Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millainen uni?  (Luettu 4938 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Amanda2
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« : 04.06.2012 17:27:36 »

Kerotisi näkijälleen, että esim. avioero on tulossa/puoliso pettää? Varoitusuni, mutta millainen?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #1 : 04.06.2012 18:58:04 »

No vaikka minkälainen.
Minä näin ihan konkreettisia pettämis unia, mutta nolen nähnyt niitä kyllä muissakin tilanteissa...ja sellaisia oli silloin enen avioeroa, että minä petän.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 04.06.2012 20:07:26 »

Onko sinulla okin hiljattain nähty uni mielessä, jonka olet tulkinnut pettämiseksi? Tai toistuuko joku uniteema, jonka tulkitset pettämiseksi?

On vaikeaa sanoa, että juuri TÄMÄ meinaa AINA tätä, koska unisymbolit ovat yksilöllisiä, kuten ihmisetkin. On ohjeita ja neuvoja mitä mikäkin yleisesti tarkoittaa, mutta nähdyt unisymbolit on aina tulkittava ottaen huomioon koko muu uni sekä unennäkijän sen hetkinen elämäntilanne, toiveet, pelot ja persoona.

Esimerkiksi hämähäkki unessa kuvastaa normaalisti huolia ja murheita, mutta minulle hämähäkit alkoivat ilmestyä uniin, kun en antanut itselleni tarpeeksi tilaa olla luova. Eläinten ilmestyessä uniin katson aina kyseisen eläimen voimaeläin merkityksen unisymbolin lisäksi.

Eli, summa summarrum: kerropa meille unesi, niin osaamme tulkita sen paremmin coolsmiley
tallennettu
Amanda2
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #3 : 04.06.2012 20:59:18 »

Kiitos vastauksistanne!

Itse asiassa tarvitsen tätä kirjoittamaani tarinaa varten.
Itse erosin vuosia sitten ilman minkäänlaisia unia Smiley.

Tai siis: en ainakaan muista, että olisin nähnyt... Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 05.06.2012 16:51:02 »

Ahaa! Mielenkiintoista! Sanoisin, että kun kirjoitat tarinaa, ota huomioon henkilöhahmosi luonne ja persoona: millaiset unisymbolit hän ottaisi pettämisen merkkeinä? Näkisikö hän selkeitä unia, joissa puoliso pettää? Näkisikö hän itsensä pettämässä ja heijastaisi näin pelkojaan puolison toimista oman itsensä kautta? Näkisikö hän uhkaavia naisia tai heikkoja miehiä unissa? Olisivatko unet täynnä häiritseviä hyönteisiä vai tulisiko hän tyhjään kotiin, jossa puoliso ei olekaan odottamassa? Tai tervehtisikö häntä kodin ovella toinen, asuntoon kuulumaton nainen? Saisiko hän puhelun naiselta tai keskustelisiko puolisostaan toisen naisen kanssa?

tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #5 : 05.06.2012 18:20:44 »

Kiehtova ketju!  Smiley
Mulla tuli mieleen se, että usein varoitusunissa on itselläni ainakin paljon räikeää punaista. Omissa varoitusunissani sitä on ollut esim. kulkuneuvoissa kun olen niinsanotusti kulkenut vaaralliseen suuntaan, ja missä nyt milloinkin, ylipäätään huomiota vaativissa asioissa (tiedostetuissakin). Ehkä saisit tästä väriä (heh, heh) hahmosi uniin?  Cheesy
tallennettu
Amanda2
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #6 : 05.06.2012 19:21:59 »

"Tai tervehtisikö häntä kodin ovella toinen, asuntoon kuulumaton nainen?"
Tämä kuulostaa hyvältä Smiley.

Näin nimittäin kerran (kauan avioeroni jälkeen ollessani jo uudessa suhteessa) unta vaaleahiuksisesta naisesta, joka kaikessa rauhassa purki ostoskassejaan keittiössämme. Kumppanini vanhin poika talutti minut rauhallisesti ulos ovesta ja ulos portista (joka kumma kyllä oli ilmestynyt pihaan). Hän näytti kovin myötätuntoiselta Smiley.
Sinne jonnekin minä sitten kai kävelin. En muista unen loppua: ehkä se loppui siihen portille. Ehkä astuin portista ulos. Kampoihin en ainakaan pistänyt enkä nostanut hulabaloota Smiley.
tallennettu
Amanda2
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #7 : 05.06.2012 19:25:03 »

"Mulla tuli mieleen se, että usein varoitusunissa on itselläni ainakin paljon räikeää punaista. "

Ällistyttävää kyllä en näe värejä unissani. Ainakaan en muista niitä.
Eivät uneni kuitenkaan mustavalkoisia tai seepian värisiä ole Smiley.
Ehkä en vain tiedosta värejä unissani.
Täytyy ruveta katsomaan unia "sillä silmällä" Smiley.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: