Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Reiki  (Luettu 60829 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Keijutar
Vieras
« : 04.04.2006 11:00:15 »

Muips!

Otanpa aiheen esille,kun en löytänyt vanhoista viesteistä aiheesta mitään.

Onko kokemuksia reikihoidoista tai olisko kukaan käynyt reiki kurssia/kursseja?Minua reiki kiinnostaa ja kesällä ehkä jopa käyn reiki I kurssin.Tuota aihetta olemme pohtineet,että tarvitseeko käydä kaikkia kursseja jos ja kun aikoo antaa energiahoitoja,joko sitten kaukoenergiana tai ihan henk.koht.?

Entä kuinka moni uskoo reikin parantavaan energiaan?Siihenhän ei tarvitse uskoa,toimii muutekin  Wink

Joskus olen kyllä miettinyt,että tarvitseeko käyttää sanaa reiki,kun kyseessähän on kosmisen Rakkauden energia.   smitten

                        smitten energiaa ja enkeleitä kaikille  angel
tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #1 : 04.04.2006 11:56:19 »

Kyllä niitä hoitoja voi antaa, vaikkei olisi kaikkia kursseja käynyt. Joka kurssilla vaan avataan uusia energiakanavia..vai mitä lie. Eri opettajat tekevät vihkimyksiä eri tahtiin eli voi olla että ykköskurssin jälkeen voi lähettää kaukohoitoja ja jonkun toisen opettajan kanssa pitää käydä kakkonenkin ennen kuin onnistuu. Itse kävin sellaisella kurssilla, jossa kaukohoito opetetaan vasta kakkosella. Kun energiakanavat on kerran avattu, energia virtaa aina...tietenkin riippuen myös omasta voinnista. Energiakanavat aukeaisivat elämän myötä myös itsestään ja ehkä sopivampaan tahtiin, mutta joo jokainen päättää itse mitä tekee...itse olen ainakin vähän malttamaton  :Smiley

Ei siitä ole haittaa jos vähän kyseinalaistaa toimiiko koko homma vai ei...kyllä sen sitten huomaa. Minun kohdalla on ainakin toiminut hurjan hyvin ja tuntuvasti  Wink Energiaahan tämä kaikki vain on. Me myös.

Valoa ja Rakkautta  smitten
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 04.04.2006 12:51:48 »

Hoidatin itseäni Reikillä ensimmäisen kerran vuonna -94, jolloin olin pahassa auto-onnettomuudessa. Olen tuosta kertonutkin jossain topicissa muistaakseni..?  idiot2

Reiki auttoi minua pääsemään kuntoon nopeasti.
Noiden hoitojen aikana konkreettisesti tunsin, miten jotkin sisäelimeni "liikkuivat" takaisin "omiin asentoihinsa".

Olen ottanut Reiki-hoitoja aina silloin tällöin, mutta nykyisin olen erittäin tarkka siitä kenen annan tehdä niitä itselleni.

Olen käynyt Reiki 1 ja 2 kurssit ja annan hoitoja ehtiessäni lähinnä ystäville ja kaukohoitoja jonkin verran.  Smiley

Iloa, valoa, rakkautta ja Enkeleitä.  smitten

Asterix
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3 : 04.04.2006 14:02:01 »

Heips! smitten

Minulle avautui Reikin myötä kokonaan uudenlainen elämä.
Nykyinen"työni"pohjautuu Reikiin ja sen mukana tulleisiin uusiin asioihin.

Ykköskurssilla avautuvat nuo kanavat.Perinteisesti katsotaan,että siinä saat valmiudet itsen hoitamiseen,sekä muille annettaviin kontaktihoitoihin.

Kakkosella opitaan symboleitten käyttöä ja kaukohoitoja.
Henkilökohtaisesti minulle sopi paremmin tuo aste kerrallaan,koska siinä ohessa tuli niin paljon uusia asioita elämään ja tietoisuuteen,että sitä piti jonkun aikaa sulatella.

Tosin jo kk;n kuluttua menin kakkoskurssille. angel

Toki uskon,tietysti!
Mutta paranemisen tekee ihminen itse,siis hoidettava.Hoidon aikana ja sen jälkeen alkaa nousta pintaan työstettäviä asioita ja riippuu itsestä,miten halukas on kaikkia tunteitaan ja kätkettyjä kokemuksiaan esiin päästämään.

Pitäisi kyetä antamaan lupa itselle parantua ja päästää irti niistä riipoista,joita kipuina ja sairauksina mukanamme kannamme.

Kuullostele vaikka useampia opettajaa.Löydät siten parhaiten itsellesi sopivan. smitten

Otan mielelläni hoitoja myös itse,aina kun on mahdollista.
En valikoi hoidon antajaa sen kummemmin.Uskon että saan jokaisen hoidosta juuri sen,mikä minulle on tarpeellista.

Hoitaja ei pysty päättämään mitä hoidossa tapahtuu.Hän on välittäjä ja aivan muut tekijät ovat asialla.Puhdas kosmisen rakkauden energia. smitten

Mitään pahaa kukaan ei pysty Reikillä antamaan,eikä välittämään.
Kokemukset vain ehkä joskus saattavat voimakkuudesta riippuen tuntua siltä.
Ainakin siinä tapauksessa,ettei hoidon jälkeen keskustella koetuista asioista.

Jos sinua Reiki kutsuu,mene ja kokeile miltä hoito tuntuu.
Ehkä saat vastauksen mennäkkö kurssille,vai ei. :Smiley

ILOA JA RAKKAUTTA ELÄMÄÄSI! smitten
tallennettu

Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #4 : 04.04.2006 19:04:01 »

Olen käynyt cammalot seichem kurssin.Siinä on reiki mukana.. Lisää tietoa saa cammalotin sivuilta..
Itse en käynyt pelkkää reikikurssia, koska tässä on muitakin energioita mukana ja tuntui sopivan parhaiten itselleni.
Elämä on aika paljon muuttunut kurssien jälkeen.. En ole ollenkaan se sama ihminen joka sinne meni. muutos on tapahtunut parampaan suuntaan.
Henk.koht. tietenkin suosittelen cammalot seichem kurssia sen monipuolisuden puolesta, mutta tokihan itse tiedät kumpi on sinua varten. smitten
« Viimeksi muokattu: 05.04.2006 19:05:28 kirjoittanut HELI1 » tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #5 : 04.04.2006 20:31:52 »

Minulle juuri on avautunut mahdollisuus jatkaa / alkaa alusta tuota Reikiä Cammalot Seichm-kurssilla. Olipa hyvä, kun Heli tulit sanoneeksi noista sivuista niin sain vähän lisätietoa  smitten
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #6 : 04.04.2006 22:22:29 »

::)Hei
Minun poikani on kaynyt reiki kakkosen Tiibetissa, ja han kokeili hoitoa pahaan paansarkyyni.
Tulos: ihanan kevyt olo ja paansarky poissa, ja oikeastaan siita paivasta lahtien en ole karsinyt kipuja.
Diamond
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #7 : 04.04.2006 22:50:45 »

Hei Asterix, onko sinullekin käynyt jotain arveluttavaa kun "väärä" ihminen on antanut sinulle reikiä, kun sanoit että olet nykyjään hyvin tarkka hoitajasta? Sitähän sanotaan, että ei voi tapahtua mitään muuta kuin mitä se hoidettava tarvitsee, mutta oman kokemukseni mukaan voi. En ole kuitenkaan varma tästä, ja olisi kiinnostavaa kuulla mielipiteitä.Sittenhän puhutaan myös rankoista puhdistumisoireista, yms...mutta luulen, että silloinkin tunnistaa milloin on kysymys "puhdistautumisoireista", eikä energianimennästä yms vastaavasta. Valitan että minulla tämä negatiivinen teema nyt vähän korostunut tällä hetkellä. Reiki on kuitenkin mielestäni tosi hieno hoitomuoto ja hyvä juttu, kun sen oikein käyttää.

itse olen käynyt ykkösen ja kakkosen ja hoitelen lähinnä itseäni. joskus muillekin tehnyt, ja eivät ole vielä ainakaan valittaneet negatiivisista vaikutuksista.

hoitajilla on kuitenkin suuri vastuu, oli hoitomuoto mikä tahansa...
tallennettu
valo76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #8 : 05.04.2006 00:00:19 »

hei!
Olen käynyt reikikurssin ja se muutti elämäni.  Smiley Puhdistautuminen oli hieman rankkaa pari päivää ja oli hieman epätodellinen olo.. Unet olivat vahvoja. mutta omalla kohdallani se avasi elämässä laajemman puhdistusoperaation, jota en kyllä ole katunut. Olenkin sen jälkeen reikittänyt itseäni joka päivä. jos kuluu jonkin aikaa, että en sitä tee. Kehoni ja mieleni huutaa sitä ja energia kyllä tuntuu taas vahvemmalta. Olen muutamalle ystävälle tehnyt sitä ja ovat kaikki sanoneet kokevansa jos ei muuta niin valtavan rentoutumisen ja jotkut heistä ovat jopa nukahtaneet kesken hoidon.
Reiki pitää minut jotenkin elämässä enemmän kiinni ja olen huomannut myös itseluottamuksen ja uskon elämään palanneen. Suosittelen lämpimästi kaikille. smitten
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #9 : 05.04.2006 00:58:50 »

Sign! angel

Olisi mielenkiintoista tietää,minkälaisia nuo negatiiviset kokemukset ovat? Huh
Tai mitä kukakin negatiivisilla kokemuksilla käsittää?

Siis ovathan nuo lämpimät"lilluvat"olotilat väreineen kaikkineen aivan ihania. smitten

Mutta hoito ei kyllä ole yksistään sitä.

Niin kuin maailmaankin kivulla synnytään,niin kipujen kautta useimmiten myös suurimmat muutokset tapahtuvat. Cry

Kyllä itse ainakin olen sekä tässä,että entisissä elämissäni,tehnyt sen verran vääryyttä ja myös saanut sitä osakseni,että nuo muistot ovat kipuina ja ahdistuksina esiin nousseet.

Toki on enemmän noita lempeitä hoitoja,mutta olen ilmaissut vapaan tahtoni muutokseen ja sitä kun ei oikein voi määrätä,miten tuo muutos koetaan. Grin

Minulla on kuitenkin niin vahva usko enkeleihin ja hyvään,etten vain suostu edes uskomaan kenenkään ihmisen voivan mitään negatiivista minuun tartuttaa.

Usko ja luottamus ovat minulle se suojaus. smitten
tallennettu

sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #10 : 05.04.2006 09:44:51 »

Hei Chandra,

olen kanssasi samaa mieltä siitä, että kun ihminen puhdistuu nousee pintaan myös ikäviä ahdistavia muistoja -energioita. Itse uskon myös, että me olemme vain energiakanava jota pitkin tuo maailmankaikkeuden energia virtaa ja parantaa. Siis jos itse sen sallii parantaa. Uskon myös, että jokaisella meistä on enemmän tai vähemmän kaikenlaisia tukoksia ja traumoja, jotka sitten hoidon aikana voivat nousta pintaan ja tulla työstetyksi. Itselläni osa hoidoista on ollut "ihania" ja toiset toisella tapaa ihania, vaikkakin raskaita ja vaikutukset ovat olleet läsnä useita päiviä jopa viikkoja. Viime kesänä mm purin vihaa kaksi kuukautta myös reikiä apuna käyttäen. En usko että reiki-energiaa voisi käyttää väärin tai, että toisen huonot energiat voisivat jotenkin siirtyä minuun. Ehkä sitä näillä pähkäilyillään vaan aiheuttaa itselleen aivan itse sen ahdistuksen. Tosin en tiedä mitä Asterix ja Sign meinasivat teksteissään enkä nyt niihin varsinaisesti viittaakaan...tuli vain noista viesteistä tällaisia mieleen. Olen itsekin joskus pähkäillyt, että pitäisikö sitä olla tarkempi keneltä hoidon saa, mutta tulin vain siihen tulokseen, että joidenkin ihmisten kanssa hoito tuntuu "ikävemmältä", koska en ehkä pidä niistä henkilöistä enkä haluaisi jakaa hoitokokemusta heidän kanssa. Tällaisista hoidoista olen tietty kieltäytynyt, mutta se johtuu minusta eikä virtaavasta energiasta  Undecided

 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Mirjam
Vieras
« Vastaus #11 : 05.04.2006 10:40:09 »

Jep. Sitä on itsellänikin monenmoista kokemusta noista hoidoista, ja VAIKKA on myös ns.'negatiivisia' kokemuksia, on niistäkin jälkikäteen voinut todeta, vaikka joku ehkä ensin tuntui 'ulkopuolisen hyökkäykselta' (karrikoitu sana), niin lopun viimeksi se oli oman pelkoni tms. heijastumaa.
Jonkunhan tarvitsee sen peilamaan, joko toisen ihmisen tai jonkin tapahtuman, että saa todella kokea ja TUNTEA sen kivun, minkä on vapauttamassa. Kivun ja pelon ja ehkä loukkaantumisenkin tunteen keskellä, sitä ei vain välttämättä ymmärrä ja on tunteissaan niin kiinni, että kuvittelee tuskan heijastavan henkiön/tapahtuman olevan oman tunteen aiheuttajan.

Toki kaikki nivoutuu täällä niin yhteen, että ehkäpä myös tuo toisen 'teko' tai mikä onkaan, on tietyllä tapaa 'loukkaavaa' tms. mutta nämä polariteetit tarvitaan, että ne voi sulautua ja vapautua. Kaikiella on tarkoituksensa. Oma reagointimme myös toiseen suuntaan, saattaa heijastaa tämän toisen puolen sisimpiä pelkoja, joten ei täällä mitään väärää voi tapahtua.

Yleensä tällaiset ilmiöt kuuluvat emotionaaliselle (astraali) tasolle ja sen 'puhdistautumis prosessiin'. Siellä missä on pelkoja ja puolustautumista yms.
Myös ns.suojaukset toimivat tällä tasolla. Suojaus on emotionaalinen, vaikka kuinka puhuisimme kosmisesta (enkelten yms) yms. suojauksesta. Sillä tasolla ei ole pelkoa, eikä suojauksia.

Kysmys on siitä, millä syvyys astella koemme minuuttamme milläkin hetkellä. Se ei välttämättä ole mikään pysyvä tila, minkään tietyn 'tason' minuuden kokeminen, koska se on tätä todellisuutta, mitä elämme. Kaikkien syvyysasteidemme synkronosointi linjaan tähän hetkeen on oleellista.
Jännästi näitä käsitteellisiä teorioita sotketaan miten milloinkin. Fyysisellä ulottovuudellamme on tietty toimintatapa ja niin myös kaikilla syvyysasteilla.
Jos meillä on pelko, suru, ilo yms. se purkautuu myös emotinaalisesti ja fyysisesti. Paitsi jos tukahdutamme sen ja säilömme kehoomme.

Mutta asiaan. Reiki on jees juttu. ! smitten
« Viimeksi muokattu: 05.04.2006 10:41:53 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #12 : 05.04.2006 10:57:06 »

Piti kirjoittamani vielä, että myös energiahoidoissa, kuten kaikessa, tapahtuma on aina vastavuoroista. Toki sitä estellään monasti sekä tietoisesti, että tiedostamatta. Milloin mistäkin syystä.
Esmes nyt Reiki-hoitajat (yms. muut energiahoitajat) hoitavat eri kerroksista käsin jokainen. Ja taas toisaalta, hoidon vastaanottavat, kokevat eri kerroksistaan. Sekin vaihtelee päivän ja tilanteen ja tunnelman mukaan. Ainkain hoidon vastaanottajalla. Mutta myös hoidon välittävällä henkilöllä.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #13 : 05.04.2006 11:46:19 »

Juuh, siis ei nämä ole niin yksioikoisia juttuja ollenkaan.
Kokemuksesta myös tiedän, että hoidon välittävä voi projisoida omia kipujaan, traumojaan ja pelkojaan hoidettavalle.
Silloin todella on kyse ihmisestä, joka ei ole kohdannut itseään ja näkee omien emootiodensa kautta koko itsensä ulkopuolisen maailman. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Vähän niinkuin suttaiset lasit silmillä, mutta vain tunnealueella ja sen arviointikyvyssä, missä on minä ja mistä alkaa toinen yksilö tunnetasolla.
Ja tämä pätee ihan kaikkiin ihmisiin, eikä vain energiahoitoja välittäviin.

Itselle kun tosiaan on myös käynyt näin, olin ensin järkyttynyt siitä, miten joku voi olla noin sokea ja karkea ja vielä pitäisi olla hyväkin hoitaja.
Ja se todella on eettisesti vailla vastuuta välitettyä hoitoa.
Silti löysin itsestäni pienoisen 'prinsirpin' kyseiseltä alueelta, jota hän projisoi minuun. Kylläkin aivan eri ihmissuhteissa.
Jotenkin kun sen oivalsin ja käsitelin itsessäni.(kuten sinäkin Sign? kirjoitit tehneesi) huomasin, että minä en anna kenenkään kohdella minua noin kuitenkaan, enkä enää häneltä hoitoja vastaanottanut. Tässä tapahtuu samalla kertaa niin monella tasolla ja moneen suuntaan tätä 'näkymätöntä', että sitä ei edes voi käsittää aina siinä hetkessä.

Muuten se ei olisi niin väliä, jos hoitaja nostaisi 'pelkojani' pilvin pimein, mutta hoidon välittänyt osapuoli ei kyennyt vastavuoroisuuteen, josta tuolla aiemmin kirjoitin. Hän hoidattaa omia kipujaan myös hoidettavissaan. Se ei ole vastuullista, eikä edelleenkään vastavuoroista.
Hän ei ollut valmis kohtaamaan sitä puolta itsesään, jota projisoi hoidettaviinsa.
Joten on selvääkin selvempää, että vedin siis omalta osaltani rajan siihen.
Hän jatkaa ja taplaa tavallaan, minä en siihen voi muulla tavoin vaikuttaa, kuin vetämällä rajat itsen ja hänen välilleen ja tarkastamalla omia 'pelkojani'....
Ja kummasti vaan tällaiset ihmiset lakkaa lähestymästä, koska vaistoavat, ettei minussa ole heille enää kosketuspintaa.

