Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 169026 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #210 : 01.07.2012 12:22:42 »

minulla olisi hyvinkin spesifioitu kysymys.. eli elämässäni on tällä hetkellä kaksi miestä sanotaan vaikka että herra kaksonen ja herra skorpioni. minkälaiset vibat saat heistä kortteja nostamalla ja millainen on heidän roolinsa minun elämässäni korteista kaseltuna?

Hei Asenath.

Katsotaanhan ensin, mitä herra kaskosen kohdalle nousee. Nousi ”Ayael”, joka viittaisi siihen, että tästä suhteesta ei kehity mitään sen vakavampaa. Hän on asetettu tiellesi tietynlaisena peilinä, jotta voisit oppia itsellesi tärkeän oppiläksyn. Vaikuttaa siltä, että tämä mies peilaa sinut ihanteelliseksi sillä ei tunne sinua vielä tarpeeksi hyvin. Kenties hän on kokenut pettymyksiä rakkausrintamalla menneisyydessä ja koska ei ole käsitellyt näitä, projisoi hän nyt niitä sinuun. Tämä on yksi syy, miksi suhde ei tule toimimaan. Et pysty täyttämään hänen odotuksiaan.

Herra skorpparin kohdalle nousi ”Metatron”, joka taas sen sijaan viittaisi suhteen alkuun. Teille ei tässä vaiheessa povata mitään tulevaisuudesta – kerrotaan vaan, että tässä on nyt parisuhteen kaikki edellytykset, mikäli kiinnostaa. Tämän miehen kanssa sinulla olisi kutienkin mahdollisuus kehittää itseäsi ja avartaa katsettasi.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #211 : 01.07.2012 12:23:17 »

Sitten,kun kerkiät niiin minua kiinnostaisi tietää miten mahdollisuuteni siirtyä hoiva-apulaiseksi onnistuu ilman kouluja ikää on jo sen verran eikä koulun penkki oikein innosta. leijona  askendentti askendentti neitsyt kuu oinas

Belle,

Sinulle nousi pakan suurin (ja ihanin, hihi) kortti Sandalphon. Enkeli tuo mukanaan vain hyviä uutisia ja sen viesti on pelkästään positiivinen. Hän puhuu etenkin menestymisestä työ-/ raha-asioissa, joten näkisin kyllä, että valitsemasi suunta on aivan oikea. Uskon myös, että hoitoalalla arvostetaan nykyään suuresti iän tuomaan maalaisjärkeä ja mikäli olet alalle sopiva (tarvitaan juuri sopiva määrä empatiakykyä) kuvittelisin, että menestyt hyvin. (Olen itse ammatiltani lähihoitaja ja miettinyt joskus, että kaikenlaisia ihmisiä tälle alallekkin hakeutuu...) Kuitenkin kortti siis enteilee menestystä ja vinkkaa, että sinulle tarjoutuu kyllä mahdollisuus astua alalle. Nyt sinun tulee vaan tarttua rohkeasti kiinni tilaisuudesta.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #212 : 01.07.2012 12:23:49 »

Heippa. Uskaltaudun nyt kertomaan mieltäni vaivaavasta erittäinkin herkästä ja arasta asiasta...Nimittäin mulla on kovinkin voimakkattaita tunteita erästä mieheni lähipiiriin kuuluvaa ihmistä kohtaan jo pidemmän aikaa ollut. Sekä viimeaikaisista tapahtumista voisin päätellä, että tunteet eivät ole yksipuoliset.
Ja kyllähän sen itsekin tajuaa, että typeräähän tämä on, mutta... APUA, MITÄ MÄ TEEN.

Terkuin, Henna

Hei Henna,

Sinulle nousi kortti ”Raziel”, joka erikoisella tapaa istuu hyvin kysymykseesi. Kortti puhuu maagisesta vetovoimasta ja intohimosta, eli tätä teillä tämän miehen välillä varmasti on. Vatakkaisuuksien vetovoima on myös tapetilla – ehkä tämä tuttavuus herättää sinussa sellaisia puolia, mitä et tiennyt edes olevan. En tiedä miksi, sillä en nyt varsinaisesti puolla uskottomuutta, mutta minulle tulee mieleen sanoa, että kokeile avoimin mielin mihin ihastus saattaisi johtaa. Kenties miehen ilmestymisellä elämääsi on jokin tärkeä tehtävä.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #213 : 01.07.2012 12:26:13 »

Hei!
Minulla olisi seuraavanlainen kysymys:
Uskallanko enää koskaan päästää uutta miestä elämääni?
Kiitos kiinnostavasta aiheesta  Smiley.

Hei T68,

Sinulle nousi kortti ”Kamael” ja niin kuin minulle jo nousikin se viittaisi siihen, että läpikäyt nyt entisen suhteen aiheuttamia traumoja tai nuolet haavojasi niin sanoitusti. Olet kenties hyvin pettynyt, mutta aika tässä nyt paras parantaja. Kortti on myös rohkeuden ja voiman kortti. Tämä ajanjakso menee kyllä ohi ja vastauksena kysymykseesi; Kyllä, jonain päivänä uskallat vielä.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #214 : 01.07.2012 12:26:52 »

Voisin ilmoittautua "testikappaleeksi"  Smiley
Mielelläni otan näkäkulmia mahdollisimman syvällisestikin liittyen työhöni/missiooni  angel
Jos jotakin muuta nousee, niin kaikki otetaan vastaan  smitten

Hei Nunza,

Katsotaanhan mitä missioosi nousee. ”Kamael”. Kortti assosioidaan tuleen ja sen puhdistaviin voimiin. Tämä koettelee nyt voimiasi ja enkeli kehottaa sinua nyt hyväksymään pettymyksen ja sen aiheuttaman lannistumisen. Et ole kuitenkaan menettänyt kaikkea ja tilanne voi tulevaisuudessa kääntyä eduksesi. Pystyt uudistumaan ja nousemaan Pheonixin lailla tuhkasta. Vaikkei lopputulos olisikaan tahtomasi mukainen on kokemus sinulle erittäin rikastuttava.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #215 : 01.07.2012 12:41:28 »

No niin rakkaat ystävät,

Olen hieman pahoillaani siitä, etten nyt tähän hätään ennätä katsomaan kortteja sellaisessa mukavassa aikataulussa. En koskaan odottanut tällaista tunkua aloittaessani ketjua - kuvittelin lähinnä, että kysymyksiä tulisi muutama päivässä..

Pieni välikommetti modeille ja sivuston ylläpitäjille, että minusta henk. kohtaisesti olisi ollut mukavaa, että minulta olisi kysytty ensin, että Haluanko, että minua mainostetaan jossain Kesä-Antin blogissa tai viikkokirjeessä. Olisin nimittäin vastannut, etten halua, sillä olen periaatteestakin kaikenlaista mainontaa vastaan...

Minulla on siis elämässäni nyt jälleen muutto maasta toiseen, joten valitettavasti joudun pitää selvää taukoa tässä harrastuksessa. Pahoittelen tätä, sillä tiedän, että vastaus olisi kiva saada vähintään viikon sisään kysymyksestä, mutta nyt ei vaan voi mitään.  Embarrassed

Kokemus on ollut mielenkiintoinen ja vaikka onkin välillä tuntunut, että olen aivan hukassa tehtävän kanssa on palaute ollut hyvää. (Vai onko se sitten niin, ettei kukaan kehtaa sanoa, että "Olet kyllä aivan hakoteilla ja varsinainen tarinatäti." Heh.) Korttien nostelu muillekkin kuin itselleni aika ajoin on syventänyt suhdettani näihin kortteihin ja olen tätä kautta saanut tutustua niihin moniulotteisemin.

Muistuttaisin kuitenkin vielä kaikkia, että tämä on tällaista harjoittelua ja kehottaisin (aina) sellaiseen tervejärkiseen skeptisyyteen. "Life is what you make it - it's that simple and plain." Ja ennustamisessakin on kyse sellaisen mahdollisen lopputuloksen näkemisestä - ei missään nimessä kiveen kirjoitetusta "kohtalosta".

Nautitaan nyt kesästä. Olen kuullut, ettei Suomen kesä ole vielä kunnolla lähtenyt käyntiin, mutta ainakin siellä on vihreää!

Hasta la próxima vez!

/A
tallennettu
Päivi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #216 : 02.07.2012 08:57:53 »

Hei!
Kiitos jos nostat kortin minullekin: Tapasin kivan miehen, millainen tulevaisuus tällä suhteella voisi olla?  smitten

Hei Omaposti,

Suhteelle nousi kortti, ”Haniel”. Tulkitsen sen niin, että suhde herättää sinussa erittäin syviä tunteita, mutta sen alta löytyy myös vieno kehoitus olla satsaamatta kaikkia panoksia suhteeseen vielä. Pidä silmät avoinna ja leikittele ajatuksella, että siitä voisi kehittyä jotain vakavampaakin, mutta älä tee nyt hätiköityjä päätöksiä. Tarvitset toistaiseksi vielä jonkin verran tilaa käsitelläksesi vanhoja tunnelukkoja.

Kaunis Kiitos vastauksesta! Hyvää kesää ja menestystä korttien kanssa  Smiley
/A

Kiito
tallennettu
pinte
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #217 : 02.07.2012 10:08:25 »

Hei Ilveksen tytär!

Kiitos, kun katsoit minulle kysymyksiini vastaukset. Vaikutaa hyvältä  Smiley Töitä on todella tehty ja hieman näyttää siltä, että tekemäni työ kantaa hedelmää ( eli työt jatkuisivat). Tosin mikään ei tule itsestään ja puurtaminen jatkuu...  Cheesy Asuntoasia on "tapetilla", sillä etsin asuntoa, mutta ei ole vielä löytynyt sellaista johon haluan rahani sijoittaa  Smiley ja remonttiakin varmaan joutuu tekemään tai teettämään  :Smiley Joten vielä en ole muuttamassa, vaan suunnittelemassa vasta sitä  Smiley  Katsontasi antoi uskoa, että kyllä se oma asunto vielä löytyy  coolsmiley

Sinulle hyvää ja aurinkoista kesää  smitten

T.Pinte

Hei!

Minulle voisi katsoa mitä nousee esille aiheesta työ ja asunto.

Paljon kiitoksia etukäteen  Smiley

T.Pinte

Hei Pinte,

Katsotaanhan. Työtilanteeseen sinulle nousi enkelikortti ”Reyiel”. Tulet saavuttamaan muiden arvostuksen ja täyttämään päämääräsi ahkeralla työllä ja systemaattisesti edeten. Itseluottamuksesti kantaa pitkälle ja saat vielä palkkion tekemästäsi työstä. Säilytä vaatimaton asenteesi se on avain menestykseesi.
Asunnolle nousi ikään kuin vahingossa kaksi korttia ”Mehiel ja Nith-Haiah”. Oletkohan muuttamassa tai tekemässä remonttia asuntoosi? (Tai kenties kumpaakin?) Kortit kehottavat sinua ottamaan riskin, sillä onni on nyt puolellasi. Myös luovuuttasi saat käyttää aivan vapaasti ja tehdä rohkeitakin päätöksiä – kummatkin kortit liittyvät luovuuteen jollain tasolla. Jokatapauksessa saat pian hyviä uutisia ja sinulle ta :)ataan hyvää tulevaisuutta tällä saralla.

/A

tallennettu
Vasa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #218 : 02.07.2012 17:53:28 »

Heips,

mielellänihän minäkin tulevasta kuulisin! Miltä mahtaa näyttää terveydentilan kohdalla sekä työrintamalla?  :Smiley

Hei Vasa,

Sinulle nousi kortit ”Imamiah ja Gabriel”. Tulkitsen sen niin, että pystyt nyt elämäntapamuutoksilla vaikuttamaan suuresti terveydentilaasi. Kenties saat jostain tukea tähän – jokatapauksessa Imamiah enteilee hyvää tulevaisuutta ja muutosta terveydentilaasi. Uudella puhdilla onnistut elämäntaparemontissa ja sitä myötä niin ikään myös terveytesi paranee.
Vaikuttaa siltä, että tällä hetkellä terveydentilasi vaikutta jollain tasolla myös työhösi, mutta Gabriel kyllä enteilee sairaudesta paranemista, mikäli sellaista on. Saat jostain asiasta lisää voimaa/ energiaa ja tämä vaikuttaa myös suuresti menestymiseesi työrintamalla. Kortti viittaisi myös siihen, että tulet tekemään lähitulevaisuudessa enemmän yhteistyötä muiden kanssa ja sosiaalinen verkostosi laajenee siis tätä myötä.

/A

Kiitos paljon! Juuri jotain tällaista on ollut odotettavissa... ja on jo suunta positiiviseen kääntynytkin  Smiley.
tallennettu
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #219 : 03.07.2012 09:13:16 »

Hei Ilveksen tytär, ennättäisitkö minullekkin nostaa pariin kysymykseen kortin?  Smiley

Olen tapaillut miestä uudestaan menneisyydestäni, ja ihan kohtuullisen mukavasti on mennyt. Millaisena tulevaisuus näyttäytyy meille? Saammeko tästä vielä aikaiseksi kunnon parisuhteen, mahdollisesti jopa yhdessä asumista josta joskus menneisyydessä ehdimme yhdessä suunnittellakkin?

Työasiat mys askarruttavat, tai lähinnä talous. On ollut todella tiukkaa, ja teen keikkatyötä. Vuoden vaihteessa aloitin opiskelut, ja se tosiaan näkyy lompakossa..  Sad helpottaako tilanne, ja mihin tässä mennään?

Kiitos tuhannesti, jo näin etukäteen  smitten

Hei Ophiuchus,

Katsotaan. Nostan parisuhteellesi ja sitten raha-asioihin erikseen kortit.

No niin, parisuhteellesi nousi kortti ”Mebahiah”, joka on radikaalien muutosten kortti. Se vastaa tarot korteista ”torni” - korttia, joten en valitettavasti nyt näe, että suhteenne kestää. Kortti enteilee mahdollista eroa.

Rahatilanteellesi nostin kortin ”Seheiah”. Jonkun suuren elämänmuutoksen jälkeen saatat kokea hetkellistä paniikkia myös tällä rintamalla. Enkeli kuitenkin muistuttaa, että elämä on täynnä pienia kuolemia ja rauhoittelee, sillä vaikka tilanteesi olisi nyt tiukka ei se merkitse sitä, että se olisi sitä aina. Kortti enteilee uutta alkua, joka tulee kun uskaltaa päästää vanhasta, tarpeettomaksi tulleesta irti. Muutos on positiiviseen suuntaan, vaikkei se heti näykkään.

/A

Kiitos Ilveksen tytär,

näit todella tämän hetken tilanteeseen. Sanotaanko, että parisuhteen osalta tuli hyvinkin mullistava käänne tässä viikon sisällä, joka pyyhki kaiken vanhan mennessään, mutta nyt olemme rakentamassa uudestaan, jotain paljon eheämpää ja parempaa. Tietyt tekijät sai tajuamaan, kuinka paljon todella rakastamme toisiamme, ja mies olisi valmis viemään minut jo alttarille asti, vaikkakaan se ei nyt ole ajankohtaista varmaan moneen hetkeen.
Rahatilanteeseen näit myös hyvin, tässä on ollut todella tiukkaa, ja notkahdusta on tullut, mutta kuten sanottua, se ei ole lopullista, kuin ehkä vain tämän opiskeluaikani. Teen keikkatöitä, eikä töitä ole viime aikoina oikein riittänyt toivotulla tavalla, mutta näillä mennään mitä on.

Kiitos vielä, ja lämpöä ja valoa kesääsi ja elämääsi.  smitten
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
taurus62
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #220 : 09.07.2012 12:01:07 »

Kiitos, kun ehdit vastata kiireidesi keskeltä !

taurus62
tallennettu
Shopia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #221 : 10.07.2012 07:51:39 »

Hei,
Kiitos vastauksestasi. Tulipas hyvä mieli  Smiley

Teenkö oikean ratkaisun kun päätin vielä yrittää nykyisessä parisuhteessa?

Hei Shophia,

Sinulle nousi kortti ”Yezalel”, mikä on rohkeuden kortti. Enkelit tahtovat viestittää, että teit rohkean päätöksen olla lähtemättä suhteesta ja yrittää edelleen. Unohda kaikki tavanomaiset sosiaaliset käyttäytymismallit, jotka ovat opittuja. Nyt sinua kehoitetaan taistelemaan leijonan tavoin asiasi vuoksi ja näyttämään voimakkuutesi. Pystyt nyt ihmis-suhteissa olemaan avokätinen /antelias ja kenties tukemaan kumppaniasi hänen tarvitsemallaan hetkellä. Suhteelle on luvassa parempia aikoja kohtapuolin ja vaikuttaa siltä, että myös intohimo välillänne lisääntyy.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #222 : 19.07.2012 11:49:10 »

Hei,

Olisin kiinnostunut tietämään mitä työelämääni kuuluu?
Olen "jämähtänyt" työpaikkaan jossa voin huonosti enkä koe sitä omakseni.
Onko näköpiirissä työpaikan vaihtoa? Olen hakenut mm. uudelleen työpaikkaan jossa aiemmin olin ja joka tuntuu kovasti omalta  smitten

Lisäksi tietysti nuo rakkausasiat kiinnostavat eli onko sillä rintamalla näköpiirissä mitään pidempiaikaisempaa kumppanuutta? Wink smitten

Sydämellisesti jo etukäteen kiittäen!  Smiley  angel  smitten

Hei Sleeper,

Nostin työelämällesi ja rakkauselämällesi erikseen kortit. Työelämään siis nousi kortti "Yeiaiel", joka kyllä viittaisi siihen, että työpaikan vaihdos tekisi sinulle hyvää. Enkeli rohkaisee sinua kuuntelemaan omaa sisäistä viisauttasi ja vakuuttaa, että asiat kyllä loksahtavat kohdalleen jahka uskallat toimia intutiosi pohjalta. Sinun kannattaisi nyt suosia vain sellaisia hommia / asioita, jotka tukevat henkistä kasvuasi ja mikäli siis et viihdy työpaikallasi olisi varmasti hyvä tehdä asialle jotain.

Rakkauselämääsi nousi voiman kortti /enkeli "Yezalel". Tuttavapiiriisi astuu (ellei ole astunut jo) joku, joka kiehtoo sinua monellakin tasolla. Enkeli muistuttaa, ettei kannata ulkoisten ja näennäisten tekijöiden nyt vaikuttaa suhteeseen, sillä tämä henkilö näyttää tällä hetkellä käyvän läpi suurta transformaatiovaihetta. Suhde voi alkaa pelkkänä ystävyytenä, mutta huomaat pian, että välilläni on voimakas seksuaalinen vetovoima, jota sinun on vaikea vastustaa. Mikäli suhde on jollain tasolla "kielletty" (esim. ikäeron, sos. statuksen tai vaikkapa eilaisuuksienne vuoksi) huomaat pian, ettei ulkoisilla tekijöillä ole mitään merkitystä rakkaudessa.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #223 : 19.07.2012 12:10:10 »

Hei,

haluaisimpas minäkin tietää vähän tulevaisuuden näkymiä. Kaikki tuntuu nyt olevan vähän mullinmallin.
Miten työpaikalla asiat menevät? Tapahtuuko taloudellisessa tilanteessa minkäänlaisia muutoksia? Miten lasten opiskelut lähtevät syksyllä sujumaan? Entäpäs parisuhde avopuolison kanssa?

Kiitokset jo etukäteen!

Hei Janso,

Työ-asioihin nostin sinulle kortin "Yehuiah". Enkeli kehottaa sinua puhumaan avoimesti ja rohkeasti asioista, jotka ovat sinulle tärkeitä. Muista kuitenkin pysyä objektiivisenä ja pitää mielessä, että töskentelette kaikki samaa päämäärää kohti. Näyttää siltä, että sinulla on nyt hieman työpaineita, mutta tilanne ei ole pysyvä, joten kehotuksena olisi jatka, jatka - jaksa, jaksa. Enää vähän kirittävää jäljellä.

Taloudelliselle tilanteelle nostin kortin "Zadikel", joka kyllä lupailee parempaa hyvinvointia materialistisesti.

Lasten opiskeluihin nousi "Mebahiah", joka on radikaalien muutosten kortti. Näkisin, että tässä kohtaa viesti liittyisi siihen, että opiskeluiden myötä lapsesi näkemykset maailmasta ja elämän realiteeteista muuttuu aika lailla. Opiskelut saattavat vaatia paljon työtä, mutta lopussa kiitos seisoo, niin kuin sanotaan.

Parisuhteellesi nousi "Asaliah". Enkeli viestittää "varjo- minästäsi" ja tekstissä puhutaan omasta henkikökohtaisesta vastuusta. Mikäli olet tyytymätön johonkin asiaan kannattaisi sinun hetkeksi pysähtyä miettimään, mikä sinun omista tarpeistasi ei nyt ole täytetty. Muista, ettei kukaan ole vastuussa sinun elämästäsi ja ainoa, joka pystyy asioita muuttamaan on sinä itse, joten yritä olla purkaamatta tyytymättömyyttäsi kumppaniisi. (Mikä tapahtuu niin salakavalan helposti.) Vaikuttaisi myös siltä, että välillänne sattuu ajoittain suuria väärinkäsityksiä, eikä kommunikointinne ole täysin mutkatonta. Parisuhteesi sujuu helpommin silloin kun olet täysin tasapainossa itse, joten ota oman elämäsi ohjakset takaisin käsiisi ja työstä niitä asioita, joista itse olet yksin vastuussa.

Toivottavasti oli hyötyä!

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #224 : 19.07.2012 12:18:56 »

Hei nostaisitko minullekin kortteja vastaukseksi kysymyksiin:
onnistuuko asuntoni myynti ja uuden osto?
löydänkö elämääni rakkauden ja parisuhteen? smitten

Hei Kuutar66,

Kysympä asuntokauppa-asioista heilurilta, koska kysymyksesi on selkeä KYLLÄ/EI -kysymys.
Vastaus oli selkeä kyllä.

Nostin rakkaus-elämääsi kortin "Lehahel". Enkeli muistuttaa sinua ilon ja positiivisyyden merkityksestä ihmis-suhteisiin. Kun olet tyytyväinen elämääsi ja itseesi houkutat ympärillesi samaa energiaa. Ihmiset viihtyvät seurassasi, eikä sinulla ole hankaluuksia luoda uusia ihmis-suhteita. Kortti kuvastaa myös maagisia voimia, eli elämääsi astunee joku, jota kohtaan tunnet lähes taianomaista vetovoimaa. Välillänne voi syttyä romanssi, mutta koita pitää huoletonta ja positiivista asennetta yllä. Pysyvä suhde on mahdollinen, mutta sen alkamiseen saattaa vielä viedä aikaa.

/A
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: