Stä vielä mietin, mihin tuo Shiatsu voisi liittyä. Karttasi ei varsinaisesti anna vinkkejä vaihtoehtoisista hoitomuodoista. Lähinnä tuli mieleen tuo fyysinen Kauris-Kuu ja sen sijainti ihan yhtä fyysisessä kakkoshuoneessa. Oletko muuten harkinnut muuten jotain naprapatian tai kiropraktiikan harjoittamista? Kauris nimittäin hallitsee mm. luita.
Niin, oikeastaan sain kimmoikkeen kirjoittaa Juanitan viestin ja itsellenikin sopivan otsikon vuoksi - been there, done that eli oma ura edelleen siis hakusessa (joskin tuo shiatsu vaikuttaisi olevan minua voimakkaasti puhuttelevaa vaikka se ei missään "näy"), kirjoittaminen kiinnostaisi, vaihteluhalu, halu uudistua jne.
Viime yönä iski äkkiä totaalinen masennus: taistelin illalla taas murrosikäisen esikoisen kanssa
:
,
sitten miehen kanssa juniorista ja lopulta vollotin kaiken hyödyttömyyttä, tarpeettomuutta, riittämättömyyttä ja syyllisyydentuntojani. Keskimmäisen tekemiseen en puuttunut...
Olo on kuin ravihevosella piltuussa. Typerää, mutta jotenkin siis iski masennus kun ajattelin ettei edes tähdetkään anna osviittaa uralle. Mikään noista klassista uran osoittimista ei tunnu kuitenkaan istuvan, huoneet 6. ja 10. ovat tyhjiä.
Perusongelma taitaa olla tuo vanha engelsmannien sanonta "jack of all trades, master of nothing" eli kaikkea osaa, mutta se Oma Juttu on hakusessa.
Oikeastaan olen sitä mieltä että se on se shiatsu - mutta tuo karmallinen Saturnus 2. huoneessa ja Kaloissa (joka ei ole hyvä sijainti, mitäs siitä sanotaan köyhyyttä, kurjuutta, epäharmonisia perhesuhteita ja siihen liittyviä pelkoja ja rajoitteita) vetää mattoa henkisesti alta.
Koko elämä vain ihmissuhdemylläkää. Olin jo eilen valmis irtisanomaan itseni yöllä ja itsekseni mietin jopa itsetuhoisia.
Vaihtaisiko joku elämää kanssani? Muitten elämä tuntuu helpommalta elää
Jospa sitä ryhtyisi vain suosiolla työttömäksi. (Kun ollaan synkkä, niin ollaan synkkiä
Katselin tuolla astro.comissa yhdistettyö syntymä-transiiitti-progressio-karttaani eikä minua kyllä lainkaan ilahduttanut tuo käsittääkseni nyt 8. huoneessa Leijonssa oleva aurinko, kuu ja saturnus yhdistelmä. Primitiivireaktioita odotettavissa lisää???
Kuukin taisi eilen siirtyä Rapuun (oman aurinkomerkkihallitsijaan), mars ja venus olivat eilen oppositiossa.
Tämä menee kyllä ohi syntymäkartta-aiheen, mutta tässä siis eiliset asetelmat, josta mm. omiin silmiini pistää aurinko 4. huoneessa oppositiossa MC. Jos nyt jotain tolkkua tuosta saisin, niin tuo 4.huoneen vanhemmuus näkyi selkeästi olleen MC:n eli ammattiin liittyvien asioitten kanssa napit vastakkain ja vielä ylen emotionaalisella Kuulla höystettynä...Tuo vanhemmuuden vastuut ja oman elämän toteuttamisen ja ihan oman jutun löytämisen sovittamattomalta tuntuva ristiriita siis kalvaa. Nyt kun isommat lapset ovat jo murrosiässä, niin kasvattajan rooli ei enää riitä ja haluaisi siis toteuttaa omaan persoonansakin jotenkin laajemmassa mittakaavassa. Kuka minä olen ja mihin olen matkalla?
Argh, yritin saada puhelinkonsultaatiotakin joltain ammattiastrologilta, vaan ei sekään onnistunut. Viimeisimmän auringonpimennyksen jälkeen olen ollut tosi väsynyt, stressaantunut (sattui lähelle IC:täni, neljännen huoneen kärki eli onkos minun keskiyöni sitten tuo vanhemmuus, jossa en tunnu nyt jaksavan.)
ajatuksenvirtatekniikalla väsynyt ja synkkä
Solina2.
Eiliset asetelmat astro.comin mukaan
Mars Conjunction Venus exact at 17:30
activity period from 2 April 2006 to 6 April 2006.
Mercury Sextile Jupiter, exact at 09:33
Sun Opposition Med.Coeli, exact at 18:35
Sun in the 4th House, exact at 18:35
Moon Conjunction Mercury, exact at 17:26
Moon Conjunction Sun, exact at 18:51
Moon Trine Saturn, exact at 18:34
Moon Sextile Uranus, exact at 22:03
Moon enters Cancer, 09:14