Mutta niin raivostuttavaa taikka pöyristyttävää tuollainen välillä on, niin sen olen todennut, että he todellakaan eivät tiedä mitä tekevät. Enkä minäkään, jos tiedostamattani niin teen.
Nämä asiat kun vain taitaa oppia kokemuksen kautta, eikä väkisin oppeja ja ulkoisia sääntöjä seuraamalla.
Juuri tuossa piilekin suuri vaara. Jos pitäytyy ulkoissa säännöissä, moraalissa, etiikassa yms, niin jää kokematta oma todellinen itse, eikä mikään ole aitoa ja tällöin todellakin on se 'vaara', että projisoi omat kipunsa toisiinsa, koska ne ovat täysin tiedostamattomia itselle.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 05.04.2006 15:15:50 »

Hei Asterix, onko sinullekin käynyt jotain arveluttavaa kun "väärä" ihminen on antanut sinulle reikiä, kun sanoit että olet nykyjään hyvin tarkka hoitajasta? Sitähän sanotaan, että ei voi tapahtua mitään muuta kuin mitä se hoidettava tarvitsee, mutta oman kokemukseni mukaan voi. En ole kuitenkaan varma tästä, ja olisi kiinnostavaa kuulla mielipiteitä.

--------------------
hoitajilla on kuitenkin suuri vastuu, oli hoitomuoto mikä tahansa...

Kun noin suoraan kysyt, niin on.

Kyllä Reikillä kuten millä tahansa muullakin keinolla voi yrittää manipuloida toista vaikka se kyllä loppujen lopuksi kääntyy aina takaisin antajalleen ja sitä kovemmin, mitä enemmän sinulle on auttamiskykyjä annettu. Universaali pitää kyllä huolen, ettet pääse helpolla tekemään vahinkoa muille.  police

Tämä on pitkä ja henkilökohtainen tarina, enkä mielellään ole siitä puhunut, mutta kerrottakoon nyt.. onhan tästä jo aikaa.  :Smiley


Tapaus, joka opetti sitten oikein kunnolla olemaan varovainen tapahtui joitain vuosia sitten, kun näiden spirituaalisen harrastuksieni vuoksi törmäsin mieheen ja naiseen, joilla oli yhteinen alan yritys, jossa he antoivat Reikihoitoja, tekivät taikoja ja harrastivat noituutta jne.

Paljastan itsestäni ja harrastuksistani sen verran, että tutkin erilaisia uskontoja, uskomuksia, noituutta jne. ja niiden historiaa sillä lailla puoliammattimaisesti. 
Olen tehnyt sitä jo 11 vuoden ajan ja tietenkin kaikkea kummallista ja jännittävää sitä on näinä vuosina saanut nähdä, mutta tuo kokemukseni oli yksi vaarallisimmista, mitä olen henkilökohtaisesti kokenut. Olen nähnyt sentään miten demoneja ajetaan ulos ja seurannut kaiken näköisiä päätä huimaavia noitamenoja, mutta tuo henkilökohtaisella tasolla ylitti oman sietorajani. Shocked

Nämä kaksi tyyppiä sitten olivat hurjan innoissaan minusta jostain syystä, jonka silloin ajattelin johtuvan tuosta tutkijan ominaisuudestani ja heidän olevan innoissaan "todistaa"  minulle jotain ja he kutsuivat minut seuraamaan ja ottamaan osaa heidän istuntoihin, Reiki-hoitoihin ja sitten näihin noituusseremonioihinsa. Huh

Minulla ei ollut epäilystäkään, etteikö he parina omanneet varsin voimakkaan auran ja energian. Se oli niin voimakas, etten ole vielä tähän päivään asti tavannut kuin pari tyyppiä, jolla olisi niin voimakas energia ympärillään, tosin Valo-energia ja paljastettakoon nyt sekin, että tunnistan ihmisten, eläinten ja muiden olentojen energiat ja mistä ne ovat alunperin lähtöisin ja niiden tasot erittäin herkästi ja vielä speciaalisti tämän tapauksen jälkeen tuo kyky ikään kuin kirkastui vieläkin enemmän.

Se energia oli kuitenkin jotain sellaista, mitä en ollut vielä tämän elämäni aikana kokenut, tosin en kyllä sen jälkeenkään ja vaikka minulla heti tuli voimakas tunne, että joku tässä nyt mättää ja pahasti, niin ei tälläistä tutkimusta voi tehdä, jos pelkää.  Huh

Rohkeasti siis painelin digikamera ja muistiinpano vehkeet kainalossa sovittuihin tapaamisiin ja kokoontumisiin, jotka usein olivat joko iltaisin ja/tai keskiyöllä.

Ensimmäinen istunto tälläinen shamanistinen noitapiiri, johon osallistui tämän parin ja itseni lisäksi 4 muuta henkilöä. Erilaisia rituaaleja ja transseja jne. suoritettiin, eikä siinä mitään, mutta kun hommat oli päätöksessä ja olin poistumassa, niin tämä mies vetäisi minut syrjään ja sanoi, että hän haluaisi tarjota Reikihoitoa minulle tämän naisen kanssa, koska oli kokenut minussa jotain mitä pitäisi korjata ja halusi sen tarjota sen maksutta.

No..  :Smiley

Seuraavana päivänä astelin samaan paikkaan. Tunnelma oli hyvin erikoinen. Kymmeniä kynttilöitä paloi ympäri ko. huonetta, ilmassa tuoksui useat poltetut yrtit ja suitsukkeet.
"Hoitopeti", eli jonkin sortin leveä patja oli laitettu keskelle huonetta lattialle ja sen ympärillä oli kynttilöitä, yrttejä, joista osa paloi omissa kulhoissaan, öljy -ja vesikulhoja, taustalla soi meditiivinen musiikki. Se koko hoitopeti näytti joltain alttarilta.  Shocked
Oli selvää, että jotain seremonioita ennen tuloani oli jo tehty. Sen pystyi aistimaan.

Vaikka kaikki näytti kauniille ja tunnelma oli varsin levollinen ja rakkaudellinen, tunsin silti, että vaikka tuo energia tuntuu niin hyvälle kuin olla ja voi, niin joku tässä mättää, enkä pystynyt erottamaan mikä siinä häiritsi.  idiot2

Jos olette joskus nähneet illuusio-kuvia, jotka hämäävät silmää ovelasti näkemään jotain toisin, niin näin jälki käteen sitä voisi kuvailla siksi, mutta se tapahtui energiatasolla.

En ilmaissut mitenkään epäilyjäni, mutta he molemmat reakoivat siihen silti ja vakuuttelivat kerta toisensa jälkeen, että he antavat vain rakkautta, eikä siihen ole kätkettynä mitään.
No.. Pioneerina kaikkea pitää kokeilla, etenkin mikä tuoksahtaa vaaralliselle.  Wink

Reikihoito aloitettiin.. 

Makasin tuolla pedillä ja mies työskenteli yläpäässäni ja nainen jalkopäässäni.
Hoito tuntui miellyttävälle, aivan uskomaton rakkauden kokemus, jota en ollut vielä koskaan kokenut aikaisemmin, mutta samalla aloin tuntea, että energiaani ikään kuin imetään pois.  Shocked
Pistin hanttiin ja luukut kiinni, jolloin he sanoivat, että jos suljen chakrani ja energiakanavani kesken hoidon, sillä on katastrofaaliset seuraukset ja samalla tuo mies vielä antoi voimakkaampaa energiaa, joka tuntui sekä ruumiillisella että eteerisellä tasolla valtalta orgasmilta mitä vain kuvitella saattaa, joka on kaikkialla kehossa joka ainoassa solussa päästä varpaisiin, mutta ilman seksiä. crazy2

Pääni oli hänen käsiensä välissä ja jalkateräni naisen käsissä.

En kertakaikkiaan pystynyt hallitsemaan itseäni ruumiillisesti tai eetteritasolla enään, vaan tuo "orgasmi" tai "huuma" tms. vei mennessään.  uglystupid2

Hoidon jälkeen olin edelleen kuin olisin jossain vaaleanpunaisessa kaikenlaisen rakkauden ilmentymien eetterissä samalla kun tunsin kehossani aivan uskomatonta särkyä, mutta mikä ei paljon haitannut, koska olin tuossa ylenpalttisessa rakkaudessa. Ikään kuin huumattuna.. Kuitenkin siltikin tunsin, että joku tässä mättää, vaikka en osannut eritellä sitä.  uglystupid2

Töissä kaverit ihmettelivät, mitä minulle oli tapahtunut. He eivät osanneet pukea sitä sanoiksi, muutakuin että persoonani oli jokin ihan muu ja ulkonäössäni oli muka jotain muutoksia, mitä he eivät kuitenkaan osanneet eritellä.
Eräs Reikihoitaja ystävättäreni näki heti, että energioissani on jotain varsin erikoista ja oli todella huolissaan minusta.

Hoitoa antanut mies halusi jatkaa näitä hoitoja kanssani, enkä tietenkään vastustellut, vaikka epäilyt kaiversivat. Tuo "huuma" tai "orgasmi", jossa olin 24 h vuorokaudessa sisällä voitti kaiken epäilyn ja tuntemani säryn ruumiissani, jota olin siis alkanut tuntea ensimmäisestä käsittelystä alkaen.  buck2

Paria päivää myöhemmin olin uudelleen hoidossa ja tällä kertaa mies teki yksin hoidon, joka oli elämäni yksi eroottisimmista kokemuksista ilman seksiä, mitä minulla oli koskaan ollut ja taas tuo käsittämätön eetteritason ja ruumiillisen solutason "orgasmi" hallitsi minua. uglystupid2

Huomautan, että olen varsin seksuaalinen, avomielinen ja kokeilunhaluinen ja nautin lähes kaikenlaisesta seksistä ja saan orgasmeja erittäin helposti, joten kysymys ei ollut mistään sellaisesta, että olisin kärsinyt seksuaalisesta kylmyydestä tms. ja tämä olisi avannut minua jotenkin.

Itseasiassa voimakas seksuaalisuuteni on myös heikkouteni ja se helposti väärin suunnattuna saa aikaan aika moista härdelliä ja tottahan kuka tahansa Reikihoitaja, noita, shamaani tms. voi tuntea tuon voimakkaan energian minussa.

Viimein sitten jossain viidennellä...kuudennella hoitokerralla homma eteni tuon miehen kanssa fyysiseen seksiin, jolloin tajusin samalla, vaikka seksi oli jotain aivan sanoin kuvaamattoman upeaa, niin myös sen mikä minua oli häirinnyt alusta asti.
Näin, mikä se mies spirituaalisella tasolla oli ja mistä hän sai sen energiansa. Se oli jotain aivan hirvittävää!  Shocked

Olin kauhuissani, mutta en pystynyt hallitsemaan itseäni, koska ruumiillinen ja eteerisellä tasolla oleva mielihyvä oli toisaalta niin voimakas, vaikka samalla näin koko karmean totuuden.  Shocked buck2

Päätin, että en koskaan enään tapaa tuota tyyppiä, mutta kuinka kävikään..

Pyysin ystävätärtäni apuuni tuon energian kanssa, mikä minussa oli noiden hoitojen jälkeen. Omat voimani olivat aivan lopussa, mutta tuo "huuma" piti minua otteessaan ja ikään kuin "hengissä".
Lisäksi ihmettelin, mihin kaikki miespuoliset ystäväni hävisivät lukuunottamatta tuota yhtä miestä ja töissä miehet välttelivät minua, vaikka yleensä tilanne oli juuri toisin päin.  idiot2

Ystävättäreni kutsui minut kylään ja aloitti Reikihoidon. Yhtäkkiä kesken hoidon alkoi tapahtua kummallisia asioita. Sähköt räpsyivät vähän väliä ja ajattelimme ensin, että siellä ukkosta ilmassa tai jotain, mutta sitten tipahti itsellään kirja hyllystä, noin 3 metrin päässä meistä. Säikähdimme aivan kauheasti. Yksi kynttilä sammui itsellään 3-4 kertaa ilman järkeen käypää syytä.

Ystävättäreni aisti, että minuun oli ladattu aivan uskomaton määrä rakkautta ja seksuaalienergiani oli viritetty aivan äärimmilleen, mutta se oli ohjattu tuohon mieheen ja minuun oli laitettu suojaus mitä tuli muihin miehiin, mutta myös siihen, että en voinut vastaanottaa energiaa muuta kuin tuolta mieheltä, mutta tuo mies imi itseensä minun energiaani. Siksi olin toisaalta niin totaalisen väsynyt ja kehoani särki.  Shocked
Muuten tuo mies oli sellainen, jonka normaalisti kierrän varsin kaukaa. Ei siis yhtään miestyyppinäkään sellainen, josta normaalisti olisin kiinnostunut.

Ystävättäreni sai kauheita näkyjä ja painajaisia ja hän alkoi sairastella paljon hoitoyritykseni jälkeen. Embarrassed

Kun sitten seuraavana päivänä olin kotona, niin illalla ovikelloni soi ja menin avaamaan ja tuo mies oli oveni takana!  Shocked
En ollut antanut hänelle puhelinnumeroani, saati sitten osoitettani ja olin kauhuissani, kuinka hän voi tietää missä asuin!  Shocked
Hän syytti minua hänen hoitonsa pilaamisesta, vaikka en ollut ollut missään yhteydessä ystävättäreni hoidon jälkeen häneen tai siihen naiseen.
Hän vaati saada tietää, kuka oli antanut minulle hoitoa hänen jälkeensä. En koskaan kertonut.  Shocked

Myös asunnossani alkoi "kummitella". Electroniset laitteet menivät sekaisin ja esim. uudesta televisiostani paloi joku virtapiiri ja takuuhuollossa he ihmettelivät kovasti hommaa, mutta sain silti uuden television tilalle. Myös CD-soittimesta paloi jotain käämejä, että sen valotaulu ei palanut ja se ei suostunut lukemaan CD:itä. Tavaroita tippui itsellään, ikkunaani koputeltiin, vaikka asuin viidennessä kerroksessa ja painajaiset olivat jotain aivan järkyttäviä.  Shocked

Mies vainosi minua eri tavoin vielä reilu puoli vuotta tuon jälkeen. Hän esim. maalasi tauluja minusta ja sielun elämästäni, joihin oli kätkettynä taikoja ja loitsuja. Hän esim. maalasi niihin tauluihin ikuisuuden kahdeksikkojen sisään minut ja itsensä ja kuvia minusta ja itsestään vihkialttarilla jne. ja niiden taulujen takana oli kirjoitettuna loitsuja latinaksi ja myös hänen omalla äidinkielellään ja lähetteli niitä minulle pitkien kirjeiden kera. Vaikka taulut olivat hurjan kauniita, niin pistin ne palasiksi sitä mukaa kuin niitä tuli ja poltin ne ja heitin tuhkat pois.

Vasta kun muutin takaisin Itävaltaan ja menin siellä erään tuntemani todella vahvan Reiki –ja Valohoitajan pakeille,  niin hän sai poistettua nuo orjuuttavat viritykset chackroistani ja energioistani.  smitten
Samalla poistui särky ja väsymys ruumiistani ja sain samalla aivan valtavan Valo-energian hoitamaan ja suojaamaan itseäni, jolloin myös jo jotkin nupullaan olevat kykyni heräsivät.  smitten
Tuon hoidon aikana tämä mies ilmestyi tuolle Valotyöntekijälle. Hän kysyi kuka sinä olet, niin tuo mies vastasi ylimielisesti ja pilkkaavasti, että hän on Jumala.  Shocked
Valotyöntekijä kysyi mistä sinä tulet, niin hän vastasi, että Mustimmasta Pimeydestä, mitä kuvitella saatat, jolloin Valotyöntekijä vapautti tuon miehen tuosta pimeydestä, jolloin mies menetti kykynsä tehdä pahaa kenellekään.  Smiley

Huomioitavaa on, että en kertonut tälle Valohoitajalle etukäteen mitään. Olin niin väsynyt, etten yksinkertaisesti jaksanut selittää vaan sanoin, että olen henkisesti ja fyysisesti todella loppu, voitko auttaa minua ja hän sai kaikki nämä tietonsa tästä miehestä ja tapahtumista kanavoimalla omaa Enkeliäni.   smitten

Kuulin noin kuukautta myöhemmin tästä, että tuon miehen ja naisen yritys oli lopettanut toimintansa ja heidän tiensä olivat eronneet varsin ikävällä tavalla. Shocked

Näin jälkikäteen kuitenkin ymmärrän, katsoessani kokonaiselämääni ja elämän tehtävääni, että tuo kokemus oli minulle koulutus ja tuiki tarpeellinen sellainen.
Ei kenellekään anneta enempää kuin jaksaa kantaa, vaikka fyysisesti ja hengellisesti menin niin pohjamutia myöden ja rimaa hipoen kuin olla ja saattaa.

Kokemus oli jotain sellaista, jota ei toivo kenellekään. Se oli erittäin raskas, joka vaikeutti jokapäiväistä selviytymistä jopa normaaleista rutiineista. buck2

Noiden juttujen kanssa ei vain kannata leikkiä.  police

Esim. Diana Cooper sanoo myös, että on erittäin varovainen, kenen antaa tehdä Reiki tai muita hoitoja itselleen. Hänhän on korostanut sitä korostamisen jälkeenkin, että kaikkien Valotyöntekijöiden tulisi olla varovainen ja suojata itsensä joka päivä, koska itsestä tuleva Valo kyllä valaisee tietä pimeällä polulla auttaen sinua ja muita, mutta se myös tekee sinut näkyväksi ja houkuttelee paikalle myös niitä, joilla ei ole hyvät aikeet mielessään.

Hän sanoi myös, että jos itsellä tulee edes pienikin epäilys hoitotilanteessa tai missä tahansa, missä ollaan yhteydessä eetteritasolle, että hommassa on jokin pielessä, niin se tulee välittömästi katkaista.

Että tämmöistä.. Itse opin ainakin tuon suojauksen merkityksen oikein sitten kunnolla.  Wink

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix[/color]
« Viimeksi muokattu: 05.04.2006 15:48:28 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: