Voi kiitos tästä mahdollisuudesta
Jos minulle ennätät katsella, niin mitä näytetään minulle rakkauteen? Yksi mies minulla ajatuksissa pyörii, mutta jääkö tämä vain kaveruudeksi? Raha-asiat tuntuu myös tökkivän?
Kiitos sinulle!
Hei Riksu85,
Ole hyvä. Kiva kun muistutat minua heti ensi alkuun siitä, että luon toisille mahdollisuuden.
Katsotaanpas stten. Nostan sinulle rakkaus elämään yhden kortin ja työ-/ raha-asioihin toisen.
Enimmäisenä nousi ”Hahaiah”, vapauden tai vapahduksen enkeli. Olet aloittamassa uuden aikakauden elämässäsi. Olet onnistunut vapautumaan entisistä toimintamalleista, etkä enää ole riippuvainen ulkopuolisista voimista. Enkeli auttaa sinua näkemään menneisyytesi objektiivisemmin, joten voit nähdä omat ratkaisusi / toimintasi etäämmältä, kuin elokuvassa. Sinun ei tarvitse enää tuomita itseäsi tuntien häpeää tai syyllisyyttä. Tämä prosessi vapauttaa sinut luomaan aivan uudenlaisen tulevaiuuden itsellesi.
Tämä aika on myös otollista ihmis-suhteillesi, sillä pystyt nyt ylläpitämään riippumattomuutesi. Kykenet rakentamaan jotain uutta kokemuksista viisaampana. Mikäli jonkin jakso elämästäsi on päättymässä, tiedä sisimmissäsi, että sen ei ollut tarkoituskaan jatkua.
Sinulle on luvassa onnellisia hetkiä lähitulevaisuudessa. Tulet näkemään, että tämä on hyvin merkityksellistä aikaa elämässäsi ja tulet löytämään oman kutsumuksesi. Kortissa puhutaan kohtalosta ja samassa yhteydessä kuitenkin positiivisessa sävyssä riippuvuus-suhteiden päättymisestä.
Kysyin vielä erikseen tästä ystävästäsi ja nousi ”Michael”. Yhä vahvemmin siis tulee minulle sellainen tunne, että tämä henkilö on enemmänkin ystävä kuin rakastettu.
Sitten raha-asioihin: Nousi ”Yeiaiel”, joka on kyllä positiivinen kortti saada tähän yhteyteen. Kortti on kuvitettu niin, että siinä on enkeli, joka pitää kättään pienen kasvin yllä, niinikään kärsivällisesti odottaen, että se kasvaa täyteen kukkaansa.
Sinulla on nyt edessäsi hyvin onnekkaita aikoja. Kaikki olosuhteet tukevat nyt vakaata kasvua ja pystyt toteuttamaan unelmiasi. Säilytä optimistisuutesi, energisyytesi ja innokkuutesi kaikessa tekemisissäsi. Varo, ettet aseta tavoitteitasi liian alhaiseksi.
Nyt sinulla on kyky ylittää tai voittaa aikaisemmat sisäiset esteet. Sinun tulee nyt vain päättää, miten haluat elää oman elämäsi. Kaikki on mahdollista ja sinulle avautuu hyvin paljon asioita. Luota intuitioosi, se on aina oikeassa.
Kortti on siis hyvin positiivinen ja minulle tuli sellainen tunne, että sen sisältämä viesti on tarkoitettu kertovan, että tilanteesi kyllä muuttuu, vaikka se saattaa kestää jonkin aikaa. Kumpi on muuten sinulle tärkeämpää? Rahan ansaitseminen tai jonkin sinulle merkittävän asian parissa työskenteleminen? Ei ole olemassa mitään oikeata tai väärää vastausta, mutta ajattelin vain kysäistä, sillä tuohon kysymykseen vastaamalla saatat päästä alkuun rahatilanteesi parantamisessa.
Toisaalta myös voisit pohtia, mikä sisäinen tunnelukko sinua mahdollisesti pidättää menestymästä rahalliesti? Tunnetko ansaitsevan maallista mammonaa? (Nämähän saattavat olla salakavalan alitajuntaisia.) Meidäthän on tässä maailmassa hyvin pitkälti ohjelmoitu ajattelemaan, ettemme ansaitse tai kuulu saada osaksemme rahaa...
Toivottavasti näistä oli hyötyä.
/A