Heippa. Katsoisitko mulle työhön liittyen? Mikä se on se mitä tästä kuuluisi oppia? Jatkuuko tämä ahdistava tunnelma pitkäänkin tai jopa pätkän loppuun asti?
Kiitokset.
Hei Ave,
Kuule, nostin enismmäiseen kysymykseesi ”mitä minun tulisi tästä oppia?” kortin ”Sandalphon”. Kortti on täydellisen onnen kortii ja on lisäksi suurin kortti pakassa. Tutkittuani sen tulkintaa minulle tuli mieleen, että sen tuoma viesti juuri sinulle olisi jotakuinkin seuraavankaltainen;
Nyt sinut on johdatettu tilanteeseen, missä sinulla on mahdollisuus muuttaa ympäristöäsi ja myös muiden ihmisten asennetta omalla positiivisella asenteellasi. Kun affirmoit päivittäin positiivisia asioita ja muistat pitää energiakenttäsi ns. puhtaana reagoivat muutkin siihen ajan mittaan vääjäämättä. Mikäli ympärilläsi on suuri- tai pahasuisia ihmisiä yritä olla välittämättä heistä ja pidä huoli, että suojaudut heidän trakasoinniltaan. Yritä myös nähdä hyvää kaikissa – jopa niissä, jotka herättävät sinussa ärsyynnystä tai negatiivisia tunteita.
Kenties olisi myös hyvä puhua jonkun, esim. esimiehen tai jopa jonkun ihan ulkopuolisen ihmisen kanssa tilanteesta, jotta saisit selkeytettyä omia tunteitasi ja tilannettasi.
Summaten oppiläksysi liittynee oman asenteen työstämiseen ja pysymiseen vahvasti valon polulla esimerkkinä tai jopa katalysaattorina muille. Hymyile, vaikkei hymyilytykkään ja ole kohtelias – kohteliaisuus on paras ase negatiivisuutta kohtaan.
Kortin tuomat affirmatiot ovat nämä:
”Menestyn hyvin ja olen työssäni saavuttanut kaiken minkä voin.”
”Minulla on kaikkea mitä tarvitsen.”
”Onnistumiset seuraavat toisiaan.”
”Olen onnellinen ja tyytyväinen.”
”Antaudun elämän rikkauksille ja jaan sen ilomielin muiden kanssa.”
Nostin toisenkin kortin kysymykselle ”Jatkuuko tämä?” ja nousi ”Seheiah”. Tämä on päättymisen tai loppumisen kortti. Tämä viittaisi kyllä siihen, että nykyinen tilanteesi muuttuu tai päättyy. Ei siis vaikuta siltä, että joudut pestin loppuun saakka kestämään samaa. Mutta muista, että paljon riippuu myös itsestäsi ja asenteestasi.
/A