Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venustransiitin vaikutuksia  (Luettu 12305 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #15 : 17.07.2012 16:07:35 »

Vilkasin minäkin TR-venusta  Smiley teki kolmiota Radixkarttani Venukselle...
Mutta en ole huomannut mitään erityistä tapahtuvaksi, elämä soljuu, siten kuin sen on tarkoituskin soljua.

Tosin kälyltäni löydettiin pahanlaatuinen syöpä ihan tässä viime viikolla  Cry Sad Undecided
Hän on  aurinko rapu, muusta ei tietoa.....

tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #16 : 17.07.2012 16:24:04 »

No tuota, tässä on yhdet bileet tulossa ja draamaa tuntuu olevan jo monta viikkoa etukäteen, enkä sano ettei minulla olisi asian kanssa mitään tekemistä  :Smiley omalta osaltani asiaan liittyy exäni, joka on tulossa paikalle ja jota en haluaisi tavata. Mutta tuo on vain yksi monista asiaan liittyvistä ihmissuhdesotkuista, että varmaan ihan mielenkiintoista luvassa. Toivotaan, että kun etukäteen kohkataan, itse asia ei sitten olekaan niin paha.  2funny
Noille päiville osuu mun kartalla  venus aspect_opp saturnus ja  venus aspect_con venus
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #17 : 24.07.2012 17:11:56 »

Jo on tullut helvetinmoinen ihmissuhdesoppa keitettyä! Olin kovalla vaivalla päässyt sellaisiin väleihin mun eksän kanssa, että luulin meidän olevan ystäviä - mutta tosiaankin vain ystäviä... 

Pokasin tuossa viime viikolla diskosta sangen seksikkään tapauksen, jonka kanssa seksi on mahtavaa - mutta joka sattui olemaan tämän mun eksän hyvä kaveri ja tietenkin - mun tuurilla  :Smiley - myös varattu tahollaan.

No nyt sitten mun eksä kertoi että se rakastaa mua (mikä ajoitus, ei sitten aiemmin viitsinyt ! idiot2 ) ja itse asiassa sanoin sille vastaavaa (kyseessä on kansainvälisen tason julkkis, uskomattoman kaunis, mutta pakkomielteinen ja pitkävihainen kuin mikä - jos sanot sille ei, niin kohta ei kukaan kutsu enää yhtään mihinkään, maine menee ja pitäisi lähteä suunnilleen evakkoon Etelämantereelle...) 

Mutta tämä mun viime viikon pokaus haluaa jatkaa suhdetta, vaikka on siis varattu, mutta mä en halua varsinaisesti hajottaa muiden liittoja ja periaatteessa tätä ei pitäisi jatkaa, mutta se uhkaa paljastaa koko jutun mun eksälle, joka saisi taatusti kaikkien aikojen mustasukkaisuuskohtauksen ja sitten mun on ainakin pakko muuttaa toiseen galaksiin. buck2

Joku sanoi mulle kerran että mun elämä olisi mahtavaa jos olisi VAIN tv-sarja, eikä tosiaankin jonkun oikeata elämää... crazy2
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #18 : 24.07.2012 17:32:01 »

No huhhuh Kato Vega, kuulostaapa hurjalta!

Itselläni menee hyvin, pelätyt bileet osoittautui todella mahtaviksi eikä mitään ikävää tapahtunut, päinvastoin irrottelin kunnolla ja löysin yhden miehenkin jonka kanssa pidin hauskaa eikä exäkään häirinnyt yhtään ja lähti aika pian pois. Seuraavia bileitä odotellessa!  2funny
tallennettu

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #19 : 24.07.2012 17:47:47 »

Kato Vega Cheesy

..olis kans kaikenlaisia tarinoita, mutta sanotaan nyt vaan, että joo ihmissuhteet.. ja kauankohan menee, että tilanteet vakiintuu? Voisin kyl veikata, että niin kauan ku meitsi liihottaa vapaalla jalalla, niin elämä ei tuu olemaan kovin tasasta.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 24.07.2012 21:58:41 »

Haha, eipä mitään sen ihmeempää, kuin että puolentoista vuoden selibaatti päättyi.Ei tosin 6.6 puolella, vaan silloin taisi kello olla jo seitsemännen päivän puolella  :Smiley Ja kyseessä oli erittäin minulle ei-tyypillinen juttu, törmäsin vaan kadulla seitinohuessa vodkahumalassa mieheen, kun olin hakemassa tupakkaa huoltoasemalta ja kaverit oli jo nukkumassa...että semmosta täällä Cheesy
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #21 : 24.07.2012 22:19:07 »

Haha, eipä mitään sen ihmeempää, kuin että puolentoista vuoden selibaatti päättyi.Ei tosin 6.6 puolella, vaan silloin taisi kello olla jo seitsemännen päivän puolella  :Smiley Ja kyseessä oli erittäin minulle ei-tyypillinen juttu, törmäsin vaan kadulla seitinohuessa vodkahumalassa mieheen, kun olin hakemassa tupakkaa huoltoasemalta ja kaverit oli jo nukkumassa...että semmosta täällä Cheesy

Hahaah, tämmöstä on vissiin liikkeellä, kaverillakin samantapaista "liikehdintää" ollut pitkän tauon jälkeen. Hitsin Venus!  Grin
tallennettu

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: