Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: crowleyn tarotit  (Luettu 2868 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 03.07.2012 20:13:01 »

heips!
haluaisin tietoa mistä löytyisi neuvoa miten tulkita crowleyn kortteja. minulla on ollut ko. kortit jo muutaman vuoden ja katson vain itselleni eräästä tärkeästä ihmissuhteesta. olen joskus käynyt tarot-kurssin mutta aivan eri korteilla ja niinpä tulkintani perustuu suoraan kirjaan ja korttien synnyttämään intuitioon. olen tässä toukokuun ja kesäkuun aikana nostanut melkein aina tästä suhteesta kysyessäni kohtalon kortin ja se herättää pelonsekaista kunnioitusta mutta en ole varma tulkitsenko oikein niitä muita siinä ympärillä. ja juhannukseksi nostin vain yhden kortin ja se oli juuri kohtalon kortti eli mistä saisin apua - löytyykö näille korteille jostain muuta tietoa kuin pelkästään kirja. koska saan myös muita vahvoja kortteja tämän suhteen ympärille. etten olisi turhaan huolissani kun näkijät ovat minulle kertoneet tämän suhteen tulevaisuudesta vain positiivista ja nyt kun  nostan ko. kortin itse niin pelottaa - turhaanko?
tallennettu
Mainad
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 04.07.2012 15:10:13 »

Miksi Kohtaloa pitäisi pelätä?

Minä näen sen vihjeenä - tai suoranaisena kehotuksena - siihen suuntaan, että nyt kannataa toimia ja olla valmiina vastaanottamaan se, mitä tarjotaan. Kaikki työvälineet ovat olemassa, ne vain täytyy otta käteen ja pistää tuulemaan. Joskus Kohtalo tulkitaan myös niin, että tilanne jumittaa, ja pyörän pyörähdystä saa odotella vaikka kuinka. Läsnäoloa, valppautta, joustavuutta, niitä näen tässä kortissa.

Nostan itsekin tätä korttia erääseen tiettyyn ihmisuhteeseen lähes aina, ja aina ajattelen että jaahas, peli ei ole vielä(kään) pelattu, uusi jako, korotan ja katson! Cheesy

Mitä kirjaa muuten käytät?
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #2 : 04.07.2012 15:38:46 »

Kohtalonkortin nimi voi olla vähän harhaanjohtava ja pelottavalta kalskahtava.  Jossain toisessa pakassa kortti on nimeltään Pyörä, joissain ihan Onnenpyörä, kuulostaa heti positiivisemmalta, eikös vaan?  Ja jos katsot tarkasti, on kortissa Jupiterin symboli, ja sehän on se tähtitaivaan joulupukki, näin väitetään.  Onnellisia sattumuksia, yllättäviä lahjoja, kaikkea kivaa.  Näin minä tämän kortin tulkitsen.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: