Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi kalatmies teki näin? Onko Mahdollisuutta vielä?  (Luettu 22837 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #15 : 19.05.2012 00:18:10 »

Mutta todellakin olen alkanut epäilemään tuota käytöstä, niin raukkamaista kun se onkin. Mutta ketkä nuo kalamiehet sitten lopulta saavat, jos ovat kaikkien kanssa vaikeita, mitä he tarvitsevat?

Jokaiselle on omia vastakappaleita, myös kala miehille, se riippuu synastriasta ollaanko riittävästi samanhenkisiä
ja toisaalta riittävästi haastetta eli neliötäkin pitäisi olla jotta ei ole liian tasapaksua.

-M-
tallennettu
dum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #16 : 19.05.2012 01:23:51 »

Tässä vielä kartat, ensimmäinen minun, toinen hänen. Saako kukaan selkoa?
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #17 : 19.05.2012 08:13:17 »


Mitenkähän usein näissä naisten parisuhdeongelmissa on kyse siitä,
että kuukautiskierron hetelmällisimmässä vaiheessa naiset kai
ovat kiinnostuneita useimmiten ilmeisesti sitoutumiskammoisista
alfauroksista?

 Huh
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #18 : 20.05.2012 16:03:21 »

Sen tahtoisin kyllä sanoa, että pelkkä  aurinko kalat ei tee kenestäkään mahdotonta kumppania. Tunnen hyvin läheisesti eräitäkin aurinko kalat-ihmisiä ja kyllä heidän herkkyytensä voi näkyä myös suurena lempeytenä, riippuu niin paljon siitä mitä muuta ihmisellä on hänen persoonaansa vaikuttamassa niin kartallaan kuin muistoissaan. Itseäni huolestuttaa tuolla miehen kartalla enemmän esim. tuo  venus vesimies. Mutta minun nyt ei kovin syviin tulkintoihin käy tällä kokemuksella mennä, toivon että joku muu sen tekee sinulle.  Smiley

Ja se kyllä pomppaa silmiin myös, että olette molemmat tosi nuoria muuttamaan yhteen (etenkin noin lyhyellä varoitusajalla) ja tekemään suuria tulevaisuuden suunnitelmia. 20 ja 25 ikävuoden välillä ihminen vieläkin kasvaa ja muuttuu yllättävän paljon vaikka hurjimmat teinivuodet takana ovatkin. Toisaalta siinä iässä elämänkokemusta ei välttämättä kerta kaikkiaan ole niin paljoa, että tietäisi varoa tarpeeksi sitä että tunnekuohun myötä menee ne vaaleanpunaiset lasit joskus tosi pahoinkin silmille. Undecided Se ei ole sinun vikasi, elämänkokemusta kun ei saa kuin elämällä ja kokemalla asioita.
Mutta hyvä nyrkkisääntö on, että jos itse huomaa kuvailevansa jotain ihmistä tai ihmissuhdetta "täydelliseksi", yleensä siinä ON jotain mätää jota joko itse välttää ajatuksissaan, tai toinen on onnistunut näyttelemällä piilottamaan ja itse on halunnut näytökset uskoa. Joku voi olla kyllä oikein sopiva, hänestä pitää vaikka suhteessa on omat haasteensa ja hankaluutensa, mutta täydellisyyttä ei tämän pallon päällä vain ole.  :Smiley
Samat harrastukset ja samat ajattelutavat ovat kyllä hienoja juttuja, mutta myös kaksi ihan eri harrastukset ja ajattelutavat omaavaa ihmistä voivat muodostaa oikein antoisan parisuhteen, jos oppivat että toisaalta annetaan toisilleen tilaa elää, ja toisaalta toiselta voi saada jotain uutta ajateltavaa itselleenkin.

Ja muista että kuka vaan voi höpistä toisen mieliksi että on samaa mieltä, vaikkei olekaan. Varsinkin jos ei ole kovin kauan toista tuntenut, sitä paremmin se toimii.  Undecided Tämä pätee myös siihen, että ystäväsi ja sukusi voivat olla sitä mieltä että hän on aivan mahtava, koska eivät itse ole suhteessa hänen kanssaan eivätkä näe häntä yhtä paljon ja läheltä kuin sinä. Älä mieti heidän reaktioitaan liikaa, ei sinun tarvitse miellyttää heitäkään, varsinkaan kun on kyse parisuhteestasi.

Vaikka kuinka synastriat nettisivujen mukaan olis mahtavat, ei ne ymmärtääkseni käytännössä tule toimintaan jos ei ihminen ole käynyt läpi niitä elämän läksyjä mitä syntymäkartalla hänelle näkyy läpi käytäväksi. Sitähän ei yksikään kone näe onko niin tapahtunut, tai ulkopuolinen ihminenkään. Vähän kuin jos jonkun syntymäkartalta on luettavissa tietynlaista parantajan taipumusta, eihän hän parantajana voi toimia ennenkuin on käsitellyt itsessään ne asiat ensin niin hyvin, että pystyy sitten toisiakin auttamaan samoissa pulmissa. Miksi synastria toimisi automaattisesti paremmin, jos henkilö ei ole lukenut läksyjään?

Sinä  aurinko  rapu-ihmisenä varmasti koet häntä kohtaan suurta huolenpito- ja auttamisviettiä, siitäkin sen näkee että nyt selittelet ja vähättelet hänen käytöstään. Mutta, sinun hommasi ei ole murehtia sitä, jääkö hän yksin jos ei ole sinun kanssasi, tai yrittää saada selville miten antaisit hänelle mitä hän tarvitsee, että hän jäisi luoksesi sitä saamaan. Fakta on se, että ei hän välttämättä kohtelisi sinua reilusti tai muutenkaan toivomallasi tavalla, vaikka tekisitkin niin.

Ja se että sinun pitää pitää itsestäsi huolta, EI tarkoita että sinun on mahdollisimman pian hypättävä uuden miehen syliin. Se on ihan ymmärrettävää että sinun tilanteessasi ei tunne mitään vetoa toisiin miehiin, eikä se nyt muutenkaan olisi oikea liike. Olet kaunis, arvokas ja rakastettava ihminen myös ihan yksin ja omana itsenäsi, ja kun opit näkemään sen ilman mitään sisäisiä vastalauseita, siitä seuraa automaattisesti se, että päästät lähellesi (eli pitkiin läheisiin ihmissuhteisiin) vain ihmisiä, joista aistit samaa kunnioitusta sinua kohtaan.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #19 : 20.05.2012 16:51:52 »



  Minulle pisti heti silmään kalamiehen   venus, ja  mars, veskarissa, ja venus vielä DC:llä,---vapaus ja riippumattomuus,
  myöskin parisuhteessa on tärkeää,-- mutta, se ei tarkoita etteikö välitä tms,--- se vapauden tunne on niin voimakas, että
  välillä pitää saada etäisyyttä omille ajatuksille ja tekemisille.

 

   

 
 


tallennettu
dum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #20 : 21.05.2012 01:14:45 »

En tarkoittanut täydellistä niin, vaan sellaista, että huonoinekin puolineen mahtavaa!

Miksi monet ristiriitaiset liitot sitten kestävät? Molemminpuolisella joustamisella ja rakastamisella? Itsekin kaipaan omaa aikaa erakkomaisuuteni takia, joten eikö se ole hyvä? Ja rakastan matkustelua, kuten hän. Olemme kuin paita ja peppu seikkailuinemme.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #21 : 21.05.2012 01:20:59 »

Miksi sitten tuo aloitusketju kun kerran ei ole mitään ongelmaa..
Hieno juttu, että kaikki on hyvin parisuhteessanne.

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #22 : 21.05.2012 08:40:09 »

No hei  tottakai dum heittää puollustuskannalle, kun tässä on nyt vähän semmonen "haju" tässä ketjussa, että kaikki ovat häntä vastaan.
Viisaita sanoja, mutta jos ne yrittää saada perille sillä että tumppaa väkisin, niin eihän ne mene.

Monet ristiriitaiset liitot kestävät ihan siksi, ettei ihmisillä ole rohkeutta ja uskoa lähteä, ja ollaan läheisriipuvaisia. Tunnekoukku...se on ehkä pahin riippuvuus mitä olla voi Sad

Sun täytyy dum tehdä just niin kun se sydän sanoo...järki sulle varmaan sanoo myös jotakin, mutta tiedän, miten vaikeaa sitä on kuunnella. Kannattaisi, mutta, niin.
Musta tuntuu, että sä et ole ihan valmiiksi pureskellut tätä juttua vielä...oot alkanu vasta heräilemään että öh? Onkos tässä vähän enemmänkin jotain vikaa tässä jutussa?
Sitähän nyt me ei voida tietää, mutta on hyvä että pysähdyt miettimään, ennenkö sata lasissa myyt sielusi Wink

tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #23 : 21.05.2012 09:58:14 »

No joo, meni mulla taas julistusvaihde silmään.   :Smiley Niin tuppaa käymään kun liippaa aiheet liian läheltä omaa elämää ja samoja vaarallisia ajatuksia millä itsekin on puolustellut toisen kurjia tekoja itseä kohtaan. Voi olla että tämä on häneltä ollut ihan jotain panikointiakin muutosten alla, mutta entäs jos hän toistekin panikoi itsensä vieraaseen sänkyyn ja muutenkin ailahtelee? Nuo on aika sellaisia asioita että mieti oletko oikeasti valmis ottamaan riskin että niin käy taas ja jopa pahemmin kuin nyt on käynyt.

Mutta jaksamisia ja halauksia ihan siitä riippumatta mitä päätätkin tehdä!
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #24 : 21.05.2012 10:02:53 »

Ja se kyllä pomppaa silmiin myös, että olette molemmat tosi nuoria muuttamaan yhteen (etenkin noin lyhyellä varoitusajalla) ja tekemään suuria tulevaisuuden suunnitelmia. 20 ja 25 ikävuoden välillä ihminen vieläkin kasvaa ja muuttuu yllättävän paljon vaikka hurjimmat teinivuodet takana ovatkin. Toisaalta siinä iässä elämänkokemusta ei välttämättä kerta kaikkiaan ole niin paljoa, että tietäisi varoa tarpeeksi sitä että tunnekuohun myötä menee ne vaaleanpunaiset lasit joskus tosi pahoinkin silmille. Undecided Se ei ole sinun vikasi, elämänkokemusta kun ei saa kuin elämällä ja kokemalla asioita.

Olen eri mieltä siitä, että nuorella iällä ei kannattaisi tehdä suuria päätöksiä. Rehellisesti sanottuna päinvastoin, silloin niitä uskaltaa tehdä ja saa elämäänsä hyviä kokemuksia, silloin myös suuri osa kumppaniehdokkaista on  kuitenkin jokseenkin ns. "saastumattomia", siis vielä on hyvät markkinat. Tilanne on aina se, joka ratkaisee, ei ikä. Samanikäisillä on hyvin erilaisia tilanteita. Omat vanhempani saivat minut kun olivat 20-vuotiaita, ja sitä päätöstä eivät ole katuneet. Jos ongelmia tai kaduttavaa tuli, niitä tuli myöhemmin kuten normaalissa elämässä tuleekin. Ei niissä monien ihmisten antamissa ohjeissa, kuinka aina pitäisi odottaa ja odottaa, ole liiallisuuksiin mitään järkeä, silloin jää elämä elämättä. Vaaleanpunaiset lasitkin on yksi normaali kehityksen vaihe, jonka läpi käyminen kasvattaa. Tärkeintä silloin on se, että kehitysajan tullessa kohdalle, hyväksyy sen eikä jää kiinni liian pitkäksi aikaa niihin. Äärimmäisiä tilanteitahan aina on, joissa laseista on suoranaisesti koitunut harmia, mutta useinmiten kuitenkin niin ei käy, ainoastaan saa kokemuksia ja kasvaa ja kehittyy. Tilanteita välttämällä kuitenkin menee koko opetuskin sivu suun, ja voipi olla niin, että sitten vanhempana läväisee ne lasit päälle ja on silloin käytävä opetus läpi.
Eli tsemppiä vain ketjun aloittajalle, en usko että hänelle on mitään peruuttamattomasti kamalaa tai kaduttavaa sattunut, tästä vain jatkat sitten eteenpäin monta uutta kokemusta rikkaanmpana.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #25 : 21.05.2012 10:09:20 »

Tosta puolustelusta, itse olen kanssa (ehkä kaurisvenus asialla) ollut sellainen, että olen ajatellut kestäväni mitä vaan. Kyllä mies saa olla mitä vain, minä kestän ja rakastan siinä sivussa. Mutta nyt sen lopulta huomaa, kun olen jollain ihmeen kaupalla löytänyt miehen joka arvostaa minua ja kohtelee hyvin, että miksi ihmeessä olen voinut suostua sellaiseen? Miten olisin voinut tyytyä siihen, kun tällaistakin on mahdollista saada? Sitä silloin ajatteli, että itse ei nyt kuitenkaan saisi tai onnistuisi löytämään sellaista miestä. Mutta hitto vie, kyllä jokainen meistä pystyy löytämään. Kun vain uskoo, luottaa itseensä ja kunnioittaa itseään sen verran ettei alistu mihin tahansa. Jokainen tilanne on erilainen, ja tämänkin ketjun aloittaja varmasti tekee omat päätöksensä mitkä kokee itselleen parhaimmiksi. Hyvä silti avoimin mielin kuunnella myös muiden kokemukset ja tunnustella sitten itse omaa sydäntään.  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #26 : 21.05.2012 10:43:31 »

Ai oot vai *Marie* !?
Hienoa!
Tsemppiä taskuun ja onnea persiille, että olis hyvä juttu ja tulis jotain oikeestikin  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #27 : 21.05.2012 10:55:13 »

Taas tuo astro.fin karttapohja rikkoo intuition kulun, kun pitää jäädä sihtailemaan, että missä huoneessa ja missä merkissä ne planeetat nyt tosiasiassa on ja kuinka lähellä toisiaan.  buck2

Mutta, olen useasti huomannut pariskuntien kartoilta, että vaikka asc-desc vastakkaisuuden sanotaan olevan se vetovoimatekijä, niin usein tapauksissa on toisen asc-akseli samassa merkissä kuin toisen mc-akseli. Ehkä tälläinen akselikontakti on helpompi löytää toisen puolen nousevien merkkien ollessa harvinaisempia täällä Suomessa? Tässäkin tapauksessa siis näin.
Kyllä näissä kartoissa sanoisin pohjavireellisesti olevan samoja elementtejä, molemmilla esim. venuksen ja marsin yhtymä ja auringot lähellä keskitaivasta. Mutta sitten se jännä juttu, että jokin pohjaenergia on hyvin samaa, mutta se pintaesiintymä hyvin erilaista, sellaista joka voi hiertää aika paljonkin. Viittaan tässä siis hankaliin merkkiyhdistelmiin, kuten neitsyt-vesimies ja kuun kohdalla skorpioni-jousimies. Nämä hankaluudet kun koen enemmänkin juuri hiertävinä kuin haastetta luovina. Mielenkiintoinen synastria oikeastaan. On 50-50 toimiiko vai eikö. Se on sitten osapuolista kiinni se ja heidän haluistaan ja toiveistaan.

Naisen jupiter on tässä miehen ascilla. Tällainen tapaus yleensä on sellainen missä toinen, usein jupiter-henkilö, avittaa toista, nostaa tämän jaloilleen tai lentoon tai eteenpäin, auttaa jollain tapaa tätä hyviin suuntiin elämässään. Miehen jupiter on taas varsin lähellä naisen keskitaivasta, jolloin mies taas nostaa naisen julkista esiintymistä, ehkä vie jonkinlaisiin porukoihin, tuo hänelle ystäväpiiriä, toinen keskitaivaan teema on tuo ura, auttaa opiskeluissa/työnsaannissa yms. Kyllä tässä ihan luontaisesti hyviäkin teemoja on. Mutta se kannattaa muistaa, että jotkin ihmiset voivat olla tarkoitettu auttamaan jossain elämänvaiheessa jossain hetkessä, jonka jälkeen on aika siirtyä uuteen taas. Sen tiedät itse milloin on aika.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #28 : 21.05.2012 10:57:06 »

Jep. Ollaan tässä aika tiiviisti oltu netin kautta yhteydessä ja tavattu kerran. Katotaan tuleeko tästä mitään mutta ihan hyvät fiilikset minulla on (ainakin vielä  Grin). Kiitos Kuuhilda  Smiley
Hei, mahtavaa, hyvä juttu. Afro
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 21.05.2012 11:44:49 »

Ja se kyllä pomppaa silmiin myös, että olette molemmat tosi nuoria muuttamaan yhteen (etenkin noin lyhyellä varoitusajalla) ja tekemään suuria tulevaisuuden suunnitelmia. 20 ja 25 ikävuoden välillä ihminen vieläkin kasvaa ja muuttuu yllättävän paljon vaikka hurjimmat teinivuodet takana ovatkin. Toisaalta siinä iässä elämänkokemusta ei välttämättä kerta kaikkiaan ole niin paljoa, että tietäisi varoa tarpeeksi sitä että tunnekuohun myötä menee ne vaaleanpunaiset lasit joskus tosi pahoinkin silmille. Undecided Se ei ole sinun vikasi, elämänkokemusta kun ei saa kuin elämällä ja kokemalla asioita.

Olen eri mieltä siitä, että nuorella iällä ei kannattaisi tehdä suuria päätöksiä. Rehellisesti sanottuna päinvastoin, silloin niitä uskaltaa tehdä ja saa elämäänsä hyviä kokemuksia, silloin myös suuri osa kumppaniehdokkaista on  kuitenkin jokseenkin ns. "saastumattomia", siis vielä on hyvät markkinat. Tilanne on aina se, joka ratkaisee, ei ikä. Samanikäisillä on hyvin erilaisia tilanteita. Omat vanhempani saivat minut kun olivat 20-vuotiaita, ja sitä päätöstä eivät ole katuneet. Jos ongelmia tai kaduttavaa tuli, niitä tuli myöhemmin kuten normaalissa elämässä tuleekin. Ei niissä monien ihmisten antamissa ohjeissa, kuinka aina pitäisi odottaa ja odottaa, ole liiallisuuksiin mitään järkeä, silloin jää elämä elämättä. Vaaleanpunaiset lasitkin on yksi normaali kehityksen vaihe, jonka läpi käyminen kasvattaa. Tärkeintä silloin on se, että kehitysajan tullessa kohdalle, hyväksyy sen eikä jää kiinni liian pitkäksi aikaa niihin. Äärimmäisiä tilanteitahan aina on, joissa laseista on suoranaisesti koitunut harmia, mutta useinmiten kuitenkin niin ei käy, ainoastaan saa kokemuksia ja kasvaa ja kehittyy. Tilanteita välttämällä kuitenkin menee koko opetuskin sivu suun, ja voipi olla niin, että sitten vanhempana läväisee ne lasit päälle ja on silloin käytävä opetus läpi.
Eli tsemppiä vain ketjun aloittajalle, en usko että hänelle on mitään peruuttamattomasti kamalaa tai kaduttavaa sattunut, tästä vain jatkat sitten eteenpäin monta uutta kokemusta rikkaanmpana.  Smiley

Viisaasti puhuttu.  Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: