Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: orgasmi rukouksen aikana  (Luettu 18830 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« : 09.06.2012 20:31:55 »

Eilen mieheni oli baareilemassa ystävien kanssa ja mä olin netissä koko illan. Tuli fiilis hiljentyä hetkeksi ja rukoilin syvään ja hartaasti. Mitä tapahtuikaan: sain orgasmin! Kyse ei todellakaan ollut minkäänlaisesta kiihotustilasta ennen rukousta eikä tää edes ole eka kerta kun tallasta tapahtuu.
Laitoin tutulle meediolle viestin tästä ja hän vastasi näillä sanoilla: Energian läpimeno korkea värähtely kosketus Jumalaan. Se yhd aina seksuaalisen maallisen ihmisen ainoaan tapaan kokea hetken jumaluutta
Henkisen kirjallisuuden mukaan tuo kokemus on yhtyminen henkeen.
Olin aika hämmentynyt pitkään mut kuten jo kirjoitin, ei eka kerta.
Meitä autetaan joskus tosi hassuilla tavoilla  Cheesy
Muoks. Kun oltiin toisessa kodissa homerempan ajan, sain muutaman samankaltaisen kokemuksen kotona esim kävellessä huoneesta toiseen. Laukee kesken matkan ja jää sit huohottamaan seinää vasten.
Kuullosta varmaan sairaalta mutta tota ja ihan selvinpäin olin  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 09.06.2012 20:51:34 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 09.06.2012 23:43:23 »

Olen mies ja tutustunut lähinnä itämaisten perinteiden kautta näihin seksuaalienergioihin. Uskon täysin pikkari sun kertomuksen, ei tuo todellakaan mitään ainutkertaista ole. Eikä todellakaan sairasta vaan erittäinkin terveellistä!

Jos nainen hyväksyy itselleen orgasmit, on hänelle itse asiassa erittäin helppoa saada sellaisia aikaan erittäinkin nopeasti (lue: heti) jos osaa ohjata näitä hyvinkin voimakkaita energioita. Seksuaalisuudessakin on kyse energioiden kanssa pelaamisesta ja kun näitä sen alueen energioita sitten ohjailee, nostaa tappiin asti ja sitten vapauttaa, nainen saa orgasmin ja tätä orgasmia voi venyttää tai sen voi uusia niin monta kertaa kuin haluaa. Ja se orgasmi on niin voimakas kuin miten niitä energioita ohjataan, eli mahdollista päästä erittäin korkeisiinkiin energioihin eli yhdistyä henkeen.

Tämäkin riippuu ihan naisen herkkyydestä tällaiselle. Jotkut ihmiset eivät vain ole avoimia tällaiselle ja jotkut taas voidaan ohjata erittäinkin helposti tällaiseen kiihottumisen tilaan, vaikkapa ilman minkään sortin stimulointia tai edes kosketusta. Jos nainen sallii tämän itselleen niin kyllä hän sen myös saa. Tähän ei edes tarvita miestä joka osaa kikkailla näiden energioiden kanssa vaan jokainen nainen voi päästä näihin ekstaaseihin ihan itsekin.

Kun ollaan anonyymejä, niin voin kertoa että olen nähnyt naisen orgasmin joka on johtunut pelkästä katsekontaktista sekä sellaisia orgasmeja missä naista on pidelty vaikkapa vain olkapäästä. Tässäkin oli kyse nimenomaan noiden energioiden (chi) kanssa kikkailusta.

Nainen itse on tässä se oman itsensä maestro ja jokainen tuntee itse sen oman energiakehonsa parhaiten. Jokainen nainen voi saada tällaisia kokemuksia, kunhan vain sallii ne itselleen  Smiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2 : 10.06.2012 10:48:26 »

Olen noin viisikymppinen nainen ja kokenut samaa.

Seksuaalisuuden eroittaminen hekisyydestä kumpuaa kirkon seksuaalisuuden synnillistämisestä.

Jumala loi ihmisen. Siispa Jumala loi ihmisen skeuaalisuuden. Miksi ihminen tuomitsee Luojan luomuksen pahaksi, syntiseksi, saastaiseksi? Miksi osa ihmisestä oli pyhää ja osa syntistä?

Oma kokemukseni on ollut niin puhdas, ettei ole tullut mieleenikään kyseenalaistaa sitä. Puhdas Jumalallinen kokemus on myös seksuaalinen, ja puhdas seksuaalinen kokemus on myös Jumalallinen.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 10.06.2012 18:51:58 »

Ihania kokemuksia teillä  smitten
Mulla tää alkoi tosiaan puolitoista vuotta sitten ja voimistuu
En ole kehdannut kertoa aiemmin kenellekään kun niin hullulta kuullostaa mutta hyvin valaisitte tietämätöntä  Wink
No toki mieheni tän on huomannut jo aikoja sitten mutta luulin että se kuuluu vaan "normaaliin kehityskulkuun" naisen seksuaalisuudessa.
Ukollani on aikas vahva aura ja tietoisuus energioista josta tosin puhuu tosi harvoin mutta hänestä lähtee niin vahva sexual energia että mä nappaan sen kyllä tosi helposti ja sen tiedostan mutta tää yksin ooooooon ja tuuuuuun on jotain mitä ei vielä muutama vuosi sit tosiaankaan ollut.
Uudet sfäärit akalla  Cheesy
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #4 : 10.06.2012 19:25:37 »

.
Ukollani on aikas vahva aura ja tietoisuus energioista josta tosin puhuu tosi harvoin mutta hänestä lähtee niin vahva sexual energia että mä nappaan sen kyllä tosi helposti

Tuostakin on kokemusta  :Smiley
Muuan herra kun aikoinaan ajatteli minua "sillä tavalla", en voinut vastustaa (enkä halunnut!) sitä, että itselläkin nousi seksuaalienergia huippuunsa. Se vaan haittasi, kun saatoin olla ihmisten ilmoilla...  Grin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 10.06.2012 19:31:45 »

Ihania kokemuksia teillä  smitten
Mulla tää alkoi tosiaan puolitoista vuotta sitten ja voimistuu
En ole kehdannut kertoa aiemmin kenellekään kun niin hullulta kuullostaa mutta hyvin valaisitte tietämätöntä  Wink
No toki mieheni tän on huomannut jo aikoja sitten mutta luulin että se kuuluu vaan "normaaliin kehityskulkuun" naisen seksuaalisuudessa.
Ukollani on aikas vahva aura ja tietoisuus energioista josta tosin puhuu tosi harvoin mutta hänestä lähtee niin vahva sexual energia että mä nappaan sen kyllä tosi helposti ja sen tiedostan mutta tää yksin ooooooon ja tuuuuuun on jotain mitä ei vielä muutama vuosi sit tosiaankaan ollut.
Uudet sfäärit akalla  Cheesy

Oohoh, noo mitäs mää sannoin..siitä sun ukosta.. Wink   smitten smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #6 : 11.06.2012 07:50:57 »

Itse jäin pohtimaan oiskohan kundaliinienergialla mitään osuutta näissä tapauksissa  Huh

Luulisin että on.   smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #7 : 11.06.2012 09:22:37 »

Ok, niin vähän ajattelinkin  smitten

Oletteko muuten saaneet henkisen yhteyden kumppaniinne rakastelun aikana? Se on myös hieno kokemus  Kiss smitten

No minä en..vielä, ku ei olla vielä nähty.. Wink     smitten Kiss

Tää toimii myös etänä  Wink

Juuh, aattelinki sannoo..et toimii etänä..ki   Wink    Huh :Smiley Tongue     smitten smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 11.06.2012 15:35:09 »

Kundaliinienergia on ihmisen perusenergia ja sijaitsee alimmissa chakroissa halliten erityisesti luovuutta - ja seksuaalisuus kuuluu luovuuteen, koska parhaimmillaan sen avulla luodaan uusi ihminen! Tantrismissa kundaliinienergia on se, jonka kautta tehdään henkistä työtä ja etsitään yhteyttä kumppaniin niin, että sulauduttaisiin yhdeksi tietoisuudeksi. Kundaliini hallitsee tietääkseni myös maskuliinisen ja feminiinisen energian tasapainoa sekä yksilössä itsessään että pariskuntien välillä. Kundaliinin nouseminen kohti ylimmäisiä chakroja kuvastaa suoraan ihmisen tietoisuuden avartumista - ihannetilannehan on, että ihmisen kundaliinienergia virtaisi koko kehon läpi alhaalta ylös raviten kaikkia chakroja. Minulla kundaliinin nousu on ilmoitellut itsestään selittämättöminä särkyinä - kipukohta on noussut alaselästä ylöspäin.

Kundaliinin sanotaan liikkuvan parhaiten miehen ja naisen välillä, mutta minun mielestäni sukupuolella ei ole merkitystä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 11.06.2012 17:04:04 »

Ainakin nunnista mainitaan jossain Jeesuksen morsiammina
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #10 : 11.06.2012 17:04:39 »

Ok, niin vähän ajattelinkin  smitten

Oletteko muuten saaneet henkisen yhteyden kumppaniinne rakastelun aikana? Se on myös hieno kokemus  Kiss smitten

No minä en..vielä, ku ei olla vielä nähty.. Wink     smitten Kiss

Tää toimii myös etänä  Wink

Kutakuinkin tuota tarkoitin edellisessä viestissäni. Välimatkalla ei tunnu olevan merkitystä fyysisen ja/tai henkisen kokemuksen kannalta.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 12.06.2012 00:25:48 »

No on juu jotain kummaa ilmassa varsinkin tällä köpöllä   :Smiley
Olin ekaa kertaa kahteen viikkoon n puoli tuntia ulkona IHANA  Smiley Oli puolipilvinen lämmin ilma ja pieni iltamyssy poltto joten käppäilin himaan ja sain taas näitä OMIANI
Eilen jopa kolme kertaa rukoilun aikana.
Tää liittyy kyllä nyt johonkin suurenpaan juttuun
Jotain tapahtuu tämä vuonna vaikka se maya-kalenteri vedettiin eteenpäin.
Jotain.....
Unohtui tässä kertoa että aikoja sitten olin nunna pohjois-Italiassa kun en halunnut pakkonaimisiin ja sit luostariin tuotiin loukkaantuneita sotilaita (mikä sota ja milloin?) Siellä tää nykyinen mieheni oli loukkaantuneena ja minä nunnana hoidin häntä ja me ihastuimme toisimme, mutta vakaumus esti nunnaa lähtemästä soturin mukaan.
Tässä elämässä tavattiin.
Nyt tää taru taitaa loppuu. Toinen mustailee näistä jutuista - kenelle Pyhälle Hengellekö?
Toki on muutakin mut mistä löytää sellasen joka oli?
« Viimeksi muokattu: 12.06.2012 01:01:01 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #12 : 12.06.2012 06:51:28 »

Kuules Pikkari,kerroppa missä minä oon elelly. Tässä noin vuos sitten teki mieli lentää, juu luit oikeen, lentää  Wink   kuin kotka tuolla yläilmoissa. Tongue     angel
Niin teki mieli tuonne Arabimaihin,suitsukkeet. smitten Vai onko mulla matka tulevaisuudessa sinne.. Shocked
Meniköhän tämä ohi aiheen, eikai.. coolsmiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 12.06.2012 15:12:01 »

Mun ei pitäis katsoa näitä juttuja koska kohta olen taas itse pulassa kun viedään eteenpäin, mutta kun keskityin sinuun menin ihan eri suuntaan eli näen vanhan intiaanimiehen siis oikeesti se on aivan kuin mun kasvojen edessä
Aha nyt kun kirjoitan tätä tulee lisää tietoa: se on sun opas.
Nään maiseman jossa hän katsoo vuorille päin sellanen sulkajuttu päässään. Uurteiset kasvot ja koukkunokka kotka taivaalla. Juu opas on ja VIISAS  Smiley Ole kuule kiitollinen tällaisesta vahvasta miehestä. Hän auttaa sua ja hänes on hengenvoima
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14 : 12.06.2012 16:56:11 »

Mun ei pitäis katsoa näitä juttuja koska kohta olen taas itse pulassa kun viedään eteenpäin, mutta kun keskityin sinuun menin ihan eri suuntaan eli näen vanhan intiaanimiehen siis oikeesti se on aivan kuin mun kasvojen edessä
Aha nyt kun kirjoitan tätä tulee lisää tietoa: se on sun opas.
Nään maiseman jossa hän katsoo vuorille päin sellanen sulkajuttu päässään. Uurteiset kasvot ja koukkunokka kotka taivaalla. Juu opas on ja VIISAS  Smiley Ole kuule kiitollinen tällaisesta vahvasta miehestä. Hän auttaa sua ja hänes on hengenvoima

Wouu, kiitosta, intiaanit on kyl viisaita.   smitten
Muuten viimmevuonna teki mieli useamminki lennellä tuolla ilimassa.. Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: