Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Testi, tämänhetkisen minäsi "sukupuoli"  (Luettu 13513 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Nahna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« : 23.05.2012 23:05:53 »

Tässä linkissä testi, jolla mitataan henkisiä ns. sukupuolisia ominaisuuksia.
Sukupuolitesti

Mielenkiintoinen sikäli, että jos nyt ajatellaan että elämme kaikki useita elämiä, joissa vaihtelemme sukupuoltamme jatkuvasti elämien välillä, eli esiinnymme kaikki sekä miehinä että naisina, niin kuinka tämän hetkinen olemuksemme on rakentunut kaikkien näiden kokemusten myötä tämän hetkiseen muotoonsa - voiko tällä mitata sitä jollain tapaa?
Jos nyt vaikka viimeiset muutamat elämät olisi tullut vietettyä naisena, onko naisellisia ominaispiirteitä nyt enemmän kuin vaikkapa henkilöllä, joka on nyt nainen, mutta joka on edelliset monta elämää ollut miehenä?

Täällä on kuitenkin useita henkilöitä, joilla on ollut mahdollisuus tutkia entisiä elämiään, heillähän lienee sukupuoletkin selvillä. Mikä on tunne siitä, kuinka nämä ovat vaikuttaneet nykyisen elämän minän tapaan olla, ilmaista itseään ja kokea maailmaa?

Jos sielu alunperin on sukupuolineutraali (vai onko, jos ajatellaankin esim. polaritetteja ja/tai vaikkapa parisielu-käsitettä?) niin olenko esim. minä nyt jotenkin tältä osin ikään kuin "enemmän" läsnä todellista olemuspuoltani jos saan testin tulokseksi androgyyni?
Vai olenko vain "matkalla vaihtoon", siirtymässä pikkuhiljaa sukupuolesta toiseen, ikäänkuin sukupuolien välissä... Smiley

Näkyvätkö tämän tyyppiset jollain tietyllä tapaa asiat kartalla?
Ajatuksia.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #1 : 23.05.2012 23:12:05 »

"Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset - kriittisestikin. Et välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan teet mitä haluat ja käyttäydyt sukupuolivapaasti. Olet sukupuolen suhteen itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Haluatkin toteuttaa itseäsi sukupuolisesti, koska sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa. Olet hyvin sukupuolinen, sukupuolisempi kuin ihmiset yleensä - sukupuolesta innostunut sukupuolikokeilija ja seikkailija.

Viihdyt sukupuolessasi - niissä kaikissa. Sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa ihmisissä. Voit olla jopa sukupuolimaaninen tai yliherkistynyt sukupuolelle."

Taas tää androgyyni...ja ihme sepustus. Mikä hemmetin sukupuoli shoppailija ja yliherkistynyt ja mitä kaikkea idiot2
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #2 : 24.05.2012 17:45:08 »

Lainaus
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan.   Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija.  Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: -12
Miehekkyyspisteesi: -2

Taas tuo sama vastaus, ei tullut yllätyksenä. Pitää paikkansa, en pyri korostamaan sukupuoltani juurikaan, melkein päinvastoin. Yritän myös muissa ihmisissä häivyttää tuon sukupuolen jonnekin taustalle, vaikka jotkut tekevätkin sen käyttäytymisellään vähän vaikeaksi. En pidä yli-naisellisista tai yli-miehisistä ihmisistä, tai jotenkin heidän kanssaan on vaikea tulla toimeen ja mitään yhteistä on vaikea löytää.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3 : 24.05.2012 21:42:07 »

Minulle tuli myös sukupuolineutraali.  Huh Tosin ei ihme noilla kysymyksillä... tyyliin "Minun ei ole sopivaa käyttää hattua kirkossa"  uglystupid2
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #4 : 30.05.2012 20:21:20 »

Mulle tuli naispisteitä 16, miespisteitä -24; todettiin että olen äärilaidan feminiininen, siis hyvin nainen ja pitäis kehittää maskuliinisia piirteitä balanssin saavuttamiseks, joopa joo.
tallennettu

.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5 : 31.05.2012 00:09:18 »

Tämä nyt ei liity mitenkään tuohon itse testiin, mutta tavallaan kadehdin heitä, jotka ovat voimakkaasti ja selvästi joko naisellisia tai maskuliinisia. Tuo oma tulokseni oli jotenkin sellainen tylsä "en tiedä kuka olen" -versio.  Undecided Mietiskelin vain... Koska ratkaisevaahan on se miltä tuntuu, jotenkin se käytös tulee sen perusteella tai ei vain käytös vaan koko energia eikä niin päin että kun teen jotain mitä mielletään naiselliseksi niin sitten olen jotenkin enemmän nainen... you know...
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #6 : 31.05.2012 13:49:11 »

Mä olin yllättyny tosta mun tuloksesta, (vastasin itselleni ihan rehellisesti), että olen muka niin täysnaisellinen koska monissa asioissa olen kokenu olevani enemmän animustani vastaava, siis terve maskuliininen puoli - esim en tule kovin muiden naisten kanssa toimeen, en jaksa ymmärtää ns. "pikkunaisten" juttuja tai mitään tyttöjen ikiomia juttuja - siis silloin kun tytöt on aikuisia naisia, ihan pikkutytöt on eriasia, niitä mä ymmärrän oikein hyvin,
en tykkää naisten jutuista tyyliin: "mies sanoi eilen että", "kysyin eilen MIEHELTÄ että mitä mieltä hän on"  - Miltä ihmeen "mieheltä" ? Omalta aviomieheltäkö vai joltain kaikkien tuntemalta suurelta metsänpeikolta ?  Shocked

Enkä todellakaan välitä keskustella kuukautisista - Lisäksi olen hyvinkin kiinnostunu tekniikasta, eli hmmm.....

Mutta ilm. ne kohdat joissa olen naisellinen on sitte niiiiin naisellisia, kai...... idiot2
Ja ajattelustani on myös toisinaan sanottu että ajattelen kuten miehet.

Samasta testistä sain muuten vajaa 10 vuotta sitte että oisin enemmän maskuliininen. Kai tässä on sitte vanhemmiten vaan väsähtäny ja tulla hölmömmäks tai sitten entistä pehmeemmäks ja höpsömmäks tai herkkävaistosemmaks, who knows.
tallennettu

.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #7 : 03.06.2012 00:20:31 »

 2funny 2funny
Ehkäpä juuri siltä kaikkien ( ainakin toisten akkojen ) tuntemalta metsänpeikolta  angel

Onhan se mies käsite.
Ja jos on jotain negatiivista sanottavaa siitä peikosta, tahi vaikka jotain positiivistakin, mutta jotensakin tunteisiin käyvää, on helpompi puhua vaan siitä miehestä, ettei sano että "Kyllä tuo  Pekka on sitten kamala kun se aina on siellä autotallissa"...onhan se ihan eri asia, kun sanoo, että "Kyllä miehet on kamalia, kun aina ovat siellä autotallissa"

Joo, ei tästä varmaan taas kukaan mitään tajua, mutta näin se on.
Ja ihan totaalisen off topiccia, mutta monesti, kun tulee vaikea asia josta pitää puhua...tai ei välttämättä erdes vaikea, vaikkapa liikuttava, sitä korvaa sen sanan jollain...vaikkapa sanoo sen englanniksi, tai lisäilee jotain päätteitä sinne.
Ja  yks joka on jännä, ihmisillä alkaa todella usein soimaan semmoset laulut päässä, jotka jollain tavalla kuvaa heidän fiiliksiään siinä tilanteessa...exäni tuossa lollotteli mm. " Hyvästi nyt vanha kulta, hyvästi nyt vanha kulta..taas on tytöllä, taas on tytöllä uusi Wink "
Mikä lie retrovenuksen aiheuttama hyvästijättö se sitten mahtoikaan olla  Grin  :Smiley

No niin, meni lötinäksi.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 03.06.2012 11:52:04 »

Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Näin on...
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #9 : 14.06.2012 12:51:06 »

Androgyyni

Sinussa on paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä - vielä enemmän miestä kuin naista. Sinulla on paljon sekä miehekkäitä että naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä.

Olet sukupuolisesti harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella. Olet sukupuolen suhteen itsevarma.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset - kriittisestikin. Et välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan teet mitä haluat ja käyttäydyt sukupuolivapaasti. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Haluatkin toteuttaa itseäsi sukupuolisesti, koska sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa. Olet hyvin sukupuolinen, sukupuolisempi kuin ihmiset yleensä - sukupuolesta innostunut sukupuolikokeilija ja seikkailija.


Viihdyt sukupuolessasi - niissä kaikissa. Sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa ihmisissä. Voit olla jopa sukupuolimaaninen tai yliherkistynyt sukupuolelle.


Haluaisin mainita, että mm. "en tarvitse rintaliivejä" ja "pidän masturboinnista" ovat varmasti tuiki tärkeitä ja tarpeellisia kokonaiskuvan luomisessa.
tallennettu
PaperbackWriter
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #10 : 14.06.2012 21:58:04 »

"Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä."


Taitaa kyllä pitää oikeasti paikkaansa, vaikka ei tuo testi nyt olekaan mikään 100 % tieteellinen  laugh
tallennettu

- Show me that I'm everywhere, and get me home for tea -
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #11 : 15.06.2012 23:01:59 »

SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI

Naisellisuuspisteesi: -2
Miehekkyyspisteesi: -14

Olipa huonot vastausvaihtoehdot. Kyllä mä enemmän naiseksi itseni tunnen kuin miksikään muuksi. Ihmetyttää vaan, että noissakin vastausmahdollisuuksissa oli niin stereotyyppisiä vaihtoehtoja.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #12 : 19.06.2012 20:15:36 »

SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI

Naisellisuuspisteesi: -2
Miehekkyyspisteesi: -14

Olipa huonot vastausvaihtoehdot. Kyllä mä enemmän naiseksi itseni tunnen kuin miksikään muuksi. Ihmetyttää vaan, että noissakin vastausmahdollisuuksissa oli niin stereotyyppisiä vaihtoehtoja.

Ehkä tämä testi testaa, oletko stereotyyppinen mies/nainen?  Grin
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #13 : 31.07.2012 21:56:25 »

No näin:

Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet vielä kauempana miehisistä toiminnan tyyleistä kuin naisellisista. Olet hyvin vahvasti sitoutumaton kumpaankaan sukupuoleen - jopa sukupuolipakoilija.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Cica
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #14 : 10.09.2012 02:02:50 »

Tuli miespisteitä -16 ja naispisteitä 26. No jotenkin en edes yllättynyt sinänsä, mut noi kysymykset oli kyllä sitä luokkaa, että en ota tota testiä vakavissani  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: