Olen mies ja tutustunut lähinnä itämaisten perinteiden kautta näihin seksuaalienergioihin. Uskon täysin pikkari sun kertomuksen, ei tuo todellakaan mitään ainutkertaista ole. Eikä todellakaan sairasta vaan erittäinkin terveellistä!
Jos nainen hyväksyy itselleen orgasmit, on hänelle itse asiassa erittäin helppoa saada sellaisia aikaan erittäinkin nopeasti (lue: heti) jos osaa ohjata näitä hyvinkin voimakkaita energioita. Seksuaalisuudessakin on kyse energioiden kanssa pelaamisesta ja kun näitä sen alueen energioita sitten ohjailee, nostaa tappiin asti ja sitten vapauttaa, nainen saa orgasmin ja tätä orgasmia voi venyttää tai sen voi uusia niin monta kertaa kuin haluaa. Ja se orgasmi on niin voimakas kuin miten niitä energioita ohjataan, eli mahdollista päästä erittäin korkeisiinkiin energioihin eli yhdistyä henkeen.
Tämäkin riippuu ihan naisen herkkyydestä tällaiselle. Jotkut ihmiset eivät vain ole avoimia tällaiselle ja jotkut taas voidaan ohjata erittäinkin helposti tällaiseen kiihottumisen tilaan, vaikkapa ilman minkään sortin stimulointia tai edes kosketusta. Jos nainen sallii tämän itselleen niin kyllä hän sen myös saa. Tähän ei edes tarvita miestä joka osaa kikkailla näiden energioiden kanssa vaan jokainen nainen voi päästä näihin ekstaaseihin ihan itsekin.
Kun ollaan anonyymejä, niin voin kertoa että olen nähnyt naisen orgasmin joka on johtunut pelkästä katsekontaktista sekä sellaisia orgasmeja missä naista on pidelty vaikkapa vain olkapäästä. Tässäkin oli kyse nimenomaan noiden energioiden (chi) kanssa kikkailusta.
Nainen itse on tässä se oman itsensä maestro ja jokainen tuntee itse sen oman energiakehonsa parhaiten. Jokainen nainen voi saada tällaisia kokemuksia, kunhan vain sallii ne itselleen