Pallaskissa
|
|
« Vastaus #30 : 08.07.2006 17:04:32 » |
|
Väärin muistit Puma, Merkurius viidennessä, merkkihuoneissa neljännessä Jaa että lämpimikseen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #31 : 08.07.2006 17:09:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 08.07.2006 19:15:02 » |
|
Saanko tässä kertoa minulle eräästä tärkeästä kivesta Tietenkin saat . Minulle tulee kuvailemastasi kivestä mieleen yhdenlainen piikivi, olen itse saanut sellaisia tuliaisiksi Irlannista. Tuossa edessäni on yksi kappale, kokoaan painavampi, pinnalta valkean "kalkkinen" ja niisä kohdissa, joissa pinta on rikki, näkyy oranssinruskeaa, kiiltävää raitaa. Meteoriittikivestä löytyy aina tumma sulamispinta, joten meteoriitilta se ei kuulosta. Toivottavasti tunnistat kivesi! Luoksesi se on tullut varmasti aivan tietyssä tarkoituksessa. Kiitos Pallaskissa! Piikivi kuulostaa mahdolliselta. Asunkin noin 4000 vuotta vanhojen asumusten, raunioiden kupeessa ja piikivihän oli käyttötarvike. Minkähänlainen 'voima' on piikivellä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 08.07.2006 19:19:51 » |
|
Kiitos, katselin sivuja läpi. Ja olen etsinyt kirjoistakin, mutta omaani en ole löytänyt. Pitänee kysyä joskus, kun vierailen kivimessuilla esim. Metsätonttu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #34 : 08.07.2006 23:13:41 » |
|
Piikivi, olettaisin? (Latinan silex = silica, pii) (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5a/Kleine_feuersteine.jpg/180px-Kleine_feuersteine.jpg)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 10.07.2006 20:37:30 » |
|
Piikivi, olettaisin? (Latinan silex = silica, pii) (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5a/Kleine_feuersteine.jpg/180px-Kleine_feuersteine.jpg)
Kiitos Elämänilo! Opiskelenpa todella enemmän piikivestä. Näyttäisi todella siltä! Mutta onnea tuo pikkujärkäle on rutkasti elämääni tuonnut. Hah! Helppoa kiteyttää se kiveen... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #36 : 15.07.2006 18:25:52 » |
|
Laitanpa koruni kuvan sitten tänne, kun haluatte varmaan katsella. Itsekkin saan näppäillä kameraani pienen pojan innolla :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #37 : 15.07.2006 23:07:03 » |
|
Väärin muistit Puma, Merkurius viidennessä, merkkihuoneissa neljännessä Jaa että lämpimikseen? No voihan Gandhi Emmä tiijä pystyykö näin viileä jätkä kuin meikä tekemään mitään lämpimikseen
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.07.2006 06:07:51 kirjoittanut Puma »
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #38 : 16.07.2006 12:10:18 » |
|
Laitanpa koruni kuvan sitten tänne, kun haluatte varmaan katsella. Itsekkin saan näppäillä kameraani pienen pojan innolla : Todella kaunis ruori - oletko itse sen tehnytkin? Ruori lähellä sydäntä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #39 : 16.07.2006 12:24:00 » |
|
Upea Ruori Lari Ensi silmäyksellä luulin sen kuvastavan auringonkehrää - egyptiläisittäin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #40 : 16.07.2006 22:45:24 » |
|
Tota. Noista koruista on enemmän haittaa kuin hyötyä jos ostaa tarkoitukseen sopimattoman korun. Vähän samalla tavalla kuin Smallvillessä terikselle käy punaisesta kryptoniitistä En keksi parempiakaan esimerkkejä. Suosittelisin katsomaan sideeristä karttaa ja sitä kautta korukiven ostoa. Ilma-merkille maa-merkkisen jalokiven hankkiminen voi olla aika nihkeää. Ja jos on Mars jo valmiiksi vahva niin sen vahvistaminen voi kanssa olla aika tylyä muita ihmisiä ajatellen, ehkäpä. En ole mikään mestari niin eipä siitä enempää
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #41 : 16.07.2006 23:28:58 » |
|
Oi Puma Kyllä minua nyt huolestuttaa. Minulla kun ei ole tapana katsella karttoja, eikä muitakaan reittivalintoja kiviä valitessani. Nytkin ostin Marokselta usemman kiven, ja tuon päätelmän mukaan minun pitäisi olla nyt siis ulkona kuin latukone. Mutta ollakko vai eikö olla - ehkäpä sideerinen astrologia voisi valottaa asiaa Eihän tässä sitten muuta kuin voivoi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #42 : 16.07.2006 23:37:50 » |
|
Voi voi pikku raukkaa. Täältä löytyy olkapää mihin itkeä jos meno menee liian rankaksi Bwhahaa. Miten ne sitten toimivat, olet teräsnainen nyt? (http://www.tenerifenews.com/cms/upload/images_health/296_57_01.jpg) vai parraks nainen (http://www.showhistory.com/beardedfull.jpg) Partahöylä valmiiksi ettei tule ikävä yllätys aamulla! Sitä vaan että ne voivat sekoittaa sitä energiaa, rubiinit, amethystit, timantit, safiirit. Liiallisena
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #43 : 16.07.2006 23:43:44 » |
|
Oi kiitos jalo ritari - sinuun voin aina luottaa Terästä ei kuulunut kategoriaani, eikä myöskään partaakaan Intuitioni kertoi mitä kiviä tarvitsen, ja kun jälkikäteen katselin niin näistä pitäisi tulla energiasoppaa kiitettävästi Hyväksymistä, myötätuntoa, tasapainoa - sydänkeskuksesta toimimista, vanhoista ohjelmoinnista irtipääsyä - siitä on Elektra tehty ja niitä hän itsessään voimistaa. Ei mitään sillisalaattia vaan perinteistä perusevästä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #44 : 16.07.2006 23:46:35 » |
|
Noidenhan korujen tehtävän hoitavat myös kasvavan ja laskevan Kuun välillä tehdyt pujat (alias mantrat) celestiaalisille kehoille. Ehkäpä jopa paremmin, en osaa sanoa. Eri tavalla kuitenkin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|