Kuuhilda
|
|
« : 04.06.2012 20:40:00 » |
|
Tää aatos läks vissiin tuosta Silmäillään ketjusta... Mutta mua kiinnostas tietää, mikä tulee toisille esille tällätavalla netti palstaillessa...onko se asc? Vaiko Merkurius? Vai aurinko? Vai ihan joku muu? Mulle nimittäin on yleensä tullu netin kautta moisia väärinkäsityksiä ihmisistä : Eli jos vaikka kerrot, millaiseksi persoonaksi yhtäkkiseltään kuvittelisit edellisen kirjoittajan? Astrologialla tahi ilman.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #1 : 05.06.2012 15:24:12 » |
|
Tää aatos läks vissiin tuosta Silmäillään ketjusta... Mutta mua kiinnostas tietää, mikä tulee toisille esille tällätavalla netti palstaillessa...onko se asc? Vaiko Merkurius? Vai aurinko? Vai ihan joku muu?
Varmaan ainakin ja Kaksosiin liittyvät ja/tai 3. huoneen asiat, koska foorumeilla lähinnä kirjallisesta kommunikoinnista on kyse Ehkä myös MC? Kuuhildan kuvittelisin aika jalat maassa-, määrätietoiseksi ja itsensä tuntevaksi tyypiksi. Elämänkokemusta on kertynyt, ja siitä on osattu ottaa opiksi. Tällainen mielikuva nyt siis äkkiseltään.. :
|
|
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 05.06.2012 16:03:11 » |
|
Minäkin mietin, että tällaisessa ympäristössä varmaan on ratkaisevassa asemassa. Kuuhildasta tulee mieleen sellainen ehkä joskus vähän tuima ja hivenen pelottava hahmo, mutta kuitenkin pohjimmiltaan sydämellinen ja elämää nähnyt ymmärtäjä. Hyvin tunteella ja vahvasti elävä. Hopealöhikäärmeestä tulee jotenkin sellainen nuori energia, innostuneisuus, uteliaisuus. Myös leikkisyys.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 05.06.2012 18:34:16 » |
|
Osittain voi myös sanoa, että netissä toteuttaa vapaammin sisempää itseään? Kun on jonkin asteinen anonyymiteetti kuitenkin olemassa vaikka noissa miiteissä kävisikin, ei ole niin paljon sen perinteisen sosiaalisen roolinsa vanki? Monella on yleensä päällä aika vahva rooli kasvokkain tavatessa, ja itse asiassa tuo rooli on ns. väärä käsitys ihmisestä. Olen silti itse sitä mieltä, että myös tuo rooli on osa meitä itseämme, että sillä tavalla se ei ole mitenkään näyttelemistä tai huijaamista. Kuuhildasta mulla on kuva voimakkaasta, toisia suojelevasta ja pärjäävästä ihmisestä. Myös sellaisesta, joka on laajakatseinen, ei tuomitse ihmisiä niin herkästi, on ehkä itsekin nähnyt monenlaista puolta elämästä. Hopealohikäärmeestä välittyy jotenkin hyvin voimakasta, terävää energiaa. Sellainen kuva, että välillä on hyvinkin radikaali, tykkää ehkä shokeeratakin, ainakin itseään ehkä. Vaativa ja tiukka luonne. Lizzystä välittyy jotain pehmeämpää, välillä hyvin diplomaattinen, tarkka ja fiksu, jakaa kokemuksiaan mutta pitää silti yksityisyytensä suojattuna selkeästi. Älykäs. Aika neutraali kuva on.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #4 : 05.06.2012 20:56:25 » |
|
Hmm. Näyttäs, että musta tulee tulee siis läpi asc , , joka on merkurius ja aurinko, kumpiko lie enemmän? Sekä aika voimakkaasti...ja ilmeisesti myös se Neptunus näkyy. Tuota Lizzyn hiukan tuimaa ja pelottavaa mietin, että häh Mutta tuossa saattaa olla kyse jonkinlaisesta peilistä Samoja vaikutteita kartoilla, eri paikassa : Hopiksessa on jotain hilpeää ja uteliasta, ehkä myös aavistus viileyttä ja rempseyttä? Lizzy on utelias ja tiedonhaluinen, iloinen ja fiksu...jollain tavoin myös kepeä? Tulee mieleen vaalea nainen jolla on heleä nauru ei mikään blondi kuitenkaan. * Marie* on lämmin ja hymyilevä, maailmaa ja itseään rakastava, viisas ja jämpti Ja Avella on elämän ymmärrystä paljon, myöskin pohdiskeleva ja tunteella elävä ihminen, syvällinen, lämmin ja salliva. Ehkä todella netissä voi olla paljon helpommin ilman niitä kuoria, joita kannamme mukanamme live-elämässä. Ehkä ne väärinkäsitykset tulevat sitä kautta? Netissä, ja tälläisellä foorumilla, ollaan syvemmällä asioissa ja ihmisissä, tavallaan. Ja myöskin on niin, että netissä on paljon helpomi ilmentää sitä, mitä haluaisi todellisuudessa olla, mutta ei siihen kykene.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 05.06.2012 21:11:41 » |
|
Olette kaikki vallan ihania! Ave on tosiaan sellainen syvällinen ja rauhallinen. Ei hötkyile, mutta nauttii elämästä ja hyvistä keskusteluista. Marie on sellainen iloinen, jotenkin tähän tulee vähän "naapurintäti" tyyppinen hahmo. Tykkää auttaa ja kuuntelee. Ihmisten on varmaan helppo lähestyä. Kuuhilda, joo tuo tuima ja pelottava tuli jostain ihan lyhyestä ensivaikutelmasta kun pitkästä aikaa tulin palstaa lukemaan. Toki tuo kuva sitten muuttui hyvin nopeasti ja tosiaan meillä on jotain samoja juttuja kartalla vähän eri paikoissa, että voi olla jonkinlainen peili-efekti. Ave, totta on että pidän yksityisyyteni aika tarkkaan ja varmasti monelle jää minusta aika neutraali kuva. Onko se sitten hyvä vai huono. Nauratti tuo välillä diplomaattinen. Ja muuten mietin mikä nimenomaan tällä foorumilla on erilaista ja auttaa avautumaan on se, että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita eikä tarvitse pelätä saavansa hörhön leimaa. tai muutenkaan tarvitse ajatella mitään leimaa. Terveisin tr. neptunus neliö aurinko.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #6 : 05.06.2012 21:18:31 » |
|
Hyvä vastaus sinänsä oli, että eiks meillä kaikilla ole kartoilla samoja juttuja mutta vähän eri paikoissa Mutta joo, kumminkin. Mä olen ehkä tällä palstalla toooosi paljon oma itseni, koska täällä on normaalista poiketen ihmisiä, jotka ymmärtää, tai on ainakin kykeneviä katselemaan asioita muualtakin kun vaan omasta näkövinkkelistään. Livenä en välttämättä paljon viitsi ihmisille ajatuksiani valottaa, kun ei ne tajua kuitenkaan, niin tai näin, jään heidän mielestään omituiseksi höpöttäjäksi :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 05.06.2012 21:28:41 » |
|
No sinähän sen sanoit! Mä olen ehkä tällä palstalla toooosi paljon oma itseni, koska täällä on normaalista poiketen ihmisiä, jotka ymmärtää, tai on ainakin kykeneviä katselemaan asioita muualtakin kun vaan omasta näkövinkkelistään. Livenä en välttämättä paljon viitsi ihmisille ajatuksiani valottaa, kun ei ne tajua kuitenkaan, niin tai näin, jään heidän mielestään omituiseksi höpöttäjäksi : Se on ihan totta, että on kivempi höpöttää kun tietää, että jossain ymmärretään. Aika usein kerron ihmisille olevani kiinnostunut astrologiasta, mutta en pahastu, jos tämä toinen osapuoli ei kauheasti innostu. Mietin muuten tänään kun olen lukenut jonkin verran tyyliblogeja, että olisi hirveän hauska pitää astrologista tyyliblogia. Siis selittäisin mikä omasta mielestäni olisi minkäkin tähtimerkin tyyli. Ai olisinko varmasti suosittu bloggari... douh.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #8 : 06.06.2012 10:50:30 » |
|
Jotkut on netissä paljon vapaantuneempiä, kun taas sitten sosiaalisessa tilanteessa ovatkin tosi ujoja. Minä olen omasta taas pyrin netissä olemaan asiallisempi, kuin mitäoikeasti olenkaan, mutta mene ja tiedä. Riipuu myös millä kielellä kirjoittaa.. Kait? Kuuhildasta tulee mieleen joku iloinen ja lempeä pullantuoksuinen täti. Hopealohikäärme pohtii syntyjä syvyä, mutta sosiaalinen kumminkin. Lizzy'stä tulee mieleen vanhva tietäjänainen, tosin hieman piikikäs.. Ave on tunteellinen ja herkkä, jotenkin asiallinen kai kans. Mariesta tulee mieleen kesä ja vadelmat, joku semmonen linnaneitotyyppinen (vrt Robin Hood; Maria-neito)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 06.06.2012 10:54:38 » |
|
Mitäs minusta teillä tullee mieleen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #10 : 06.06.2012 15:04:35 » |
|
No tämähän on vallan mielenkiintoista! Ilmeisesti minulla paistaa täällä foorumilla tuo ja MC ja myös ja -energiat. Sekä tottakai. Se, mikä ilmeisesti jää piiloon, on (kartan mukaan) vahva -vaikutus, vaikka toisinaan ihmettelen, missä se oikein minussa näkyy. Vai näkyykö ollenkaan? Lizzystä tulee mieleen vahvasti ilma-tyylinen henkilö, ehkä tai , eli älyllinen, tyylikäs ja jokseenkin viileä. Avesta lähinnä tai -vaikutteinen, empaattinen, herkkä ja tunteella elävä. Marie voisi olla jokin käytännönläheinen, ehkä -tyylinen. Eileithyia on hivenen arvoituksellinen, mutta osuvan tarkka henkilö. Jotenkin ehkä vähän siis. unelmassa on -vaikutteinen, kauas katsova ja näkevä, jota muut eivät aina ymmärrä.
|
|
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #11 : 06.06.2012 17:27:33 » |
|
No hyvinhän te tiedätte näitä asioita. Jännä että tuotte tuon skorppionin esiin nyt, arkielämässä se on melko piilossa, toisaalta mulla on kolmoshuone skopua jossa pluto ja mars. Ja kolmashuonehan liitetään kommunikointiin ja tiedonvälitykseen, mm. Nettiin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #12 : 06.06.2012 17:45:39 » |
|
Mä olisin sanonu Eileithyiasta että kiltti, ystävällinen ja jotenkin perusteellinen Unelmassa on oman polkunsa kulkija, ystävällinen ja rauhallinen Ja tuo iloinen ja lempeä pullantuoksuinen täti oli niin ihana, että meillä on sen johdosta pullaa nyt sitten uunissa Ettei vaan olis se mun ykköshuoneen Neptunus kuvioita sumentelemassa, mikä on siis ihan livenäkin monasti asialla, kun tulee tuimasta ja pelottavasta pullalla parfymoituun tätiin kommenttia? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 07.06.2012 10:46:07 » |
|
Mariesta mulla on kuva ystävällisestä, rauhallisesta, maanläheisestä, äidillisestä ja hyvää toivovasta ihmisestä. Eileithyiassa on paljon energiaa, jaksamista, yrittämistä, jonkinlaisen oman polkunsa rakentamista tänne maailmaan. Ei luovuta helpolla ja uskaltaa sanoa mitä mieltä on. Unelmassa sta on mulla kuva aina iloisesta ihmisestä, positiivinen, hymyilee, pitää ihmisistä ja maailmasta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 07.06.2012 12:14:08 » |
|
Kauhia kun mua nyt ujostuttaa. Kertoisin kyllä tunnelmiani teistä, mutta mää suoraan sanottuna en luota itteeni niin paljoa että tällee julkisesti sen tekisin. Mutta... en mää kiistää voi etteikö ois kiva jos kertoisitte mitä tuon teille mieleen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|