Tämmöst asiaa en täält voorumilt löytäny. Eli onko mahdollista että jos ihastuu voimakkaasti niin aurasta tulee niin vahva eritoten
ihastuksen kohdetta kohtaan että se suorastaan säikäyttää tämän ihastuksen kohteen? =saa käyttäytymään välttelevästi?
Tuntuu hiukkas hassulta, mutta näin minulle kerrottiin. Minua neuvottiin rauhoittumaan, ja rauhoittamaan auraani ja energioitani.
Vielä ei tunnu toimivan, kauankohan siihen menee? Ja olisko jotain vinkkejä että miten sais vähän "rajotettua" tota energiaa?
Se kyllä tukis tuota teoriaa että tätänykyään päät kääntyilee ja kerään kummallisen paljon katseita missä ikinä liikunkin. Ekaa
kertaa kun tämä "ilmiö" ilmeni tuossa alkukeväästä niin tuntui tosi oudolta ja aloin vaistomaisesti pyyhkiä naamaani ja haroa
hiuksia, kun tuntui että "mitähän noi ihmiset kattoo"
Kauheella kiiruulla kotio peilin eteen, ei mittää ihmeellistä.
Ääriesimerkkejä tuosta on kun vastakkaisen sukupuolen edustajat kääntelee päitänsä vaikka ne menis metrikaupalla edellä,
ja autot pysähtelee päästään mut suojatien yli (ääreis epätyypillistä tässä kaupungissa). Tai sitte ne on nää uudet silmälasit
Niin, ja sitte vielä kun käyn esim. kaupassa niin mulle hymyillään melki aina (tätänykyään). Onhan se ihan imartelevaa kun
kadulla olen jonkun kerran keskeyttänyt keskusteluja kun kaikki kääntyy katsomaan.
Taikka sitte vaan luulen... Vaikka noita katsekontakteja on kyl vähä vaikee luulla, sen verran useesti sitä tapahtuu.
Perustuukohan sekin tähän että kun monesti sanotaan että kun on sinkkuna niin ei "tärpi" ollenkaan, ja sitte ku vihdoin löytää
jonkun niin sitte olis kyllä vientiä? Että aura ja energiat muuttuu niin vaaleenpunasiksi että se vetää puoleensa? Jollei sit ole
liian voimakkaat vibat. Että sitte taas itse ihastus käyttäytyy ihan päinvastoin...
Mitäs ootte mieltä tämmösestä?
VB