Hei kiitti sideman kirjan nimestä
. Löytyyki näköjään netin antikoista, laitampa tilaukseen. Mainio on nuijasi. Mäki oon kotitarveaskartelija. Just askartelin rautasängyn päätyyn puiset jalat, jotta sain korkean päädyn veke. Tuli pienessä asunnossa yhtäkkiä avaraa, hui. Ne jalat näyttää kyllä hassuilta, vähänku tekojaloilta. Siis ihmisen. Noh, tekojalathan ne onki ja totaalisen eri tyyliä ku vielä jäljelle jääny korkea pääpääty. Mutta ajavatpahan asian.
Eklektikko. Mäki mm. parantelin oikein kipeitä niveliä vyöhyketerapialla. En vaan enää muista, että mistä kohtaa painelin. Oli kyllä tehokas apu. Illalla käsittelin oikein kunnolla, nivelestä kuulu poksahdus ja se meni ihan tulikuumaks ja punaseks. Aamulla kipu oli kaputt, ja sitä ennen särky oli luokkaa taju lähtee. Ja moniin muihinki vaivoihin oon saanu avun. Mulla tahtoo olla välillä kummallisissa paikoissa heijastealueet. Kiinnostaa kaikki mahdollinen tieto ko. aiheesta.
Nyt kiinnostais sellanen tieto, että jos on oikein tulehtunu ja ärtyny joku kohta kropassa, niin kannattaako ja voiko sillon vyöhyketerapoida? Jostain muistelen lukeneeni, että sillon ei kannattais vaan antaa enste tulehduksen helpata. Toisaalta, olihan toi rannekki sillon sikakipee. Ja muutenki nurinkurista, antaa enste tulehduksen laskea ja sit vasta voi käsitellä. Nyt on kyllä kyseessä elin, elikkä suolisto ja itseasiassa myös si-nivelet on tulehduksessa. Ja niitten heijastepisteet jaloissa on ihan kosketuskipeet. Ei oikein ees kärsiskään vyöhyketerapoida. Hmh. Hehe, vai onko suolisto ees elin... diu diu
Hihi. Hyvä toi paljaskävelyjuttu. Tajusin juuri, että mulla on oiva paljasjalkakävelymaasto ihan lähellä: 7 km:n pitunen hiekkaranta. Aah onnea. Käyn lenkkeilemässä rannan harjulla ja tsiigailen sitä rantaa aina himoiten. Ja kas, täällä puhutaan paljasjalkakävelystä. Synkronismia. Googlailimpa aiheesta, ja joku sano, että avantotossut ovat aivan oivat. Noh damn, just olin nakannu mun avantotossut suuressa elämän puhdistustuoperaatiossani jo roskiskatokseen. Tosin, ne oli pienessä pajuarkussa joka oli homeessa. Et sikski ne sai huutia. Eikö mitä, kävin muina naisina hakemassa ne takas ja nakkasin pesukoneeseen. Nyt vaan odottelen inspistä lähtä kokeileen
.