Sen tahtoisin kyllä sanoa, että pelkkä
ei tee kenestäkään mahdotonta kumppania. Tunnen hyvin läheisesti eräitäkin
-ihmisiä ja kyllä heidän herkkyytensä voi näkyä myös suurena lempeytenä, riippuu niin paljon siitä mitä muuta ihmisellä on hänen persoonaansa vaikuttamassa niin kartallaan kuin muistoissaan. Itseäni huolestuttaa tuolla miehen kartalla enemmän esim. tuo
. Mutta minun nyt ei kovin syviin tulkintoihin käy tällä kokemuksella mennä, toivon että joku muu sen tekee sinulle.
Ja se kyllä pomppaa silmiin myös, että olette molemmat tosi nuoria muuttamaan yhteen (etenkin noin lyhyellä varoitusajalla) ja tekemään suuria tulevaisuuden suunnitelmia. 20 ja 25 ikävuoden välillä ihminen vieläkin kasvaa ja muuttuu yllättävän paljon vaikka hurjimmat teinivuodet takana ovatkin. Toisaalta siinä iässä elämänkokemusta ei välttämättä kerta kaikkiaan ole niin paljoa, että tietäisi varoa tarpeeksi sitä että tunnekuohun myötä menee ne vaaleanpunaiset lasit joskus tosi pahoinkin silmille.
Se ei ole sinun vikasi, elämänkokemusta kun ei saa kuin elämällä ja kokemalla asioita.
Mutta hyvä nyrkkisääntö on, että jos itse huomaa kuvailevansa jotain ihmistä tai ihmissuhdetta "täydelliseksi", yleensä siinä ON jotain mätää jota joko itse välttää ajatuksissaan, tai toinen on onnistunut näyttelemällä piilottamaan ja itse on halunnut näytökset uskoa. Joku voi olla kyllä
oikein sopiva, hänestä pitää
vaikka suhteessa on omat haasteensa ja hankaluutensa, mutta täydellisyyttä ei tämän pallon päällä vain ole. :
Samat harrastukset ja samat ajattelutavat ovat kyllä hienoja juttuja, mutta myös kaksi ihan eri harrastukset ja ajattelutavat omaavaa ihmistä voivat muodostaa oikein antoisan parisuhteen, jos oppivat että toisaalta annetaan toisilleen tilaa elää, ja toisaalta toiselta voi saada jotain uutta ajateltavaa itselleenkin.
Ja muista että kuka vaan voi höpistä toisen mieliksi että on samaa mieltä, vaikkei olekaan. Varsinkin jos ei ole kovin kauan toista tuntenut, sitä paremmin se toimii.
Tämä pätee myös siihen, että ystäväsi ja sukusi voivat olla sitä mieltä että hän on aivan mahtava, koska eivät itse ole suhteessa hänen kanssaan eivätkä näe häntä yhtä paljon ja läheltä kuin sinä. Älä mieti heidän reaktioitaan liikaa, ei sinun tarvitse miellyttää heitäkään, varsinkaan kun on kyse parisuhteestasi.
Vaikka kuinka synastriat nettisivujen mukaan olis mahtavat, ei ne ymmärtääkseni käytännössä tule toimintaan jos ei ihminen ole käynyt läpi niitä elämän läksyjä mitä syntymäkartalla hänelle näkyy läpi käytäväksi. Sitähän ei yksikään kone näe onko niin tapahtunut, tai ulkopuolinen ihminenkään. Vähän kuin jos jonkun syntymäkartalta on luettavissa tietynlaista parantajan taipumusta, eihän hän parantajana voi toimia ennenkuin on käsitellyt itsessään ne asiat ensin niin hyvin, että pystyy sitten toisiakin auttamaan samoissa pulmissa. Miksi synastria toimisi automaattisesti paremmin, jos henkilö ei ole lukenut läksyjään?
Sinä
-ihmisenä varmasti koet häntä kohtaan suurta huolenpito- ja auttamisviettiä, siitäkin sen näkee että nyt selittelet ja vähättelet hänen käytöstään. Mutta, sinun hommasi ei ole murehtia sitä, jääkö hän yksin jos ei ole sinun kanssasi, tai yrittää saada selville miten antaisit hänelle mitä hän tarvitsee, että hän jäisi luoksesi sitä saamaan. Fakta on se, että ei hän välttämättä kohtelisi sinua reilusti tai muutenkaan toivomallasi tavalla, vaikka tekisitkin niin.
Ja se että sinun pitää pitää itsestäsi huolta, EI tarkoita että sinun on mahdollisimman pian hypättävä uuden miehen syliin. Se on ihan ymmärrettävää että sinun tilanteessasi ei tunne mitään vetoa toisiin miehiin, eikä se nyt muutenkaan olisi oikea liike. Olet kaunis, arvokas ja rakastettava ihminen myös ihan yksin ja omana itsenäsi, ja kun opit näkemään sen ilman mitään sisäisiä vastalauseita, siitä seuraa automaattisesti se, että päästät lähellesi (eli pitkiin läheisiin ihmissuhteisiin) vain ihmisiä, joista aistit samaa kunnioitusta sinua kohtaan.