Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi kalatmies teki näin? Onko Mahdollisuutta vielä?  (Luettu 22846 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
dum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« : 17.05.2012 14:58:37 »

Minulla on ongelma, jonka takia en pysty tekemään enää mitään. Tutustuin kalatmieheen. Aluksi olin varovainen, kuten yleensä ja kerroin, että mahdollisuuksia ei ole. Siitä vasta innostui ja näytti parhaat puolensa, uhrautui ja lopulta rakastuin häneen täysin. Aloimme seurustelemaan, muutimme yhteen, täydellistä telepatiaa kaikessa ja tajunnanräjäyttävää seksiä ja paljon tulevaisuudensuunnitelmia.
Eräänä päivänä sain kuulla hänen kaveriltaan, että oli nukkunut toisen naisen kanssa (ei muuta kun nukkunut). Sitten ilmoitti jättävänsä minut, ilman minkäänlaista syytä?? Onko mitään mahdollisuuksia että hän palaa? Olen ollut aika takertuva, joten auttaisiko tilan anto, vai hellävarainen viestittely ja kehuminen? Nainen, jonka kanssa hän oli viettänyt yön, on täysi vastakohta minusta. Parin päivän tilan annon jälkeen hän otti yhteyttä ja tavattiin, kertoi, kuinka ihana olen ja kuinka nautti kanssani. Sanoi vaan että "katsellaan" mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Toisena päivänä sanoi, että jatketaan kavereina vain. Taas tänään tuli käymään luonani ja kertoi ikävöivänsä. En voi olla ajattelematta häntä ja hänen tekojaan vuokseni. Yhteenmuuttomme jälkeen hän luultavasti alkoi ahdistumaan, sillä asuimme minun pienessä asunnossa. Haluan vielä uskoa meidän tulevaisuuteen. Annoin kaiken rakkauteni ja huolenpitoni, myös vapauden mennä kavereidensa kanssa sekä asetuin itse haavoittuvaksi osapuoleksi, jotta sai myös lohduttaa. Vannoi rakastavansa minua ikuisesti, eikä hän ole pettänytkään ikinä. Hänen perheensä rakastui minuun ja perheeni myös häneen.  On myös muita kalamiehiä ollut, mutta aina olleet aggressiivisempia ja helpompi unohtaa.  Olen aurinko  rapu nousu  vaaka merkurius  leijona mars ja venus  neitsyt kuu  skorpioni ja hän taas nousu   leijona merkurius  kalat kuu  jousimies venus ja mars  vesimies
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 17.05.2012 15:33:01 »

Ikävä kuulla että sinulle on käynyt näin. Undecided

Puuttumatta astrologisiin seikkoihin sen kummemmin (ihan siksi vaan kun en oo niissä järin taitava), kertoisitko vielä mimmosella aikavälillä tämä kaikki on tapahtunut? Kuinka pian muutitte yhteen tapaamisen jälkeen, ja kuinka pian sen jälkeen tuli tämä toisen kanssa nukkuminen, ja tämä yhtäkkinen jättäminen?
tallennettu
dum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #2 : 17.05.2012 15:38:29 »

Kaikki on tapahtunut vuoden sisällä, 5 kk tapaamisesta yhteenmuuttoon, 5kk yhteenmuutosta nukkumiseen toisen kanssa. Kaikki on tapahtunut niin nopeasti, että itsekin on hämmentynyt. Kuitenkin edettiin molempien ehdoilla.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 17.05.2012 16:26:39 »

Aivan, aika nopeatahan tuo on.

Tuota, tätä on todella ikävä sanoa, mutta tuollainen ailahtelevaisuus miehessä ei tiedä hyvää. Ensin on täydellistä, sitten nukkuu toisen luona ja jättää, ja sitten kaipaa sinua taas ja silti jättää asian roikkumaan. Puhuu kaveruudesta vaikka äsken rakasti tulisesti, ja ei ilmeisesti itse kerro käytöksensä taustoja, vaan jättää sinut arvailemaan (ja sitä pahempi asia tämä häneltä on, jos itse olet hänelle yrittänyt asioiden selvittämisestä puhua).

Hän ei nyt todellakaan kohtele sinua arvosi mukaisesti. Olisi reilua puhua asia kanssasi kunnolla halki ja poikki ja pinoon ja jatkaa selvästi johonkin suuntaan joko yhdessä tai erossa, eikä soutaa ja huovata ees sun taas.

Vähän sekin mietityttää, että sitten hän kunnolla uhrautui ja metsästi sinua kun sinä sanoit että ei ole mahdollista. Pitikö hän sinun valloittamistasi saavutuksena?  Huh

Hän on itse saattanut hyvillä teoillaan manipuloida sinua ihan sillä motiivilla, että saa sitten sinulta takaisin paljon huomiota ja huolenpitoa, ja nyt sitten häntä hivelee kun kaipaat häntä ja mietit miten saisit hänet takaisin. Puhuit telepatiasta ja mahtavasta seksistä, no, herkät ihmiset (joiden kanssa tällaisetkin asiat toimivat toisin kuin vähemmän herkkien) voivat olla myös sillä tavalla herkkiä toisen tunteille että halutessaan osaavat "painaa nappuloita" omien itsekkäiden tarkoitusperiensä nimissä.  Undecided

Nyt älä mieti miten hyvä sinun pitäisi vielä olla että saisit hänet jäämään luoksesi, älä liikaa mieti sitäkään mitä pahaa sinä olet tehnyt että hän alkoi käyttäytyä näin sinua kohtaan. Tarkoitan että totta kai peiliin pitää vilkaista ihmissuhteiden pulmatilanteissa, mutta muista että mukana on kaksi erillistä ihmistä ja toisen käytöksessä on aina asioita joita itse EI voi aiheuttaa tai estää.

Pari neuvoa kuitenkin: Älä ole kenellekään mikään saavutus tai sulka hattuun. Älä asetu toisen ihmisen mielihyvän tähden asemaan jossa et muuten luontevasti olisi. Olet enemmän, olet niin paljon arvokkaampi, ja ansaitset miehen joka rakastaa sinua ja sinä häntä ilman että kumpikaan vetää mitään rooleja kotona. Undecided

Halauksia ja jaksamisia sinulle oikein paljon.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2012 16:28:10 kirjoittanut Indium » tallennettu
dum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #4 : 17.05.2012 16:39:34 »

Kiitos paljon! Kerrankin joku, jolla on erilaista kantaa.
En kuitenkaan usko, että olin vain saavutus, hän on ollut varovainen naisten kanssa ennen. Mutta kun tapasi minut, oli aluksi kuin täydellinen ystävä ja vähitellen eteni seksuaalisemmaksi ja syvällisemmäksi.
Hänellä on lähiaikoina tullut eteen myös isojen päätösten tekoa, kuten muutto toiselle paikkakunnalle, vaikea työpaikka ja raskaiden asioiden käsittely kaveripiirissä. Luulen, että muuttokin ahdisti häntä, kun ei ollut varma, vaikuttaako se suhteeseen (On menossa siis opiskelemaan, joten minun kontolleni jäisi töiden teko ja elanto, tätä asetelmaa ei hyväksy). Siksi ajatteli varmaan ajoissa laittaa poikki.
Ei ole edes enää pitänyt yhteyttä tähän naiseen ja katuu tekoaan syvästi.
tallennettu
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #5 : 17.05.2012 23:16:13 »

Apua..hyvä ihminen jos se otus on vielä sun huushollissas, heitä se äkkiä ovesta ulos, vielä kun saat !!!
mää en saanut ja jouduin kattoo kala miestä 20v tai kostoks loppupäässä et se ei päässy musta,aattelin et kärsi kristitty kun oot väkisin ottanu.
Olen aurinko  harka ja nousu  neitsyt merkurius  oinas kuu  rapu mars vesimies venus : kalat
hän aurinko kalat nousu leijona merkurius ja kuu kalat venus ja mars  vesimies

kirjoitin jo kalat mies osioon,etten toista niitä asioita.
Vedät näköjään kaloja puolees samoin kuin minäkin,me taidettiin olla vielä nopeempia,kuukauden päästä asuttiin yhdes ja sänkyyn se änkes viikon päästä, totesin myöhemmin et sillä ja sen kaverilla oli varmaan veto tästä asiasta,mut se tuhos mein seksi elämän,sen jälkeen ei sit oltuka ku kolmen kuukauden välein korkeintaan.
Ja myöhemminkin tuli asioita jotka teki kitkaa sillä saralla.henkisesti olin aina puutteessa...
Ja vieraissa on käyty taajaan ja kerskuttu ympäriinsä niillä.(ja varvulla tehty kysely joskus näytti että jollekin olisi tehty abortti herran käskystä)ite kyselin sitä samaa omalta enkeli heiluriltani,niin se vastas samoin.
Alistuin vain kaikkeen,lopulta kahden tyttäreni kanssa alettiin elämään omaa elämää siinä sivussa,liikuttiin keskenämme lomareissuilla ym.Hän oli hyvä näyttelijä, eivät lähi ystävämmekään tienneet millainen hän lopulta oli.
Harmi vaan kun kukaan ei kertonut mulle mitään kun nyt vasta 10 vuoden päästä tulee ilmiantoja.
Aina uhkaili erolla ym.
Lopulta tyttäreni paljasti että etelänreissulla isi soitteli jollekin ritvalle,viikon tarkkailtuani tilannetta,et yöksi isäntä hävisi jonnekin,kasasin sen vaatteet jätesäkkeihin valmiiksi (olisi mieli tehnyt hakee perävaununkin valmiiksi)että pääsee lähteen nopeemmin pois talosta uuden luo joka oli mun pikkuserkkuni(eipä tuosta mun edellinen oli sen pikkuserkku)ei muuten mutta sukusuhteet katkes siihen perheeseen,äiti veti herneen nenääs.Ite oon edelleen miehen suvun elämässä mukana.
Se että herra siirtyi uuden naisen kotiin oli mulle elämäni onnellisin hetki(jos ei oteta huomioon lapsien syntymää) siitä alkoi uusi elämä, jotkut olivat ihmeissään miks  just eronnut ihminen voi olla noin onnessaan...eron tullessa voimaan hain pullon kuohuvaa ja kävin ystävien luona kilistelemässä.
Jutuissaan kalamies oli rehvakas mailman omistaja jonka puheissa ei ollut mitään totta ym. muitakin vihamiehiä kuin minä..
Itse tein väärin itselleni,tein kaiken hänen mielikseen,muutuin mykäksi kun ei ollut enää mitään millä olis mielistelly.
Tuntenut vihaa ja halveksuntaa sitä kohtaan mitä olisi pitänyt rakastaa..

Ainoo neuvo pelasta ittes vielä kun voit !!
tallennettu
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #6 : 18.05.2012 00:46:56 »

Palaan vielä asiaan kun tuli mieleen miten kalamies ui liiveihini varkain.Oltiin jo ennestään jo kavereita jonka piti vaan vähän avittaa että pääsen edellisestä lyhyt aikaisesta suhteestani eroon mutta se yks ilta jos en olisi ollut kipeä, mein suhde ei välttämäti olisi alkanu?
Piti lähteä bilettämään alkanutta vapautta mutta jäinkin kotiin nukkumaan!! jolloin herra tulikin kotiini kylään,ja sen jälkeen se tulikin hakemaan mua tansseihin yksin kun piti kaverit olla mukana....kullä se sit saikin seuraavat kaks vuotta tehdä ja näytellä että sai mut taivutettua kihloihin ittes kanssa.
Sen jälkeen kaikki sit muuttuikin,kun vihdoin sai mut piiaksi.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #7 : 18.05.2012 01:17:37 »

Hei Dum,

sanoit siis ettei sua kiinnosta, sitten nöyrryit kun hän "uhrautui" ja sitten sinä rakastuit.

Huomaatko tässä mitään outoa, keräsin omasta mielestäni alusta tärkeimmät asiat.
Vaikeasti saatavissa kiinnostaa miestä aikansa mutta se ei ole oikean suhteen alku, ikävä kyllä. 
Tuohan se miestä viehättää mutta tunteet ei selvästikään olleet hänellä mielessä samalla tavoin
kuin sinulla. Tuo on niin tyypillistä meille naisille kuten myös täydellistä telepatiaa naisten suusta
on yleistä mutta ei kannata olettaa samaa mieheltä mitä sinä koet, se on yleensä aivan toisinpäin..

Missähän sinun Neptunuksesi on ?
Oletkos mahtanut vielä kuulla sellaisesta kuin usein varsinkin nuorilla ja voi kyllä ilmetä vanhempanakin
jos ei ole asiaa työstänyt kun kaikki eivät sitä itse aina huomaa mutta tarkoitan nyt ns. ruusunpunaisia
laseja silmillä eli elää vähän semmoisessa haavemaailmassa mikä ei valitettavasti useinkaan kohtaa
toisen osapuolen kanssa.. mies harvoin nukkuu kenenkään naisen sängyssä ilman toimintaa eli ei
kannata uskoa ihan kaikkea.

Oletkos ajatellut sitä mahdollisuutta, että seurusteli tuossa välissä tuon kyseisen neitosen kanssa
ja kun neitosta ei enää kiinnostanut niin palasi takaisin..

Näin palautan vähän maanpinnalle kun siihen taitaa olla vähän tarvetta.  Undecided

Oletkos miettinyt mitä sinä oikeasti näet tuossa kaverissa ?
Mitä hän antaa / antaisi sinulle konkreettisesti parisuhteessa ?
Mun mielestä sä ansaitset parempaa kohtelua mutta ansaitsetko sinun mielestäsi?
Tämä viimeisin on se tärkein, tyttöseni, se on asia mitä sinun pitäisi ehkä työstää.
Jos jatkat suhdetta ko. miehen kanssa niin suosittelen kumin käyttöä vaikka olisi
miten kuumaa ja ihanaa niin safety ennen kaikkea itsesi vuoksi.

Sellaisiakin miehiä löytyy jotka kohtelee naista kuten parisuhteessa kuuluu.
Sä ymmärrät sen kun alat arvostaa itse itseäsi ja sen jälkeen löytyy kyllä se oikeampikin mies.

Teidän henkilökohtaiset planeetat ovat elementeiltään (tuli,ilma,maa,vesi siis)
henkilökohtaisissa planeetoissa ja AC/DC erilaiset niin ei teillä kauheasti yhteistä
juttua tai puuhaa varmaan ole, eikös vaan et vähän eri reittejä kuljette muutenkin..
näin noiden perusteella tulkitsisin jo kun aika eri henkisiä mielestäni olette.  Smiley

Voi tuntua kovalta tekstiltä mutta vanhempanne eivät ole tuossa liitossa enkä oikein usko
että vanhempasi olisivat samaa mieltä kanssasi jos tietäisivät minkälaista yhteiselonne on..

Oletkos selvitellyt ystäviltäsi tai heidän kauttaan kuka tietäis miehestä enemmän,
onko suhteet aina lyhytaikaisia.. vähän tiedusteluja suosittelisin tekemään ja olemaan avoin
sille mitä kuulet koska sieltä se totuus tulee jos joku jotain tietää..

Tsemppiä ja muista, että sun pitää ensin rakastaa itseä ja parisuhde taas on sellainen, että
joskus mennään karille valinnoissa mutta tutkaile tilannetta ja varsinkin omaa karttaasi
löytyykö sieltä noita ruusunpunaisia laseja kun vähän siltä kuulostaa aika paljonkin ..

Nimim. 40v siitä vaivasta kärsinyt ja meitä hyväuskoisia on paljon..

-M-
tallennettu
dum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #8 : 18.05.2012 03:02:57 »

Neptunus sijaitsee mulla ja hänellä kauriissa.
Olen jutellut kaikkien kavereidensa kanssa ja lukenut hänen viestit tämän naisen kanssa hänen tietämättään. Ja keskustellutkin tämän kanssa. Eikä löytyny mitään uutta.
Sänkyyn hänellä ei ollut kiire, itse tein siihen aloitteen.
Aluksi tyrmäsin hänet lähinnä siksi, että minulla oli silloin tapailua toisen miehen kanssa ja tätä hän ei tiennyt, kuitenkin tunsin hänen kanssaan kemiaa, joten lähdin hänen mukaansa, enkä kadu sitä.
Meillä on paljon samoja asioita, samat harrastukset, ajatukset ja samanlainen elämäntyyli. Juteltavaakin riittää loputtomiin, ettei edes aika riitä. Astron rakkausmittarikin näytti aivan samaa!

Mutta todellakin olen alkanut epäilemään tuota käytöstä, niin raukkamaista kun se onkin. Mutta ketkä nuo kalamiehet sitten lopulta saavat, jos ovat kaikkien kanssa vaikeita, mitä he tarvitsevat?
tallennettu
dum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #9 : 18.05.2012 03:19:54 »

Katselin vielä ulkomaiselta astrosivulta ja sielläkin näytti olevan ihanteelliset kartat yhdessä. Molemmilla löytyy kuitenkin enemmän maata ja vettä, muutamalla tuli- ja ilmaelementillä maustettuna.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10 : 18.05.2012 10:56:42 »

Samoilla linjoilla olen kuin edelliset.

Tuon käytöksen miehen puolelta jälkeen et ole velvollinen ajattelemaan, onko hänellä vaikeaa, ja miten voisit itse joustaa. Ei ole sinun velvollisuuksissasi joustaa loputtomiin, sillä jos nyt joustat, joudut tekemään sitä ikuisesti ja ties kuinka pitkälle vielä. Raja on hyvä vetää johonkin. Jos mies tosissaan rakastaa sinua, hän tulee takaisin. Sanot hänelle, että tulet takaisin reilulla pelillä tai et tule ollenkaan. Ja jatkat omaa elämääsi samalla. Hän tulee jos rakastaa, mutta jos ei tule, et sellaista miestä oikeasti tarvitsisikaan.

Voin kuulostaa karulta, mutta mielestäni näissä tilanteissa pitää olla karu. Kun on niiden tunteiden pauloissa, ei niistä kovin helposti pääse maan pinnalle.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11 : 18.05.2012 10:59:43 »

Ihanteellisista kartoista sen verran, että itsellänikin on kokemusta mahtavasti yhteen mätsäävistä kartoista, jotka saavat aikaan mahdottoman vetovoiman. Mutta, kun se ei aina tarkoita sitä, että osapuolet olisivat oikeassa kehitysvaiheessa tai elämäntilanteessa tai yms. pistääkseen toimivaa suhdetta pystyyn. Vaikka kaikki tuntuisi täydelliseltä, se ei silti välttämättä toimi. Ja on itselle armollisempaa silloin päästää irti ja etsiä elämäänsä jotain muuta.
Voimia ja jaksamisia sinne sulle.  smitten
tallennettu
dum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #12 : 18.05.2012 16:47:02 »

Sitä juuri ajattelinkin, että jos tulee takaisin, säännöt ovat selvät. Ja vetovoima on niin suuri... Tiedät mistä puhut. Olen vielä rapuna niin vahva tunne ja perheihminen, että tämä tuntuu ajan hukkaukselta. En pysty edes katselemaan muita miehiä sillä silmällä, enkä haluaisikaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #13 : 18.05.2012 17:31:33 »

Tuo vetovoima on yksi piru  Angry Älä anna sen sumentaa päätäsi.
Itse taistelen sen kanssa todella usein...mies jonka kanssa en todellakaan tahdo mitään enää, vetää minua puoleensa aivan hullun lailla. Siinä on tekemistä että jäät pysyy hatussa.
Ja minä en ihan allekirjoittaisi sitä, että tulee jos rakastaa...voi tuo tulla ihan vaikka pakastaakin, ja tarvitsee lohtua Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #14 : 19.05.2012 00:12:05 »

Katselin vielä ulkomaiselta astrosivulta ja sielläkin näytti olevan ihanteelliset kartat yhdessä. Molemmilla löytyy kuitenkin enemmän maata ja vettä, muutamalla tuli- ja ilmaelementillä maustettuna.

Oletkohan nyt katsonut elementtien määriä yhteensä, vertaappa planeettoja yhteen eli siis sinun ja hänen venus jne..

Miltäs nyt näyttää ?

-M-
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: