Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outo kyky  (Luettu 6872 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
jasuuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 22.06.2012 20:16:26 »

Hei! Mä oon tässä jo pari vuotta ihmetellyt, että mikä tää mun lahja on, kun pystyn komminikoimaan henkien kanssa, mutta kuitenkin tosi oudolla tavalla. Mulla on kaksvuotiaasta lähtien ollu tällänen jännä tapa, että aina välillä tunnun menevän jonkinlaiseen transsiin ja jotenkin sitä kautta päädyn henkimaailmaan. Aina nukkuessakin meen tuon tapaseen tilaan ja tää on ollu mulla tosiaankin melkein koko elämäni ajan. Siellä ''maailmassa'' tapaan sitte aina yleensä henkien ja siis muutenkin se ''maailma'' on ihan kuin toinen koti mulle. Siellä on kaiken maailman upeita metsiä ja muita paikkoja, jotka tuntu oikeilta sillon, kun mä olin pienempi. Henkiäkin oon muita siellä tavannut, mutta yhtä henkeä erityisesti. Mä en ihan uskaltaisi sanoa sitä mun henkioppaaksi, mutta mä en oikeen tiedä. Kuitenkin se henki on sukupuoleltaan nainen ja se kuoli jossain 1700-luvulla Italian viimisissä noitavainoissa. Se on nimi on Amelia ja siis se on opettannut mulle tosi paljon kaikkia noita juttuja. Sen innottama mä innostuin Wicca uskonnosta ja oon nyt kulkennu Wiccan polkua tasan vuoden suunnilleen. Enään en kuitenkaan tuota Amelia en oo siellä maailmassa nähny ja ihmettlelen suuresti minne hän on kadonnut. Osa syy saattaa olla se, että erään meedion mielestä se Amelia oli mulle huonoa seuraa sen noita juttujen takia, joten se meedio saattoi häätää Amelian mun luota.

Tässä kyvyssä on kuitenkin sellanen ongelma, että se on mun mielestä jotenkin niin outo. Tai siis maailma (mikä on mun mielestä henkimaailma) tuntuu välillä niin todelta ja aina välillä, vaikka koulussa saatan vaipua siihen transsiin ja sitte en opi yhtään mitään. Suurin ongelma on kuitenkin, että en koskaan taho oikein muistaa mitä siellä maailmassa tapahtuu, kun oon siellä. Siis mä muista jotenkin, mutta se tuntuu siltä, kun se olis tapahtunnut vuosia sitten. Ja siis oon jutellu erään meedion kanssa, mutta se ei oo koskaan sanonnut mitään tästä kyvystä, vaan aina jauhaa kuinka mulla on suuret ja mahtavat kyvyt ja kuinka mulla on joku suuri tehtävä täällä maan päällä. Se myöskin jutellut jotain, että olisin indigo lapsi. Kuitenkin olisi ihana, jos joku osaisi selittää, että mikä ihmeen kyky tää oikein on? En osaa tän paremmin tätä asiaa selittää, mutta toivottavasti joku ymmärsi (: Ite kun ajattelen tätä tilannetta, mulle tulee mieleen suomalaiset vanhat shamaanit, jotka meni transsiin ja sitä kautta henkimaailmaan.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 22.06.2012 20:45:34 »

Hei, sulla on tuollainen hieno lahja,taidat olla ns. vanha sielu.   Cheesy
Täälläkin tais olla noista indigo lapsista juttua.. Smiley
Saat henkimaailmaan yhteyttä..
Tuli mieleen kun kerroit et siellä ns.toisessa maailmassa on hienoja paikkoja..
Niin tuli mieleen siitä... paratiisii.. :Smiley    Grin    smitten
« Viimeksi muokattu: 22.06.2012 20:50:57 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2 : 22.06.2012 20:56:27 »

Hei Jasuuu,
tässä muutama linkki, josko näistä olisi apua;

www.ultra-lehti.com/kolumnit/kolumni-1102.html
www.ultra-lehti.com/kolumnit/kolumni-1102.html
http://dnaaktivaatio.com/?page_id=90

Täältä Astrosta löytyi haulla indigolapset;
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28005.msg286952;topicseen#msg286952

Sutaudu kuitenkin netistä löytämääsi tietoon varauksella, usko vain se, mikä tuntuu oikealta ja järkeenkäyvältä.

Kukaan meedio ei saa käskeä toisen opasta pois, vaikka uskoisikin hänen olevan "huonoa seuraa". Meillä on vapaan tahdon laki, jota henkimaailma kunnioittaa. Myös ihmisten pitäisi tehdä niin. Jokaisella on oikeus tehdä virheitäkin ja oppia niistä. Voit kutsua Ameliaa ja kysyä häneltä syytä lähtöönsä. Meidän oppaamme vaihtuvat kasvumme ja tarpeidemme mukaan, joten on luonnollista, jos Amelia on etääntynyt. Hän saattaa palata tarvittaessa.

Muista kuitenkin tietty varovaisuus ollessasi yhteydessä henkimaailmaan, mutta senhän varmaan jo tiedätkin.
« Viimeksi muokattu: 22.06.2012 21:05:01 kirjoittanut Yep » tallennettu
jasuuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 22.06.2012 22:39:24 »

Kiitos tosi paljon kaikista neuvoista (: Mun pitäiskin juuri saada jonkinlaista opetusta ton transin menemiseen suhteen ja kaikkien asioiden muistamisen kanssa. Meditointi varmasti auttaisi tosi paljon (:
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #4 : 23.06.2012 12:17:26 »

Aamulla herätessäni ensimmäinen ajatukseni oli, että pitää neuvoa sinua kysymään ohjeet suoraan henkimaailmasta. Tapasimmeko siis viime yönä jossain? Vai jäikö kysymyksesi alitajutaani, josta vastaus tuli hiukan viiveellä?

Mutta joka tapauksessa, koska sinulla on yhteys henkimaailmaan, voit yksinkertaisesti pyytää apua transsitilan hallitsemiseen, muistamiseen ja kaikkeen muuhunkin.
Voit opetella työskentelemään tietoisesti henkimaalman kanssa. Osaat luonnostasi sen, mitä moni meistä opettelee erilaisin tekniikoin - vaihtelevalla menestyksellä.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #5 : 01.07.2012 18:16:23 »

En koskaan voi lakata muistuttamasta suojauksesta ja maadoittamisesta, kun henkimaailman kanssa ollaan tekemisissä. 

Olet selkeästi unohtanut maadoittaa itsesi, jos vaivut transsiin ihan miten sattuu. Mitä jos ylittäessäsi katua vaivut transsiin ja jäät auton alle? Ei varmaan olisi tarkoituksen mukaista. Tällä sivustolla on molempiin - suojaukseen sekä maadoittumiseen - omat keskustelualueensa.

Yksinkertaisin tapa maadoittua on vetää punaiset sukat jalkaan. Punainen on juurichakran väri. Puna-violetti-tasapaino pitää olla. Sinulla taitaa olla nyt enempi korostuneena kruunuchakra/päälakichakra (violetti) ja sen takia henkimaailman kanssa juttusille heittäytyminen tapahtuu "holtittomasti". Vahvista juuri/peruschakraasi, niin vaivu transsiin miten sattuu. Vierailujen tulee olla hallittuja.

smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Yep
Vieras
« Vastaus #6 : 02.07.2012 14:52:54 »

Transseista en tiedä, mutta itsellä sattuu joskus semmoista esim päivätorkuilla puolivalveilla että olen kuin jonkun tuntemattoman kehossa ja tunnen ja teen hänen juttujaan. Se voi tapahtua kaukanakin toisessa maassa ja kulttuurissa. Semmoisen matkan jälkeen on tokkurainen olo enkä meinaa muistaa mitään. Luulen että me kuljeskelemme hengessä  ja teemme monenlaisia asioita kuten esim suojelustehtäviä mutta meidät on silleen ohjelmoitu että emme muista mitä puuhaamme.

Jospa käyt moikkaamassa itseäsi rinnakkaistodellisuudessa?
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #7 : 03.07.2012 12:46:53 »

Rinnakkaistodellisuus tuntuu kiinnostavalta asialta mietiskellä. Valitettavasti siitä tai niistä ei niin hirmuisesti ole tietoa saatavilla ja laiskana lukijana tuskin siitä paljoa saisin irti vaikka jonkun kirjan löytäisinkin. Noita loputtomia videoita juutuubista en jaksa metsästää vaikka niissä olisi kuinka paljon asiaa.

Kun kerran reissaat sujuvasti, niin ensi kerralla päikkäreille mennessä päätä käydä jossain rinnakkaistodellisuudessa. Katso, onko sama juttu. Mutta muista suojaus, maadoitus ja järjen käyttö.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: