Hei Asterix, onko sinullekin käynyt jotain arveluttavaa kun "väärä" ihminen on antanut sinulle reikiä, kun sanoit että olet nykyjään hyvin tarkka hoitajasta? Sitähän sanotaan, että ei voi tapahtua mitään muuta kuin mitä se hoidettava tarvitsee, mutta oman kokemukseni mukaan voi. En ole kuitenkaan varma tästä, ja olisi kiinnostavaa kuulla mielipiteitä.
--------------------
hoitajilla on kuitenkin suuri vastuu, oli hoitomuoto mikä tahansa...
Kun noin suoraan kysyt, niin on.
Kyllä Reikillä kuten millä tahansa muullakin keinolla voi yrittää manipuloida toista vaikka se kyllä loppujen lopuksi kääntyy aina takaisin antajalleen ja sitä kovemmin, mitä enemmän sinulle on auttamiskykyjä annettu. Universaali pitää kyllä huolen, ettet pääse helpolla tekemään vahinkoa muille.
Tämä on pitkä ja henkilökohtainen tarina, enkä mielellään ole siitä puhunut, mutta kerrottakoon nyt.. onhan tästä jo aikaa. :Tapaus, joka opetti sitten oikein kunnolla olemaan varovainen tapahtui joitain vuosia sitten, kun näiden spirituaalisen harrastuksieni vuoksi törmäsin mieheen ja naiseen, joilla oli yhteinen alan yritys, jossa he antoivat Reikihoitoja, tekivät taikoja ja harrastivat noituutta jne.
Paljastan itsestäni ja harrastuksistani sen verran, että tutkin erilaisia uskontoja, uskomuksia, noituutta jne. ja niiden historiaa sillä lailla puoliammattimaisesti.
Olen tehnyt sitä jo 11 vuoden ajan ja tietenkin kaikkea kummallista ja jännittävää sitä on näinä vuosina saanut nähdä, mutta tuo kokemukseni oli yksi vaarallisimmista, mitä olen henkilökohtaisesti kokenut. Olen nähnyt sentään miten demoneja ajetaan ulos ja seurannut kaiken näköisiä päätä huimaavia noitamenoja, mutta tuo henkilökohtaisella tasolla ylitti oman sietorajani.
Nämä kaksi tyyppiä sitten olivat hurjan innoissaan minusta jostain syystä, jonka silloin ajattelin johtuvan tuosta tutkijan ominaisuudestani ja heidän olevan innoissaan "todistaa" minulle jotain ja he kutsuivat minut seuraamaan ja ottamaan osaa heidän istuntoihin, Reiki-hoitoihin ja sitten näihin noituusseremonioihinsa.
Minulla ei ollut epäilystäkään, etteikö he parina omanneet varsin voimakkaan auran ja energian. Se oli niin voimakas, etten ole vielä tähän päivään asti tavannut kuin pari tyyppiä, jolla olisi niin voimakas energia ympärillään, tosin Valo-energia ja paljastettakoon nyt sekin, että tunnistan ihmisten, eläinten ja muiden olentojen energiat ja mistä ne ovat alunperin lähtöisin ja niiden tasot erittäin herkästi ja vielä speciaalisti tämän tapauksen jälkeen tuo kyky ikään kuin kirkastui vieläkin enemmän.
Se energia oli kuitenkin jotain sellaista, mitä en ollut vielä tämän elämäni aikana kokenut, tosin en kyllä sen jälkeenkään ja vaikka minulla heti tuli voimakas tunne, että joku tässä nyt mättää ja pahasti, niin ei tälläistä tutkimusta voi tehdä, jos pelkää.
Rohkeasti siis painelin digikamera ja muistiinpano vehkeet kainalossa sovittuihin tapaamisiin ja kokoontumisiin, jotka usein olivat joko iltaisin ja/tai keskiyöllä.
Ensimmäinen istunto tälläinen shamanistinen noitapiiri, johon osallistui tämän parin ja itseni lisäksi 4 muuta henkilöä. Erilaisia rituaaleja ja transseja jne. suoritettiin, eikä siinä mitään, mutta kun hommat oli päätöksessä ja olin poistumassa, niin tämä mies vetäisi minut syrjään ja sanoi, että hän haluaisi tarjota Reikihoitoa minulle tämän naisen kanssa, koska oli kokenut minussa jotain mitä pitäisi korjata ja halusi sen tarjota sen maksutta.
No.. :
Seuraavana päivänä astelin samaan paikkaan. Tunnelma oli hyvin erikoinen. Kymmeniä kynttilöitä paloi ympäri ko. huonetta, ilmassa tuoksui useat poltetut yrtit ja suitsukkeet.
"Hoitopeti", eli jonkin sortin leveä patja oli laitettu keskelle huonetta lattialle ja sen ympärillä oli kynttilöitä, yrttejä, joista osa paloi omissa kulhoissaan, öljy -ja vesikulhoja, taustalla soi meditiivinen musiikki. Se koko hoitopeti näytti joltain alttarilta.
Oli selvää, että jotain seremonioita ennen tuloani oli jo tehty. Sen pystyi aistimaan.
Vaikka kaikki näytti kauniille ja tunnelma oli varsin levollinen ja rakkaudellinen, tunsin silti, että vaikka tuo energia tuntuu niin hyvälle kuin olla ja voi, niin joku tässä mättää, enkä pystynyt erottamaan mikä siinä häiritsi.
Jos olette joskus nähneet illuusio-kuvia, jotka hämäävät silmää ovelasti näkemään jotain toisin, niin näin jälki käteen sitä voisi kuvailla siksi, mutta se tapahtui energiatasolla.
En ilmaissut mitenkään epäilyjäni, mutta he molemmat reakoivat siihen silti ja vakuuttelivat kerta toisensa jälkeen, että he antavat vain rakkautta, eikä siihen ole kätkettynä mitään.
No.. Pioneerina kaikkea pitää kokeilla, etenkin mikä tuoksahtaa vaaralliselle.
Reikihoito aloitettiin..
Makasin tuolla pedillä ja mies työskenteli yläpäässäni ja nainen jalkopäässäni.
Hoito tuntui miellyttävälle, aivan uskomaton rakkauden kokemus, jota en ollut vielä koskaan kokenut aikaisemmin, mutta samalla aloin tuntea, että energiaani ikään kuin imetään pois.
Pistin hanttiin ja luukut kiinni, jolloin he sanoivat, että jos suljen chakrani ja energiakanavani kesken hoidon, sillä on katastrofaaliset seuraukset ja samalla tuo mies vielä antoi voimakkaampaa energiaa, joka tuntui sekä ruumiillisella että eteerisellä tasolla valtalta orgasmilta mitä vain kuvitella saattaa, joka on kaikkialla kehossa joka ainoassa solussa päästä varpaisiin, mutta ilman seksiä.
Pääni oli hänen käsiensä välissä ja jalkateräni naisen käsissä.
En kertakaikkiaan pystynyt hallitsemaan itseäni ruumiillisesti tai eetteritasolla enään, vaan tuo "orgasmi" tai "huuma" tms. vei mennessään.
Hoidon jälkeen olin edelleen kuin olisin jossain vaaleanpunaisessa kaikenlaisen rakkauden ilmentymien eetterissä samalla kun tunsin kehossani aivan uskomatonta särkyä, mutta mikä ei paljon haitannut, koska olin tuossa ylenpalttisessa rakkaudessa. Ikään kuin huumattuna.. Kuitenkin siltikin tunsin, että joku tässä mättää, vaikka en osannut eritellä sitä.
Töissä kaverit ihmettelivät, mitä minulle oli tapahtunut. He eivät osanneet pukea sitä sanoiksi, muutakuin että persoonani oli jokin ihan muu ja ulkonäössäni oli muka jotain muutoksia, mitä he eivät kuitenkaan osanneet eritellä.
Eräs Reikihoitaja ystävättäreni näki heti, että energioissani on jotain varsin erikoista ja oli todella huolissaan minusta.
Hoitoa antanut mies halusi jatkaa näitä hoitoja kanssani, enkä tietenkään vastustellut, vaikka epäilyt kaiversivat. Tuo "huuma" tai "orgasmi", jossa olin 24 h vuorokaudessa sisällä voitti kaiken epäilyn ja tuntemani säryn ruumiissani, jota olin siis alkanut tuntea ensimmäisestä käsittelystä alkaen.
Paria päivää myöhemmin olin uudelleen hoidossa ja tällä kertaa mies teki yksin hoidon, joka oli elämäni yksi eroottisimmista kokemuksista ilman seksiä, mitä minulla oli koskaan ollut ja taas tuo käsittämätön eetteritason ja ruumiillisen solutason "orgasmi" hallitsi minua.
Huomautan, että olen varsin seksuaalinen, avomielinen ja kokeilunhaluinen ja nautin lähes kaikenlaisesta seksistä ja saan orgasmeja erittäin helposti, joten kysymys ei ollut mistään sellaisesta, että olisin kärsinyt seksuaalisesta kylmyydestä tms. ja tämä olisi avannut minua jotenkin.
Itseasiassa voimakas seksuaalisuuteni on myös heikkouteni ja se helposti väärin suunnattuna saa aikaan aika moista härdelliä ja tottahan kuka tahansa Reikihoitaja, noita, shamaani tms. voi tuntea tuon voimakkaan energian minussa.
Viimein sitten jossain viidennellä...kuudennella hoitokerralla homma eteni tuon miehen kanssa fyysiseen seksiin, jolloin tajusin samalla, vaikka seksi oli jotain aivan sanoin kuvaamattoman upeaa, niin myös sen mikä minua oli häirinnyt alusta asti.
Näin, mikä se mies spirituaalisella tasolla oli ja mistä hän sai sen energiansa. Se oli jotain aivan hirvittävää!
Olin kauhuissani, mutta en pystynyt hallitsemaan itseäni, koska ruumiillinen ja eteerisellä tasolla oleva mielihyvä oli toisaalta niin voimakas, vaikka samalla näin koko karmean totuuden.
Päätin, että en koskaan enään tapaa tuota tyyppiä, mutta kuinka kävikään..
Pyysin ystävätärtäni apuuni tuon energian kanssa, mikä minussa oli noiden hoitojen jälkeen. Omat voimani olivat aivan lopussa, mutta tuo "huuma" piti minua otteessaan ja ikään kuin "hengissä".
Lisäksi ihmettelin, mihin kaikki miespuoliset ystäväni hävisivät lukuunottamatta tuota yhtä miestä ja töissä miehet välttelivät minua, vaikka yleensä tilanne oli juuri toisin päin.
Ystävättäreni kutsui minut kylään ja aloitti Reikihoidon. Yhtäkkiä kesken hoidon alkoi tapahtua kummallisia asioita. Sähköt räpsyivät vähän väliä ja ajattelimme ensin, että siellä ukkosta ilmassa tai jotain, mutta sitten tipahti itsellään kirja hyllystä, noin 3 metrin päässä meistä. Säikähdimme aivan kauheasti. Yksi kynttilä sammui itsellään 3-4 kertaa ilman järkeen käypää syytä.
Ystävättäreni aisti, että minuun oli ladattu aivan uskomaton määrä rakkautta ja seksuaalienergiani oli viritetty aivan äärimmilleen, mutta se oli ohjattu tuohon mieheen ja minuun oli laitettu suojaus mitä tuli muihin miehiin, mutta myös siihen, että en voinut vastaanottaa energiaa muuta kuin tuolta mieheltä, mutta tuo mies imi itseensä minun energiaani. Siksi olin toisaalta niin totaalisen väsynyt ja kehoani särki.
Muuten tuo mies oli sellainen, jonka normaalisti kierrän varsin kaukaa. Ei siis yhtään miestyyppinäkään sellainen, josta normaalisti olisin kiinnostunut.
Ystävättäreni sai kauheita näkyjä ja painajaisia ja hän alkoi sairastella paljon hoitoyritykseni jälkeen.
Kun sitten seuraavana päivänä olin kotona, niin illalla ovikelloni soi ja menin avaamaan ja tuo mies oli oveni takana!
En ollut antanut hänelle puhelinnumeroani, saati sitten osoitettani ja olin kauhuissani, kuinka hän voi tietää missä asuin!
Hän syytti minua hänen hoitonsa pilaamisesta, vaikka en ollut ollut missään yhteydessä ystävättäreni hoidon jälkeen häneen tai siihen naiseen.
Hän vaati saada tietää, kuka oli antanut minulle hoitoa hänen jälkeensä. En koskaan kertonut.
Myös asunnossani alkoi "kummitella". Electroniset laitteet menivät sekaisin ja esim. uudesta televisiostani paloi joku virtapiiri ja takuuhuollossa he ihmettelivät kovasti hommaa, mutta sain silti uuden television tilalle. Myös CD-soittimesta paloi jotain käämejä, että sen valotaulu ei palanut ja se ei suostunut lukemaan CD:itä. Tavaroita tippui itsellään, ikkunaani koputeltiin, vaikka asuin viidennessä kerroksessa ja painajaiset olivat jotain aivan järkyttäviä.
Mies vainosi minua eri tavoin vielä reilu puoli vuotta tuon jälkeen. Hän esim. maalasi tauluja minusta ja sielun elämästäni, joihin oli kätkettynä taikoja ja loitsuja. Hän esim. maalasi niihin tauluihin ikuisuuden kahdeksikkojen sisään minut ja itsensä ja kuvia minusta ja itsestään vihkialttarilla jne. ja niiden taulujen takana oli kirjoitettuna loitsuja latinaksi ja myös hänen omalla äidinkielellään ja lähetteli niitä minulle pitkien kirjeiden kera. Vaikka taulut olivat hurjan kauniita, niin pistin ne palasiksi sitä mukaa kuin niitä tuli ja poltin ne ja heitin tuhkat pois.
Vasta kun muutin takaisin Itävaltaan ja menin siellä erään tuntemani todella vahvan Reiki –ja Valohoitajan pakeille, niin hän sai poistettua nuo orjuuttavat viritykset chackroistani ja energioistani.
Samalla poistui särky ja väsymys ruumiistani ja sain samalla aivan valtavan Valo-energian hoitamaan ja suojaamaan itseäni, jolloin myös jo jotkin nupullaan olevat kykyni heräsivät.
Tuon hoidon aikana tämä mies ilmestyi tuolle Valotyöntekijälle. Hän kysyi kuka sinä olet, niin tuo mies vastasi ylimielisesti ja pilkkaavasti, että hän on Jumala.
Valotyöntekijä kysyi mistä sinä tulet, niin hän vastasi, että Mustimmasta Pimeydestä, mitä kuvitella saatat, jolloin Valotyöntekijä vapautti tuon miehen tuosta pimeydestä, jolloin mies menetti kykynsä tehdä pahaa kenellekään.
Huomioitavaa on, että en kertonut tälle Valohoitajalle etukäteen mitään. Olin niin väsynyt, etten yksinkertaisesti jaksanut selittää vaan sanoin, että olen henkisesti ja fyysisesti todella loppu, voitko auttaa minua ja hän sai kaikki nämä tietonsa tästä miehestä ja tapahtumista kanavoimalla omaa Enkeliäni. Kuulin noin kuukautta myöhemmin tästä, että tuon miehen ja naisen yritys oli lopettanut toimintansa ja heidän tiensä olivat eronneet varsin ikävällä tavalla.
Näin jälkikäteen kuitenkin ymmärrän, katsoessani kokonaiselämääni ja elämän tehtävääni, että tuo kokemus oli minulle koulutus ja tuiki tarpeellinen sellainen.
Ei kenellekään anneta enempää kuin jaksaa kantaa, vaikka fyysisesti ja hengellisesti menin niin pohjamutia myöden ja rimaa hipoen kuin olla ja saattaa.
Kokemus oli jotain sellaista, jota ei toivo kenellekään. Se oli erittäin raskas, joka vaikeutti jokapäiväistä selviytymistä jopa normaaleista rutiineista.
Noiden juttujen kanssa ei vain kannata leikkiä.
Esim. Diana Cooper sanoo myös, että on erittäin varovainen, kenen antaa tehdä Reiki tai muita hoitoja itselleen. Hänhän on korostanut sitä korostamisen jälkeenkin, että kaikkien Valotyöntekijöiden tulisi olla varovainen ja suojata itsensä joka päivä, koska itsestä tuleva Valo kyllä valaisee tietä pimeällä polulla auttaen sinua ja muita, mutta se myös tekee sinut näkyväksi ja houkuttelee paikalle myös niitä, joilla ei ole hyvät aikeet mielessään.
Hän sanoi myös, että jos itsellä tulee edes pienikin epäilys hoitotilanteessa tai missä tahansa, missä ollaan yhteydessä eetteritasolle, että hommassa on jokin pielessä, niin se tulee välittömästi katkaista.
Että tämmöistä.. Itse opin ainakin tuon suojauksen merkityksen oikein sitten kunnolla.
Iloa, valoa ja rakkautta
Asterix[/color]