Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hämähäkki unessa  (Luettu 13476 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mervi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« : 19.05.2012 13:04:30 »

Osaako joku kertoa mitä hämähäkki unessa kertoo??? Embarrassed
Näin unen, että parisängyssä missä nukun, kulki hämähäkki. Olin ottanut peiton pois sängystä, kun huomasin hämähäkin. Se kulku jalkopäähän päin ja huitaisin sitä kädelläni, että se putoaisi lattialle. Kuitenkin se hyppäsi käsivarrelleni ja kulki pitkin ihoani selkään. Olin aivan paniikissa siinä unessa ja sanoin poikaystävälle, että "ota pois". Olin hyvin ahdistunut sillä hetkellä unessa. Poikaystäväni herätti minut siinä vaiheessa. Olin äännellyt tukahtuneen oloisesti ja sillä herätti.
Olen nähnyt jonkin verran enneunia ja yleensä sellaiset unet jää mieleen. Sitten vasta ymmärän niiden merkityksen, kun jotain taphtuu. Tulee sellainen ahaa elämys, että hitsi... tätä se uni merkitsi :Smiley
Tähän hämähäkki uneen en ole löytänyt... vielä ainakaan... mitään selitystä. Enkä ole ikinä.....muistaakseni Undecided nähnyt hämähäkeistä unta.
Onko hämähäkki unessa tuomassa hyvää vai pahaa???
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 19.05.2012 16:46:44 »

Yleensä hyönteiset ja kaikenlaiset ötökät kuvaavat huonoja uutisia, tukkeumia, esteitä, ongelmia, stressiä jne. Pyysit poikaystävääsi ottamaan hämähäkin pois. Onko valve-elämässäsi jokin asia, jonka toivoisit poikaystäväsi selvittävän, ottavan pois harteiltasi? Usein me tahdomme tietämättämmekin toivoa, että toinen ihminen tulisi ja pelastaisi meidät omalta itseltämme tai ongelmiltamme, olivatpa ne isoja tai pieniä.
tallennettu
13.01
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2 : 30.05.2012 20:43:59 »

Luin netistä, että hämähäkit merkitsevät hyviä uutisia...?  Huh  Näin itse pari päivää sitten unta joss aoli paljon värikkäitä erinlaisia hämähäkkejä, jotka kulkivat jonoa suuruusjärjestyksessä  Cheesy  unet on mahtavii  laugh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: