Jo on tullut helvetinmoinen ihmissuhdesoppa keitettyä! Olin kovalla vaivalla päässyt sellaisiin väleihin mun eksän kanssa, että luulin meidän olevan ystäviä - mutta tosiaankin vain ystäviä...
Pokasin tuossa viime viikolla diskosta sangen seksikkään tapauksen, jonka kanssa seksi on mahtavaa - mutta joka sattui olemaan tämän mun eksän hyvä kaveri ja tietenkin - mun tuurilla :
- myös varattu tahollaan.
No nyt sitten mun eksä kertoi että se rakastaa mua (mikä ajoitus, ei sitten aiemmin viitsinyt !
) ja itse asiassa sanoin sille vastaavaa (kyseessä on kansainvälisen tason julkkis, uskomattoman kaunis, mutta pakkomielteinen ja pitkävihainen kuin mikä - jos sanot sille ei, niin kohta ei kukaan kutsu enää yhtään mihinkään, maine menee ja pitäisi lähteä suunnilleen evakkoon Etelämantereelle...)
Mutta tämä mun viime viikon pokaus haluaa jatkaa suhdetta, vaikka on siis varattu, mutta mä en halua varsinaisesti hajottaa muiden liittoja ja periaatteessa tätä ei pitäisi jatkaa, mutta se uhkaa paljastaa koko jutun mun eksälle, joka saisi taatusti kaikkien aikojen mustasukkaisuuskohtauksen ja sitten mun on ainakin pakko muuttaa toiseen galaksiin.
Joku sanoi mulle kerran että mun elämä olisi mahtavaa jos olisi VAIN tv-sarja, eikä tosiaankin jonkun oikeata elämää...