Moimoi
Kiva, että sain vastauksia teiltä. Luulin jo, että viestini hävisi.
Minul on ollut tätä "sadetta" tiettyinä aikoina. Me muutettiin tähän asuntoon 2002 syksyllä. Silloin näin eka kertaa tässä asunnossa nämä hopeiset olessani parvekkeella illalla.
Sen jälkeen tämä ilmiö tuli pyhäinpäivänä samana vuonna ollessani suihkussa.
Nämä kaksi muistan erityisen hyvin. Ihan ensimmäinen kerta tapahtui myös kylpyhuoneessa. Asuin silloin väliaikaisesti ystäväni luona ja ihmettelin hänelle mitä minun silmäni oikein näkevätkään.
Jotenkin lohduttava ilmiö se on ollut joka kerta. Olen masennukseen taipuvainen ihminen ja nämä hopeiset ikäänkuin luovat uskoa siihen, että paistaa se päivä risukasaankin.
Tulee hyvä olo kun katselee sitä säkenöintiä.
Minä olen nähnyt monia kertoja myös enkelin värähtelyn vierelläni.
Tulipa mieleen muutaman vuoden takainen juttu: myöhästyin mummoni hautajaisista, koska nukuin tosi lahjakkaasti pommiin.
Tunsin todella huonoa omatuntoa siitä, eikä asiaan yhtään auttanut isäni piikittely.
Eräänä iltana makasin vuoteellani ja mietin synkkiä. Yht`äkkiä kattoon ilmestyi monivärinen värähtelyilmiö (palloja). Siitä lähti mielettömän ihana energia minuun.
Uskon, että se oli mummoni tapa ilmaista, että kaikki on kunnossa hänellä ja minun on turha tuntea syyllisyyttä.
Nyt on ehdittävä kauppaan. Kirjoitan myöhemmin lisää