Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Zau! Viitsiskö joku tulkita syntymäkarttaani? :)  (Luettu 8306 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Jasmine
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 02.06.2012 18:35:32 »

Joo, aikas uusi astroilija oon, enkä aivan hirveesti tiiä syntymäkarttani koukeroista ja muista tämmösistä, niin voisko joku selventää mulle tota karttaa? Smiley Semmonen aavistus mulla on, että kartastani löytyy jotain 'ei niin mukavaa', semmosta kun se elämä on vähän tupannut olemaan..

Toivottavasti kartta nyt tulee tän viestin mukana, ainakin liitin sen tähän! Smiley
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 02.06.2012 19:52:53 »

Mun silmään pisti tuo  kuunsolmu pluto MC  aspect_con skorpioni, mutten osaa tulkita...skorpioniteema kuitenkin.  Ja tosi pienet 6. ja 12. huoneet.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Jasmine
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 02.06.2012 20:06:50 »

kosmonautti/Hmm.. Shocked kuulostaa kyllä jotenkin 'pelottavalta' toi skorpioniteema. Saapa nähä, mitä sieltä kartalta löytyy, jos joku tuota vielä viitsis vilkaista. Mutta niin, mitä tarkotit sillä että 6.ja 12. huoneet on tosi pienet? Mulla ku ei pahemmin oo mitään hajua näistä huonejutuista.. Cheesy

Mut hei, kiitti sulle! Sentään joku jo vastas Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.06.2012 04:28:07 »

No sulla nyt on noita Pluton aspekteja ja vielä haasteellisia sellasia.. Neliö venukselle ja kuulle. Negatiiviset Plutoniset teemat kuten vallankäyttö, väkivalta tai epäsuoremmin manipulaatio jne, voivat olla osana rakkaus/ystävyyssuhteita. Intensiivinen tunnelämä, ehkä draamahakuisuuteen asti? (kuu leijonassa..)

uranus aspect_opp aurinko Kapinaluonne? Varsinkin kun uranus on ykkösessä niin henkilökohtainen vapaus tärkeää?

Toivottavasti ei nyt menny ihan metsään.  Smiley
tallennettu
Jasmine
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 03.06.2012 11:03:44 »

Eileithyia/Ei menny ihan metsään! Grin Ihmissuhteet on aina ollu aika räiskyviä, että niihin on mahtunu sekä iloa että surua, ja voisin kyllä allekirjoittaa sen että draamaakin kyllä mahtuu jokapäiväiseen elämään, sitä kun meinaa aina vahingossakin syntyä kuuleijonan taholta. Mutta tosta vallankäytöstä, manipuloimisesta, väkivallasta tms en kyllä nyt ihan tiedä, koska ainakaan väkivaltainen en ole. Pyrin aina kohtelemaan ihmisiä niin, niinku haluisin itseeni kohdeltavan, vaikka seki voi joskus draamapuuskissa unohtua Cheesy Muttamutta, varmaan se on sitten sitä nousujousimiestä se, että yrittää kohdella kaikkia samalla tavalla, eikä siedä semmosta töykeää kohtelua ihmisiä kohtaan jne.. Sitte aurinkorapu kun oon, niin en halua kellekkään mitään pahaa! Ellei sit joku oo tehny mua kohtaan todella väärin ja halu kostaa on suuri.. Tulipa tässä tajuttua, että tuntuu et mua 'revitään' vähän joka paikkaan noitten horoskooppien osalta - niihin mahtuu nii erillaisia piirteitä sun muuta, nii ei oikein itekkää tiedä että miten sitä oikeen pitäs ajatella asioista ja että mitä kannattaa tehä et tulee tehtyä oikein jne. Grin

Kapinaluonteenkin voin kyllä allekirjoittaa! Aina oon taistellu omien periaatteiden/mielipiteiden puolesta, ja ollu lapsenakin varsin vilkas ja tehny jotain semmosta mistä vanhemmat ei ehkä välttämättä aina tykänny. Ja sitten mitä tohon vapauteen tulee, niin se todellakin on tärkeää! Ihmisten kans tykkään ja haluanki olla paljon, mutta vastapainoksi tarvitsen paljon omaa rauhaa, aikaa tehä omia asioita ja rauhottua.

Kiitti paljo sulle, Eileit! Smiley Tässä sen taas huomaa, että astrologian avulla saa tietää paljo asioita! Oisko tosta kartasta vielä jotai muuta huomautettavaa/kerrottavaa? Smiley Kirjotelkaas ihmeessä, kiva lukee näitä ja huomata että 'tottahan tuokin on', itse ku en osaa karttaa lukea.. Cheesy
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #5 : 03.06.2012 14:32:18 »

Ei skorppariteemoja tarvi pelätä.  Smiley Itselläni myös  pluto aspect_con keskitaivas skorpparissa ja juuri tuosta on ketjukin, tässä linkki sinne:http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=56512.0 , tosin sulla tietysti oman värinsä antaa tuo Kuunsolmu tuolla samassa hässäkässä, toivottavasti joku muu osaa kertoa kunnolla että mitä. Smiley 

Mua kiehtoo toi  venus aspect_con chiron  neitsyt, mutta en osaa selittää sitä(kään).  Huh
tallennettu
Jasmine
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 04.06.2012 23:03:33 »

Indium/Niin, no ei varmaan tarvi pelätä mutta mietin vaan että mitähän kaikkea tuolta kartalta löytyy..
Ai kiehtoo vai, eikös siinä ookki neitsyen merkistä kyse? Smiley

Hitsi jos joku vois selventää tota karttaa viel ku en tajua tosta mitään! Smiley

tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 05.06.2012 08:22:50 »

Niin eiväthän ne plutoteemat aina ole "pahoja", tai tarkemmin sanottuna se riippuu siitä miten ne ottaa. Parhaimmillaan todella intensiiviä ja transformatiivisia kokemuksia.

venus aspect_con chiron sitten.. Rakkausuhteissaan hoivaava, huolehtiva, rakastava, kykenevä antamaan roimasti rakkautta ehkä pyyteettömästikin. Neitsythän on semmoinen varsinainen "holhooja" merkki, tykkää huolehtia ja yksi ammateista mikä neitsyeen on yhdistetty on "palvelija". Itelläni on oppositio (kvenus kauris, chiron rapu) ja se toimii melkeimpä samalla tavalla. Paapomisvietti on voimakas ja mun kannattaapi katella ettei sitä tuhlaa vääränlaisiin ihmisiin.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #8 : 06.06.2012 16:35:35 »

Kiva kun tulkitsit ton  venus aspect_con chiron, Eileithyia, kun mulla ei oikein lähteny.  Smiley
tallennettu
Jasmine
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 07.06.2012 23:44:03 »

Eilet/...eikä, niin totta! Oon just semmonen holhooja, ja mielelläni autan ja hoivaan muita Cheesy Voi kiitti hirveesti ku selvensit tota !

soma/Noo joo, tavallaa, pohjanmaalta ku oon Smiley
tallennettu
Jasmine
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 11.06.2012 18:42:33 »

soma/Aivan Smiley ite oon Oulussa syntyny. Aika jännä et miten seki voi vaikuttaa.. Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 12.06.2012 15:13:44 »

soma/Aivan Smiley ite oon Oulussa syntyny. Aika jännä et miten seki voi vaikuttaa.. Smiley

Terve. Täällä taas yks palijasjalakanen oululainen.  Wink
tallennettu
Jasmine
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 12.06.2012 15:18:01 »

Eileit/Noniiii! Smiley Ite en asu Oulussa mutta sen läänissä kylläkin.

Oisko kellää muuten vielä jotai mainittavaa tosta mun kartasta? :p
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: