Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hullut naapurit...helpottaako tää ikinä?  (Luettu 3724 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« : 27.05.2012 17:58:18 »

Siis mä itken täällä kun tää on ihan HULLUA tää asuminen näiden kanssa.
Mä jaksan aika paljon, mutta en sitä, että kotona oleminen on helvettiä tilanteessa, jossa kotona ollaan käytännössä AINA.
Näkyykö asiaan mitään helpotusta? Mitä mun pitää tehdä että täällä voi olla?!
Voi, muuttoa mä toivoisin niin hartaasti!!!!!!!! En kyllä mihin tahansa, vaan semmoseen paikkaan jossa oikeesti saa olla rauhassa!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #1 : 28.05.2012 13:29:05 »

No täällä on semmosia ihmisiä, joilla taitaa olla elämäntehtävänä valittaa...kaikesta, asiasta ja asian vierestä. Oikein pihapoliiseja...melkein jos on vääränvärinen paita päällä pyhäpäivänä, niin tulee sanomista.
Ja tuo rouva joka asuu tyttärensä kanssa tässä  Shocked
Lapset toraa, ja kun yritän keskutella hänen kanssaan asioista, juoksee karkuun. Pelkää minua. Ja sitten lähettelee tulikivenkatkuisia viestejä ja järjestää shown isännöitsijän kanssa...no ihan hyvä, selviääpähän asia.
Olen kieltänyt häntä päästämästä tyttöä meidän pihalle, mutta siinä on hankaluuksia. Ja sitten lapset tappelee ja hän saa slaakin.
Tiedän kyllä miksi hän on tuollainen outo, siihen on kyllä syynsä, mutta en silti jaksa!
Kauhea kasa väärinkäsityksiä, jotka johtuvat siitä, ettei keskustelu onnistu. Isännöitsijä nyt ehdotti että jos joku palaveri pidettäisiin hänen ja minun  ja isännöitsijän kesken...josko se asia sitten selviää.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 28.05.2012 15:09:35 »

Toivottavasti!

Musta vähän tuntuu, että tässä on meneillään yhden naisen sota nyt meitä vastaan, näistä väärinkäsityksistä johtuen  Undecided
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #3 : 01.06.2012 23:56:55 »

Muuta pois... Miksi yleesä haluaistkaan asua tuollaisessa katkerasävyisessä yhteisössä?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: