Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hei vaan, syntymäkartan tulkinta-apua pyydän =).  (Luettu 3278 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« : 05.06.2012 17:36:51 »

Hei, voisiko joku ystävällinen ihana ihminen tulkita syntymäkarttaani. Mielestäni se nyt vaikuttaa siltä että tahtoisin tarkemmin tietää siitä, mutta en itse osaa kunnolla tulkita sitä.
tallennettu

Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1 : 05.06.2012 23:45:47 »


Nopeasti tsekattuna todella leijonapainotteinen kun Leijonassa ovat sekä Aurinko, Kuu, Jupiter sekä Merkurius. Itsevarmuutta ja ulkoista menestystä noista löytää ja ehkä myöskin pientä diivailua?  Grin Venus on Ravussa joten ainakin rakkaudessa haet lämpöä ja turvallisuutta. Mars Kaksosissa = säntäilet vähän sinne tänne? Myöskin tuolla huomaa voimakkaana kuviona Neptunuksen opposition Marsille joka tarkoittaa alitajunnan voimakasta vastustusta tekevälle energialle. Nousumerkki on vaa'assa joten vaakamaiset ominaisuudet ovat ns. nouseva persoonallisuutesi.

Jupiter yhtymä Merkurius tarkoittaa sitä että kommunikaatiosi on hyvin voimallista ja menestyksekästä... Kannattaisi harkita juhlapuhujan uraa?  Grin
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #2 : 06.06.2012 10:25:31 »

Hei Hamal,
Kiitos tulkinnasta  Smiley. Kyllä, olen perusluonteeltani hyvin "leijonamainen", itsevarmuutta löytyy ja aina välillä meinaa se pieni diivakin puskea esille  Grin. Tällä hetkellä elämässäni on kyllä tilanne jossa olen hiukan "sekaisin" enkä oikein ole vielä käsitellyt sitä, joten ehkäpä mars kaksosissa ilmentää sitä? Ja tuon neptunuksen vaikutus ehkä  näkyy siinä, että olen tämän vuoden alusta "herännyt" näihin henkimaailman asioihin enemmän, mutta nyt viime aikoina olen kyllä alkanut alitajuisesti ja osin tietoisestikin jarruttamaan tätä kehitystä. Kommunikaatio on ollut aina vahva piirteeni  Cheesy, osaan pukea ajatukseni sanoiksi helposti, mutta huolimatta pienestä diivasta sisälläni ja vahvasta leijonaluonteestani, en ole koskaan osannut kuvitella itseäni puhumassa suurelle joukolle ihmisiä  uglystupid2. Mutta kyllä tuosta tulkinnasta löydän itseäni paljonkin, kiitos vielä  smitten.
tallennettu

Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #3 : 29.06.2012 17:57:24 »

Nostelen vielä, jos joku osaisi kertoa lisää kartastani  Smiley.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: