Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apuja ja kommentteja kaivataan :) :)  (Luettu 3242 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
elenasun
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 14.05.2012 22:36:41 »

Heippa kaikille ! Smiley

Minulla on takana raskas kevät, ero, muutto, vakavampaa sairastelua, ja edessä myös työpaikan vaihto.  Undecided Nyt kaipaisinkin teidän asiantuntejuutta tällä astrologian saralla, joka minulla rajoittuu pelkkiin aurinko merkkeihin  2funny
Tässä rupeaa pikku hiljaa jo miettimään että onko siellä mitään kivaa luvassa, ja tällä hetkellä ei ole taloudellisia resursseja tilata syvempää tulkintaa.
Olisiko syytä vaihtaa alaa kun tänään tuli ilmoitus koulusta johon olin hakenut että paikkaa ei minulle irtoa. Rakkausrintamaakin mietiskelen... Hmmm

Mieli on toiveikas mutta nyt tuntuu että on paljon hommia mennyt mönkään ja "itsensä" löytäminen hieman haastavaa.

Kiitos kaikille ja ihanaa kesän odotusta  smitten  smitten  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 17.05.2012 23:54:47 »

En tiedä onko ns. kivaa tulossa, mutta 11.6. vois olla ihan mielenkiintoinen päivämäärä.
Ehkä sä saat jonkun merkittävän tiedonannon tuolloin.
tallennettu
elenasun
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 18.05.2012 22:51:39 »

Okei!   Smiley Kiitos sulle Nikki , mielenkiinnolla jään odottamaan
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 20.05.2012 00:51:48 »

Vuoden päästä tähän aikaan ohittaa kiron kuunsolmusi, silloin voisi tulla opettaja tai parantaja elämääsi. Minusta se on lupaavaa. En ole kuitenkaan astrologi enkä osaa tulkita kokonaisuutta,jotain yksityiskohtia vaan huomaan. Mielenkiintoinen kartta sinulla: mars ariespisteessä ja uranuksen ja saturnuksen yhtymä galaktisessa keskipisteessä. Selvänäkö ja intuitio keskusteluusa on juuri kirjoitettu galaktisesta keskipisteestä.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 20.05.2012 10:33:57 »

Vähän samaa aattelin tuossa 11.6.
tr  merkurius  aspect_con chiron rapu
tr  chiron kalat aspect_tri chiron rapu
ja samoissa asteissa samaan aikaan  pluto rx 8  kauris aspect_squ  uranus 8  oinas
mutta edelleenkään ei voi tietää, onko se ns. kivaa, vaan vaikka isoja muutoksia perhepiirissä?
Uranus t-ristin kärkenä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: