Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 12.06.2012 21:15:43 » |
|
Kuules Pikkari,kerroppa missä minä oon elelly. Tässä noin vuos sitten teki mieli lentää, juu luit oikeen, lentää kuin kotka tuolla yläilmoissa. Niin teki mieli tuonne Arabimaihin,suitsukkeet. Vai onko mulla matka tulevaisuudessa sinne.. Meniköhän tämä ohi aiheen, eikai.. Arabimaissa olet elänyt palatsissa jonkinlaisena päävaimona. Sulla oli iso palveluskunta, jotka hoiti sun ihoa ja muutenkin sua miestäsi varten. Oli pitkä sessio, jonka ainoa päämäärä oli suoda puolisollesi aistinautintoja. Rikas mutta tyhjä elämä. Mikä on tässä elämässä suhtautumisesi rikkauteen? Lentäminen - hmm- näen siihen kaksi syytä. 1) Astraalikehomme lentelee koko ajan mukavissa sfääreissä. Fyysinen kehosi sai unen aikana yhteyden siihen, ja susta olis ollut kiva lennellä päivätajunnassakin. 2) Muistuma elämästä, jossa olet elänyt toisella planeetalla ja lennellyt ufolla halki avaruuksien. Sanoisin, että molemmat asiat laukaisivat sinussa halun lentää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #16 : 12.06.2012 21:23:16 » |
|
Itse jäin pohtimaan oiskohan kundaliinienergialla mitään osuutta näissä tapauksissa Luulisin että nimenomaan näin on asianlaita. Naiset lienevät siinä suhteessa "etuoikeutettuja" miehiin verrattuna, että he eivät menettäne orgasmissa kuNDalinii*-nimistä shaktia eli poweria, kun taas miehet menettänevät usein melko rutkastikkin... * kuNDalin (maskuliini; yks. nominatiivi: kuNDalii) on se "käärme" joka on kolmella ja puolella kiepillä jossain alapäässä, missä lie? Noh, kuNDalinii (fem.) on sen shakti eli poweri; vrt. yogin, yogii (miäspualinen joogi), yoginii (naispualinen joogitar).
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.06.2012 21:28:48 kirjoittanut sideman »
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 12.06.2012 21:51:26 » |
|
Kuules Pikkari,kerroppa missä minä oon elelly. Tässä noin vuos sitten teki mieli lentää, juu luit oikeen, lentää kuin kotka tuolla yläilmoissa. Niin teki mieli tuonne Arabimaihin,suitsukkeet. Vai onko mulla matka tulevaisuudessa sinne.. Meniköhän tämä ohi aiheen, eikai.. Arabimaissa olet elänyt palatsissa jonkinlaisena päävaimona. Sulla oli iso palveluskunta, jotka hoiti sun ihoa ja muutenkin sua miestäsi varten. Oli pitkä sessio, jonka ainoa päämäärä oli suoda puolisollesi aistinautintoja. Rikas mutta tyhjä elämä. Mikä on tässä elämässä suhtautumisesi rikkauteen? Lentäminen - hmm- näen siihen kaksi syytä. 1) Astraalikehomme lentelee koko ajan mukavissa sfääreissä. Fyysinen kehosi sai unen aikana yhteyden siihen, ja susta olis ollut kiva lennellä päivätajunnassakin. 2) Muistuma elämästä, jossa olet elänyt toisella planeetalla ja lennellyt ufolla halki avaruuksien. Sanoisin, että molemmat asiat laukaisivat sinussa halun lentää. Kiitos sullekkin, Yep noinhan se taitaa olla.Ai onkohan mulla ollut rikas elämä..mutta tyhjä.. Tuohon kysymykseen rikkaudesta, en haluais olla rikas.Mitä silla paljolla rahalla jos elämä on tosiaankin ns.tyhjää. Sitä kahisevaa vaan tarvii sen verran et pärjää. Onkohan tuo ihan hullu ajatus, kun oon aatellu,et oon Siriukselta kotoisin,siis siellä ennen elänyt.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.06.2012 22:08:15 kirjoittanut unelmassa »
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 13.06.2012 19:48:42 » |
|
Unelmassa, Siriuksella ja paljon muuallakin Mutta nyt eksyttiin aiheesta. Takaisin orgasmeihin siis.
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.06.2012 19:50:19 kirjoittanut Yep »
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 13.06.2012 19:59:49 » |
|
Unelmassa, Siriuksella ja paljon muuallakin Mutta nyt eksyttiin aiheesta. Takaisin orgasmeihin siis. Juuh niin varmaanki, jossain Unkarin pustalla, minun miehellä ollu paljo hevosia..ja itekki tietty tykänny niistä, ku hullu polokasta.. : Non nii kertokaa vaan niistä orkuista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 14.06.2012 18:34:07 » |
|
Unelmassa, Siriuksella ja paljon muuallakin Mutta nyt eksyttiin aiheesta. Takaisin orgasmeihin siis. Juuh niin varmaanki, jossain Unkarin pustalla, minun miehellä ollu paljo hevosia..ja itekki tietty tykänny niistä, ku hullu polokasta.. : Non nii kertokaa vaan niistä orkuista. Tarkoitin muita planeettoja, mutta on Unkarikin ihan kiva paikka - saada orgasmeja
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 14.06.2012 18:40:19 » |
|
Unelmassa, Siriuksella ja paljon muuallakin Mutta nyt eksyttiin aiheesta. Takaisin orgasmeihin siis. Juuh niin varmaanki, jossain Unkarin pustalla, minun miehellä ollu paljo hevosia..ja itekki tietty tykänny niistä, ku hullu polokasta.. : Non nii kertokaa vaan niistä orkuista. Tarkoitin muita planeettoja, mutta on Unkarikin ihan kiva paikka - saada orgasmeja Ai muita planeettoja.. noh voi ollakki.. Siellä pustalla.. kelliä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pikkari
|
|
« Vastaus #22 : 15.06.2012 17:06:57 » |
|
Mun hullussa ukossa on parantajan voimaa ja tosiaan minäkin olen saanut orgasmin pelkästä hartiakosketuksesta kun toinen hieroi jumeja veks. Tosin mulla on tapahtunut fyysinen muutos myös: klitoris on kasvanut joka tietenkin lisää omalta osaltaan tätä herkkyyttä. Pidän tätä isona lahjana jota ilman en ihan oikeesti olis jaksanut mutta kyllä mun mieskin pystyy saamaan monta orgasmia päivässä. En käsitä näitä ukkoja jotka tulee kerran eikä jaksa sen enempää. Ei sopis mulle. Yep:llä mielenkiintoinen näkökyky
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 15.06.2012 18:14:44 » |
|
Mun hullussa ukossa on parantajan voimaa ja tosiaan minäkin olen saanut orgasmin pelkästä hartiakosketuksesta kun toinen hieroi jumeja veks. Tosin mulla on tapahtunut fyysinen muutos myös: klitoris on kasvanut joka tietenkin lisää omalta osaltaan tätä herkkyyttä. Pidän tätä isona lahjana jota ilman en ihan oikeesti olis jaksanut mutta kyllä mun mieskin pystyy saamaan monta orgasmia päivässä. En käsitä näitä ukkoja jotka tulee kerran eikä jaksa sen enempää. Ei sopis mulle. Yep:llä mielenkiintoinen näkökyky No määhän sannoin..siitä sun ukkelista.. Voi sitä näin kirjottelemalla ki saaha orkun.. hyvänolontunteen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 15.06.2012 19:38:06 » |
|
Tosin mulla on tapahtunut fyysinen muutos myös: klitoris on kasvanut joka tietenkin lisää omalta osaltaan tätä herkkyyttä. Tuo selittääkin jotain. Klitoriksen mekaaninen kosketus tuo vääjäämättä orgasmin, vaikka ei olisi seksuaalisia ajatuksia tai toimintaa. (siksi en oikein ymmärrä naisia, jotka eivä koskaan saa orgasmia) Enivei, luin jostain lääkärin kirjoituksen, jossa kerrottiin naisesta, jonka klitoris oli "ylisuuri". Se hankasi housuihin liikkuessa. Klitoriksen pienennysleikkaus toi avun. Elikkäs klitoriksesi saattaa olla jatkuvasti pienessä ärsytystilassa ja orgasmi tuo hetken helpotuksen siihen. Yep:llä mielenkiintoinen näkökyky Joskus näkyy, joskus ei
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 15.06.2012 21:58:04 » |
|
Tosin mulla on tapahtunut fyysinen muutos myös: klitoris on kasvanut joka tietenkin lisää omalta osaltaan tätä herkkyyttä. Tuo selittääkin jotain. Klitoriksen mekaaninen kosketus tuo vääjäämättä orgasmin, vaikka ei olisi seksuaalisia ajatuksia tai toimintaa. (siksi en oikein ymmärrä naisia, jotka eivä koskaan saa orgasmia) Enivei, luin jostain lääkärin kirjoituksen, jossa kerrottiin naisesta, jonka klitoris oli "ylisuuri". Se hankasi housuihin liikkuessa. Klitoriksen pienennysleikkaus toi avun. Elikkäs klitoriksesi saattaa olla jatkuvasti pienessä ärsytystilassa ja orgasmi tuo hetken helpotuksen siihen. Yep:llä mielenkiintoinen näkökyky Joskus näkyy, joskus ei Ja varmaanki näin, et joskus saa ylhäältä vastauksen, joskus ei. Ois muuten oikeesti ihan kiva lennellä tuolla yläilmoissa, kotkan lailla...Ja laulella näin et..ilmojen halki käy lentäjän tie... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pikkari
|
|
« Vastaus #26 : 16.06.2012 02:00:05 » |
|
No ei mulla mikään ylisuuri ole mutta muuttunut. Tykkään Miksi kasvanut? Tietoa ei ole. Ehkä liikaa testosteronia jostain syystä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pikkari
|
|
« Vastaus #27 : 16.06.2012 17:20:01 » |
|
Joo, olen sitä suositellut mutta en ole vetänyt muutamaan kuukauteen. Ruusujuuriuute toimii myös ja mun mielestä ukon muna on kasvanut kun on ruusua vedelly
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 25.06.2012 12:15:56 » |
|
Ossaako joku selittää,ku täs aiemmin..kauanaikaa sitten.. tuli käytyä tansseissa, niin monella miähellä alko..m..a jöpöttä...n.. : Piti sitten joskus sannoo, et kiitti, mulle riitti.. yks tanssikipale.. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 25.06.2012 14:21:16 » |
|
No miehillä alkaa herkästi seisomaan jos on mukava ja kivannäköinen nainen ja en yhtään ihmettele jos tanssitaan lähekkäin että tuollaista sattuu Ehkä jollain on niin seksuaalinen olemus että miehet aistii sen herkästi ja sitten alkaa pöksyissä tapahtumaan No kerran sit yhellä miähellä tuli orkut tanssien jälkeen kyl.......kun oli vaan mua vasten.. Olin häneen ihastunu..ja kai hänkin minuun..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|