Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: orgasmi rukouksen aikana  (Luettu 18807 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #15 : 12.06.2012 21:15:43 »

Kuules Pikkari,kerroppa missä minä oon elelly. Tässä noin vuos sitten teki mieli lentää, juu luit oikeen, lentää  Wink   kuin kotka tuolla yläilmoissa. Tongue     angel
Niin teki mieli tuonne Arabimaihin,suitsukkeet. smitten Vai onko mulla matka tulevaisuudessa sinne.. Shocked
Meniköhän tämä ohi aiheen, eikai.. coolsmiley

Arabimaissa olet elänyt palatsissa jonkinlaisena päävaimona. Sulla oli iso palveluskunta, jotka hoiti sun ihoa ja muutenkin sua miestäsi varten. Oli pitkä sessio, jonka ainoa päämäärä oli suoda puolisollesi aistinautintoja. Rikas mutta tyhjä elämä. Mikä on tässä elämässä suhtautumisesi rikkauteen?

Lentäminen - hmm- näen siihen kaksi syytä.
1) Astraalikehomme lentelee koko ajan mukavissa sfääreissä. Fyysinen kehosi sai unen aikana yhteyden siihen, ja susta olis ollut kiva lennellä päivätajunnassakin.
2) Muistuma elämästä, jossa olet elänyt toisella planeetalla ja lennellyt ufolla halki avaruuksien.
Sanoisin, että molemmat asiat laukaisivat sinussa halun lentää.
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 12.06.2012 21:23:16 »

Itse jäin pohtimaan oiskohan kundaliinienergialla mitään osuutta näissä tapauksissa  Huh

Luulisin että nimenomaan näin on asianlaita.

Naiset  lienevät  siinä suhteessa
"etuoikeutettuja" miehiin verrattuna, että he eivät menettäne orgasmissa
kuNDalinii*-nimistä shaktia eli poweria, kun taas miehet menettänevät
usein melko rutkastikkin...

buck2

* kuNDalin (maskuliini; yks. nominatiivi: kuNDalii) on se "käärme" joka on kolmella
ja puolella kiepillä jossain alapäässä, missä lie? Noh, kuNDalinii (fem.) on sen shakti
eli poweri; vrt. yogin, yogii (miäspualinen joogi), yoginii (naispualinen joogitar).
« Viimeksi muokattu: 12.06.2012 21:28:48 kirjoittanut sideman » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #17 : 12.06.2012 21:51:26 »

Kuules Pikkari,kerroppa missä minä oon elelly. Tässä noin vuos sitten teki mieli lentää, juu luit oikeen, lentää  Wink   kuin kotka tuolla yläilmoissa. Tongue     angel
Niin teki mieli tuonne Arabimaihin,suitsukkeet. smitten Vai onko mulla matka tulevaisuudessa sinne.. Shocked
Meniköhän tämä ohi aiheen, eikai.. coolsmiley

Arabimaissa olet elänyt palatsissa jonkinlaisena päävaimona. Sulla oli iso palveluskunta, jotka hoiti sun ihoa ja muutenkin sua miestäsi varten. Oli pitkä sessio, jonka ainoa päämäärä oli suoda puolisollesi aistinautintoja. Rikas mutta tyhjä elämä. Mikä on tässä elämässä suhtautumisesi rikkauteen?

Lentäminen - hmm- näen siihen kaksi syytä.
1) Astraalikehomme lentelee koko ajan mukavissa sfääreissä. Fyysinen kehosi sai unen aikana yhteyden siihen, ja susta olis ollut kiva lennellä päivätajunnassakin.
2) Muistuma elämästä, jossa olet elänyt toisella planeetalla ja lennellyt ufolla halki avaruuksien.
Sanoisin, että molemmat asiat laukaisivat sinussa halun lentää.

Kiitos sullekkin, Yep  noinhan se taitaa olla.Ai onkohan mulla ollut rikas elämä..mutta tyhjä.. Huh
Tuohon kysymykseen rikkaudesta, en haluais olla rikas.Mitä silla paljolla rahalla jos elämä on tosiaankin ns.tyhjää. Cool
Sitä kahisevaa vaan tarvii sen verran et pärjää. Smiley      smitten
Onkohan tuo ihan hullu ajatus, kun oon aatellu,et oon Siriukselta kotoisin,siis siellä ennen elänyt.  Shocked
« Viimeksi muokattu: 12.06.2012 22:08:15 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #18 : 13.06.2012 19:48:42 »

Unelmassa, Siriuksella ja paljon muuallakin  Cheesy

Mutta nyt eksyttiin aiheesta. Takaisin orgasmeihin siis.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2012 19:50:19 kirjoittanut Yep » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #19 : 13.06.2012 19:59:49 »

Juuh niin varmaanki, coolsmiley jossain Unkarin pustalla, minun miehellä ollu paljo hevosia..ja itekki tietty tykänny niistä, ku hullu polokasta.. :Smiley   smitten smitten

Non nii kertokaa vaan niistä orkuista.   buck2   
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #20 : 14.06.2012 18:34:07 »

Juuh niin varmaanki, coolsmiley jossain Unkarin pustalla, minun miehellä ollu paljo hevosia..ja itekki tietty tykänny niistä, ku hullu polokasta.. :Smiley   smitten smitten

Tarkoitin muita planeettoja, mutta on Unkarikin ihan kiva paikka  - saada orgasmeja  Grin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #21 : 14.06.2012 18:40:19 »

Tarkoitin muita planeettoja, mutta on Unkarikin ihan kiva paikka  - saada orgasmeja  Grin

Ai muita planeettoja.. Huh noh voi ollakki.. coolsmiley Siellä pustalla.. kelliä.. Kiss   buck2 
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #22 : 15.06.2012 17:06:57 »

Mun hullussa ukossa on parantajan voimaa ja tosiaan minäkin olen saanut orgasmin pelkästä hartiakosketuksesta kun toinen hieroi jumeja veks. Tosin mulla on tapahtunut fyysinen muutos myös: klitoris on kasvanut  coolsmiley
joka tietenkin lisää omalta osaltaan tätä herkkyyttä.
Pidän tätä isona lahjana jota ilman en ihan oikeesti olis jaksanut mutta kyllä mun mieskin pystyy saamaan monta orgasmia päivässä. En käsitä näitä ukkoja jotka tulee kerran eikä jaksa sen enempää.
Ei sopis mulle.
Yep:llä mielenkiintoinen näkökyky  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #23 : 15.06.2012 18:14:44 »

Mun hullussa ukossa on parantajan voimaa ja tosiaan minäkin olen saanut orgasmin pelkästä hartiakosketuksesta kun toinen hieroi jumeja veks. Tosin mulla on tapahtunut fyysinen muutos myös: klitoris on kasvanut  coolsmiley
Pidän tätä isona lahjana jota ilman en ihan oikeesti olis jaksanut mutta kyllä mun mieskin pystyy saamaan monta orgasmia päivässä. En käsitä näitä ukkoja jotka tulee kerran eikä jaksa sen enempää.
Ei sopis mulle.

No määhän sannoin..siitä sun ukkelista.. Shocked   coolsmiley  Voi sitä näin kirjottelemalla ki saaha orkun.. hyvänolontunteen.. Wink   Kiss  smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #24 : 15.06.2012 19:38:06 »

Tosin mulla on tapahtunut fyysinen muutos myös: klitoris on kasvanut  coolsmiley

Tuo selittääkin jotain. Klitoriksen mekaaninen kosketus tuo vääjäämättä orgasmin, vaikka ei olisi seksuaalisia ajatuksia tai toimintaa. (siksi en oikein ymmärrä naisia, jotka eivä koskaan saa orgasmia) Enivei, luin jostain lääkärin kirjoituksen, jossa kerrottiin naisesta, jonka klitoris oli "ylisuuri". Se hankasi housuihin liikkuessa. Klitoriksen pienennysleikkaus toi avun.
Elikkäs klitoriksesi saattaa olla jatkuvasti pienessä ärsytystilassa ja orgasmi tuo hetken helpotuksen siihen.

Joskus näkyy, joskus ei  Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #25 : 15.06.2012 21:58:04 »

Tosin mulla on tapahtunut fyysinen muutos myös: klitoris on kasvanut  coolsmiley

Tuo selittääkin jotain. Klitoriksen mekaaninen kosketus tuo vääjäämättä orgasmin, vaikka ei olisi seksuaalisia ajatuksia tai toimintaa. (siksi en oikein ymmärrä naisia, jotka eivä koskaan saa orgasmia) Enivei, luin jostain lääkärin kirjoituksen, jossa kerrottiin naisesta, jonka klitoris oli "ylisuuri". Se hankasi housuihin liikkuessa. Klitoriksen pienennysleikkaus toi avun.
Elikkäs klitoriksesi saattaa olla jatkuvasti pienessä ärsytystilassa ja orgasmi tuo hetken helpotuksen siihen.

Joskus näkyy, joskus ei  Cheesy

Ja varmaanki näin, et joskus saa ylhäältä vastauksen, joskus ei.  coolsmiley  Ois muuten oikeesti ihan kiva lennellä tuolla yläilmoissa, kotkan lailla...Ja laulella näin et..ilmojen halki käy lentäjän tie... :Smiley    Tongue    2funny
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 16.06.2012 02:00:05 »

No ei mulla mikään ylisuuri ole mutta muuttunut. Tykkään  Smiley
Miksi kasvanut? Tietoa ei ole. Ehkä liikaa testosteronia jostain syystä
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 16.06.2012 17:20:01 »

Joo, olen sitä suositellut mutta en ole vetänyt muutamaan kuukauteen. Ruusujuuriuute toimii myös ja mun mielestä ukon muna on kasvanut kun on ruusua vedelly  Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #28 : 25.06.2012 12:15:56 »

Ossaako joku selittää,ku täs aiemmin..kauanaikaa sitten.. tuli käytyä tansseissa, niin monella miähellä alko..m..a jöpöttä...n.. Huh :Smiley
Piti sitten joskus sannoo, et kiitti, mulle riitti.. yks tanssikipale.. Huh :Smiley Tongue
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #29 : 25.06.2012 14:21:16 »

Grin No miehillä alkaa herkästi seisomaan jos on mukava ja kivannäköinen nainen ja en yhtään ihmettele jos tanssitaan lähekkäin että tuollaista sattuu  Grin Ehkä jollain on niin seksuaalinen olemus että miehet aistii sen herkästi ja sitten alkaa pöksyissä tapahtumaan  smitten

No kerran sit yhellä miähellä tuli orkut tanssien jälkeen kyl.......kun oli vaan mua vasten.. buck2
Olin häneen ihastunu..ja kai hänkin minuun..  smitten    smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: