Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnus,mars,uranus ja neptunus kauriissa?  (Luettu 3428 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 05.06.2012 13:21:35 »

Hei

Olen välillä pohtinut tuota neljän planeetan läjää kartallani. kaikki ovat kauriissa ja 11. huoneessa. Kun olen yrittänyt tulkita kirjojen avusutuksella, saan aivan vastakkaisia tulkintoja johtuen varmaan uranuksesta ja saturnuksesta. Minulta kysytään myös aina olenko järjestöihminen, mutta koskaan en ole liiemmin niistä kiinnostunut, vaikka vaikuttaminen kiinnostaakin. Osaisiko joku avata tuota nippua minulle, mikäli jollakin löytyy jotain tietoa miten tuon voisi tulkita. Aurinko minulla on kaloissa (1huone) ja nousu vesimiehessä (12huone) sekä kuu neitsyessä (7).
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.06.2012 13:51:21 »

Tämä sama nippu löytyy useimmilta 90-luvun alkupuolella syntyneiltä (miinus Mars). Laman lapsia, indigolapsia, ADHD-sukupolvea, rauta-esiripun romahtamisen ajan lapsia, nettisukupolven lapsia jne. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.  Cheesy

En välttämättä pitäisi tätä rypästä järjestötoimintaan viittaavana, mutta ehkä tämä sukupolvi pitää itsestäänselvyytenä sitä, että muihin voi olla yhteyksissä globaalisti ja että kaikenlaista tietoa on helposti saatavilla perinteisen median (televisio, sanomalehdet) ulkopuoleltakin. Kuviossa oleva Saturnus on tosiaan symboliikaltaan erilainen kuin Neptunus-Uranus ja pitäisin sitä kaikenlaisen rajattomuuden ja turhan haaveilun/kohkaamisen vastavoimaina tai rajoittajana. Järjen äänenä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 05.06.2012 13:56:23 »

Olen itseasiassa syntynyt 88, eli melkein tossa 90-luvun alkupuolella Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 05.06.2012 14:06:43 »

Näin minä suurin piirtein ounastelinkin. Uranus ja Neptunus ovat olleet pisimpään yhtymän rajoissa, syntymävuonnasi näköjään väljällä orbilla. Tarkistin, että Saturnus, Uranus ja Neptunus ovat olleet kaikki samanaikaisesti Kauriissa vuosina 1988-1991 (helmikuuhun asti).
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: