Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: melkein samanlaiset syntymäkartat?  (Luettu 2632 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Kaksospimu;)
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 01.06.2012 09:24:36 »

Huomasin juuri minun ja poikaystäväni kartoissa todella paljon yhteistä. Ensinnäkin minä olen  aurinko kaksoset ja poika ystäväni  aurinko  harka, nousumerkkini on  skorpioni samoin poikaystävälläni. Kuumerkkini on taas  kaksoset ja poikaystäväni  leijona.

Olen muuten tosi kokematon kartan lukija! mutta silti tässä on jotain mitä laitoin merkille. Koittakaa saada jotain selkoa Wink

Lähdetään vaikka tuosta 1. huoneesta. minulla se on  pluto jousimiehessä ja poikaystävälläni se on sama.

 neptunus on kauriissa ja 2. huoneessa molemmilla,  pallas vesimiehessä  ja  uranus vesimiehessä 2.huoneessa sekin. Ne ovat kartoissamme aivan samat.

3. huoneessa  jupiter on vesimiehessä molemmilla ja  ceres kaloissa.

4. huoneessa  vesta ja  saturnus ovat oinaassa.

Sitten mennään vähän eteenpäin 9. huoneeseen jossa  mars on neitsyessä kummallakin.

Merkurius on molemmilla härkä mutta minulla on se 7. huoneessa ja poikaystävälläni 5. huoneessa. Samoin  kuunsolmu on molemmilla neitsyessä mutta minulla 9. huoneessa ja poikaystävälläni 10.huoneessa.

Toivon todella että saatte jotain selvää mutta laitoin noita tuohon oikeastaan vain esimerkiksi Smiley Toivottavasti voisitte joku kokeneempi kartan lukija, kertoa minulle mitä tarkoittaa jos kartat ovat hyvin samankaltaiset Smiley

Hyvää alkanutta kesää kaikille astrolaisille!!  smitten



tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 01.06.2012 09:46:49 »

Se voi tarkoittaa ainakin sitä, että ootte varsin saman ikäiset. Osa planeetoista nääs liikkuu hitaasti, ainakin Neptunus ja Pluto, joten saman ikäisillä ne ovat väistämättä samoissa merkeissä.  Smiley

Puuttumatta sen kummemmin synastrian yksityiskohtiin (olen keltanokka siinä, ja muutenkin se onnistuu paremmin jos ihan näkee ne kartat kokonaan edessään, aspekteineen kaikkineen), niin varmaan tulette yhdessä ollessanne huomaamaan, että olette monessa asiassa tosi samanlaisia mutta kyllä myös tosi erilaisia. Smiley Itselläni on tällä hetkellä elämässäni useampi ihminen (siis taitaa olla jopa 4 - 5 tyyppiä) joiden kartta on ensi näkemällä saman oloinen kuin minun, monta kartan tekijää samoissa merkeissä ja joitakin sitten ihan muualla, ja tietysti aspektoituneet omalla tavallaan jokaisella. Siinä sitten välillä hymistellään tyytyväisinä kun koetaan joku asia ihan saman tyyppisestä näkökulmasta, ja välillä taas törmäillään ja ihmetellään kun ollaankin joissain asioissa niin erilaisiakin.  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: