Riippunee paljon luonteen laadusta millaisesta avusta hyötyy eniten. Mulle sopii keskusteluterapia hyvin koska olen puhelias ja tosi avoin ihminen. Nää "keholliset" hoidot vois auttaa sulkeutuneempaa ihmistä jos vaan antautuu koskettavaksi. Tosin eihän energiaparannuksessa tule edes kosketusta mutta on ns hiljaista hoitoa
Visualisointia pidän ehkä tarkeimpänä näissä kehonkuvan häiriöissä.
Aluksi voi olla vaikeeta mutta treenamalla paranee.
Kirjassa Alitajuntasi voima " Rakennat henkistä kotiasi kaiken aikaa ja ajatuksesi sekä mielikuvasi edustavat sen rakennuspiirustusta. Tunti tunnilta, hetki hetkeltä, voit rakentaa itsellesi loistavan terveyden, menestyksen ja onnen niiden ajatusten avulla joita vaalit, sellaisten uskomusten avulla jotka hyväksyt ja niiden näytelmien avulla joita näyttelet mielesi salatulla näyttämöllä
Tämä herraskartano jonka pystyttämispuuhissa olet jatkuvasti on yhtä kuin persoonallisuutesi, henkilöllisyytesi tällä olemassaolon tasolla, koko elämäntarinasi tässsä maailmassa.
Hanki itsellesi uudet rakennuspiirustukset, rakenna elämääsi hiljaisesti ymmärtäen, että rauha, tasapaino, ilo ja hyvä tahto ovat läsnä nykyhetkessä.
Ajattelemalla näitä asioita ja vaatimalla niitä itsellesi alitajuntasi hyväksyy rakennuspiirrustuksesi ja toteuttaa kaikki nämä asiat. Hedelmistään puu tunnetaan"
Toinen lainaus Raamatusta " Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa niin teille avataan"
Rukouksella ja visualisoinnilla on valtava voima
Tosin oon välillä itsekin epäuskoinen kaiken suhteen mutta kannattaa aina yrittää.
Mä rukoilin puoli vuotta monta kertaa päivässä Jumala anna mulle mies joka ymmärtää ja rakastaa.
Sen sain
Pikkukisulle voimaa toivon ja sitä että asiat kääntyy parhain päin
Toivottavasti löydät hyvän hoitomuodon oli se sit mikä tahansa ja LOISTAT TERVEENÄ