Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Marko Saaresto  (Luettu 6629 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Nahna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« : 20.05.2012 20:11:57 »

5. joulukuuta 1970 Helsinki

Mutta kellonaika puuttuu. Kukas lähtisi mun kanssa arvailemaan nousumerkkiä  Wink
Marko Saaresto


tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1 : 20.05.2012 21:17:11 »

Kuka on Marko Saaresto?  Embarrassed Cheesy
tallennettu
Myrten
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #2 : 20.05.2012 21:22:18 »

Googlaamalla löytyi, että laulaja yhtyeessä Poets of the fall. Ei sano minulle mitään.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #3 : 26.05.2012 09:21:09 »

Poets of the Fall on suomalainen bändi ja Saaresto tosiaan sen laulaja. Eikä ole ihan mikä tahansa orkesteri, kannattaa kuunnella joskus  Smiley Hassua, ettette tiedä, soi kyllä paljon myös radiossakin.
Voima on ennen kaikkea yhtyeen híenoissa lyriikoissa, joten korva käteen  smitten

video Can You Hear Me

On paljon muutakin turhaa, mitä en tiedä  Cheesy
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #4 : 27.05.2012 10:36:53 »

No tuo ^ se vasta turha kommentti oli, sinä senkin trolli  Undecided

Minäkö trolli!? Tosi loukkaava väite!
Jos sinä fanitat jotakuta, toisilla on oikeus olla kiinnostumatta.

Toivon toki, että joku täällä kiinnostuisi tutkimaan sinulle hänen karttaansa. Tähän mennessä ketään ei ole vielä ilmaantunut.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #5 : 29.05.2012 21:23:52 »

POTF-Markolla on muuten sama syntymäpäivä kuin mulla (eri vuosi tosin) smitten  Olen suuuuuri POTF-fani, en pelkästään synttärikaimani ansiosta Cheesy  Elehtimiseltään ja sielunmaailmaltaan on itseasiassa hyvin samanlainen kuin mäkin - energiaa ja suuria tunteita smitten

Esiintymistyylinsä ja -taipumuksena puolesta luokittelisin  askendentti leijonakeskitaivas olisi  oinas tai  harka , joista tulinen, eteenpäinpyrkivä  oinas istuisi paremmin. Mutta tuo loppupään  askendentti vaaka :kin voisi toimia - tällöin  keskitaivas leijona , mikä sopii esiintyjälle. Tai miksei  askendentti skorpioni syväluotaavien tekstien ja sisältä intensiivisen, pinnalta varsin tyynen sielunmaailmansa ansiosta (vaikuttaa ihmiseltä, joka päästää erittäin harvat tutustumaan siihen todelliseen Markoon)...

Marko muistaakseni on  kuu kalat , joten siinä sitä herkkyyttä...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: