Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kehitysvammaisten syntymäkartat  (Luettu 3894 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« : 13.06.2012 17:29:35 »

On tässä pyörinyt mielessä kysyä erityisesti teiltä, jotka enemmän olette karttoja tutkineet, että oletteko nähneet kehitysvammaisten syntymäkarttoja? Onko jotain erityistä jäänyt mieleen niistä kartoista?

Aihe kiehtoo, koska minulle läheinen toisenlainen ihminen nukkui hiljan pois. Hän ei koskaan asunut omillaan, tehnyt töitä, pystynyt sujuvaan vuorovaikutteiseen keskusteluun, tai muodostanut ikänsä mukaisia ihmissuhteita. Voin yksärillä vilauttaa hänen karttaansa jos joku haluaa nähdä, mutta tähän julkiselle paikalle en sitä nyt aio liittää. Itse olen parinkin ystävän avustuksella sitä katsellut, enkä sinänsä ole tulkinnan tarpeessa sen enempää, mutta olisi kiva jos tulisi keskustelua kuitenkin.  Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 13.06.2012 22:22:15 »

Mulla tuli mieleen Chiron.  Voisiko se olla 1. huoneessa tai ascendentin lähellä?  Minä en oo nähnyt yhdenkään kehitysvammaisen karttaa, enkä heidän sisarusten karttaa.  Myös sisarusten kartoilla olisi mielenkiintoista tietää Chironin sijainti.  Olen kuullut ainakin yhdestä tapauksesta, missä kehitysvammaisen sisaren kartalla Chiron on 3. huoneessa, siellä sisarusten huoneessa.

Chironin kohdallahan se huonesijainti on tärkeämpi kuin merkki-
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Indium
Vieras
« Vastaus #2 : 15.06.2012 15:16:00 »

Tällä kartalla jota itse tässä katselen, Chiron on itse asiassa 7. huoneessa, oppositiossa Asciin, ja peräytyvä. 
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #3 : 16.06.2012 13:22:58 »

Löysin tällaisen vanhan ketjun, josko sieltä löytyisi jotain?

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=1550.0
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #4 : 18.06.2012 15:36:35 »

Kiitos, Yep!  Smiley En ollutkaan itse nähnyt tuota ketjua.
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #5 : 25.06.2012 14:28:58 »

Kiinnostava aloitus tämä. En itse ymmärrä näistä jutuista oikein mitään, mutta katsoin äkkiä kehitysvammaisen sisarukseni karttaa ja minun silmään se vaikutti aika erikoiselta.Kaikki tuntui kasautuvan toiselle puolelle karttaa ja erikoismerkeissä oli "haasteellinen kolmio." Täällä mainittu Chiron oli 3. huoneessa ja kaloissa. Kiintoisaa on, että Chiron kaloissa myös minun ja toisen sisarukseni kartoilla. Minulla Chiron on 5. huoneessa ja toisella sisaruksellani 6. huoneessa. idiot2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: