Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Reiki  (Luettu 60827 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #45 : 06.04.2006 12:08:13 »


Aloin itse eilen epäillä itseäni,että onko minusta reikiin ollenkaan   Undecided
Nyt en todellakaan tarkoita,että energiani olisivat pahoja,mutta jos tuollaista voi tapahtua,mistä tietää jos saisin jonkun entistä kipeämmäksi?Voiko se olla mahdollista puhtaasta kosmisen rakkauden energiasta?

Ajattelen itseäni vain kosmisen rakkauden energian välittäjänä,en minä paranna tai hoida,energiat kulkevat kauttamme,kaikkialla.  smitten

Tuo ajattelutapa on mielestäni juuri oikea ja kyllä sinusta voi olla hyvinkin reikiin.  angel Pois turhat pelot, rukoile johdatusta ja sitä että saisit olla juuri puhdas universaalisen rakkauden kanava ja luota siihen että sinua johdatetaan ja autetaan etkä voi tehdä silloin mitään väärää, etkä pahaa kenellekään. Sinulla on mielestäni puhtaat, kirkkaat ja oikeat motiivit juuri tuon reikin antamiseen. Eli ei pitäisi olla hätää.  smitten
tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #46 : 06.04.2006 12:21:34 »

Juu, tuosta suojautumisesta...ymmärrän kyllä, että paras suoja on työstää omat juttunsa ja sitä teenkin. Ennen tunsinkin, että joku voisi satutaa minua joillakin asioillani, jos niistä kerron, kunnes sitten olin sinut niiden juttujen kanssa ja totesin, ettei kukaan voi niillä enää satuttaa. Ja juuri vain siksi, että olen sujut  angel

Mutta tämä suojaus liittyy nyt vähän niin kuin siihen, että puntaroin hyvää ja pahaa ja olen kait siinä kohdassa, että pitäisi valita. No, koen kyllä valinneeni ja olen aina tiennyt millä puolella olen, mutta silti nyt vaan on koko ajan pakko ajatella pahojen energioiden ns. saatanasta tulleiden  Sad  olemassa olon mahdollisuutta. Liekö tuokin kuulu kehitykseen, mutta se on vaan niin pelottavaa, että haluaisin eroon niistä ajatuksista enkä ymmärrä miksi niitä ajattelen. Pitäisikö vain myöntää että tällainen minä olen ja tällaisia ajattelen, niin sitten se helpottaisi? Mutta kun pahan olemassa olon ajattelu vaan pelottaa niin kamalasti, etten halauaisi ajatella..  Cry Milkä siis avuksi? Sitä lähinnä tuolla suojauksella tarkoitin..
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #47 : 06.04.2006 12:40:45 »

Hei sammaletar, ymmärsin siis ensin vähän väärin kysymyksesi. No, eipä mitään, vastaanpa taas. Tämä hyvän ja pahan vastakkainajattelu on mielestäni kokenut vähän inflaatiota uskontojen sitä käyttäen kansan pysymiseen kuuliaisina. Aina on peloteltu jos minkälaisilla kostoilla jos uskaltaa itse ajatella ja asettaa kyseenalaiseksi tiettyjä asioita... varsinkin yhteys jumalaan tai korkeampiin voimiin on aina pitänyt lunastaa jonkin uskonnon jäsenyydellä.

Minusta on tosi hyvä, jos käyt läpi vähän pelottavankin tuntuisia asioita. Ne kun tuppaa olemaan just niitä, jotka pitävät meidän luovuuttamme puristuksissa. Mutta hienoa olisi, jos voisit tehdä sen jonkun luotettavan hoitajan/ystävän kanssa yhdessä. Omassa päässä pyöritellessä voi jäädä jokin toinen vinkkeli kokonaan huomaamatta.

Minulle kolahti Elisabeth Haichin Vihkimys -kirjassa oleva teksti:
"Sama ominaisuus, joka oikeassa paikassa oikeaan aikaan on jumalallinen, on väärässä paikassa väärään aikaan käytettynä saatanallinen."
"Ei ole olemassa mitään huonoja ominaisuuksia eikä huonoja voimia, on vain huonosti käytettyjä voimia".

Tämmöistä tällä kertaa. Voimia sinulle.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Ozzette
Vieras
« Vastaus #48 : 06.04.2006 12:45:11 »

Minulle kolahti Elisabeth Haichin Vihkimys -kirjassa oleva teksti:
"Sama ominaisuus, joka oikeassa paikassa oikeaan aikaan on jumalallinen, on väärässä paikassa väärään aikaan käytettynä saatanallinen."
"Ei ole olemassa mitään huonoja ominaisuuksia eikä huonoja voimia, on vain huonosti käytettyjä voimia".
Lainaus
Juuri naulankantaan ! Tuotakin ajoin kirjoituksissani takaa !
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #49 : 06.04.2006 16:14:35 »

ja todellakin, nämä ovat niin monisärmäisiä juttuja, että niitä on vaikea pukea sanoiksi, kun jokaisessa kokemuksessa voin olla samaan aikaan hyvää että huonoa. Mutta kyllä tuo vallanhaluinen motiivi on väärä, mutta tiedän että on ja tulee aina olemaan ihmisiä jotka janoavat henkilökohtaista valtaa. Sen takia kuitenkaan en usko mustan magian lopulta voittavan, sillä vaikka millaisia energioita olisikin saanut kerättyä itseensä, yksi ihminen ei pysty kuitenkaan tulemaan niin voimakkaaksi, ettei hän itse lopulta saisi sitä omaan nilkkaansa, universaalilta, niinkuin Asterix sanoit. Vaikka joku hitlerkin ehti tehdä hirveät tuhot niin paskainen loppuhan hänelläkin oli (väitettiinhän hänen harrastavan mustaa magiaa)

mut nyt meni siis aihe reikistä mustaksi magiaksi  Lips Sealed
Entisenä Hitler historiaa harrastaneena voin kertoa, että Hitlerillä kun meni huonosti hän pyysi apua paholaiselta saadakseen apua sodan voittamiseen ja pyrkimyksiensä onnistumiseen. Palkaksi paholainen saisi hänen sielunsa. Ei paljon apua ollut siitä, koska Hitler oli vallanhalussaan sielunsa paholaiselle ilmaiseksi jo antanut.
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
kooky
Vieras
« Vastaus #50 : 06.04.2006 16:36:37 »

hih... crazy2 siitäs sai, tyhmä kun oli knuppel2
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #51 : 06.04.2006 16:47:40 »

Hups, niinpäs luiskahdimme reikistä hiukan sivuun...  Wink
Mutta itselläni on aina ollut tapana sanoa, että mm. Hitler oli paholainen maan päällä... Tai edusti paholaista...  Shocked
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #52 : 06.04.2006 16:54:07 »

Hitlerillä oli narsistinen luonnevika. Eli täysin kykenemätön empatiaan muita kohtaan.  idiot2
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #53 : 06.04.2006 18:29:34 »

Kiitos synapsi,
mistäpä nyt oikeastaan olisit voinut tietää mitä alkujaan tarkoitin, kun selostus oli niin ympäri pyöreä  :Smiley
Mutta juu tänä vuonna olisikin ollut kovasti tarvetta sellaiselle ystävälle jonka kanssa kaikista näistä voisi puhua, mutta ikävä kyllä sellaista ei ole. Onneksi sentään löysin tämän foorumin ja täältä voi lueskella juttuja ja sillain. Toivotavasti elämääni piakkoin astuu sellaisia ihmisiä joiden kanssa voisi jutella.  angel Tämä vuosi on muutenkin kulunut työstäessä kaikkia mahdollisia pelkojani, että eipä ihme, että tämäkin pelko tähän pukkasi. Hassua miten ihminen tai siis ego pitää niin kovin kiinni kaikesta vanhasta, jopa peloistaan...eikö olisi helpompaa vain päästää irti. Mutta kiinni pidetään viimeiseen asti...ainakin täällä  knuppel2 Eihän noita pysty järkeilemään, tunnetasolla pitäisi työstää ja oivaltaa. Tollasista konkreettisista peloista on vain helpompi puhua ilman, että kukaan leimaa hulluksi.
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #54 : 06.04.2006 20:35:26 »

Voihan itku,kun nyt en muista mistä luinkaan,että tuolla maailmankaikkeuden oliolajeissa on myös tämmöinen seksuaalienergiasta elävä yksilö! Shocked
Itseni kyllä suojaan jokaisen yön ajaksi,jo siksikin että "teen töitä" unieni ajan.(vähitellen yhä enemmän, tai vähemmän, tietoisenakin.)
Jonkin foorumin palstalla muistelen lukeneeni näistä "seksiolioista".Vaikka jokainenhan itsessään tuntee,mikä on oikein,mikä väärin. Yritän etsiä tän foorumin,mistä aiheen löysin. coolsmiley
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Mirjam
Vieras
« Vastaus #55 : 06.04.2006 21:05:43 »

Oi älkää luoko enempää niitä 'olioita' itsemme ulkopuolelle...
Eikö olisi tämän hetken tarkoitus enemminkin ymmärtää ne pois... angel
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #56 : 06.04.2006 21:58:24 »

Turhaan etsit Tuulispää, sillä sen Foorumin imi jo joku Olento tyhjiksi.  Grin

Mi-Olea: olen kanssasi samaa mieltä. Ei kannata antaa ajatuksen voimaa moisille otuksille, sillä ilman ajatustahan niitä ei edes ole.  Wink

 smitten smitten smitten
tallennettu

tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #57 : 06.04.2006 22:03:54 »

okei,tottapa turisette! Cheesy
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
astronaatti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5

Kun ajattelen, en ole


Profiili
« Vastaus #58 : 18.04.2006 15:24:22 »

Hei

Olen käynyt reiki I-kurssin kaksi kertaa. Olen tällä hetkellä hieman hämilläni koko asiasta. Tuntuu kuitenkin siltä, että energiaa virtaa  enemmän, kuin ennen reikiä. Paikallisen reikiryhmän tapaamista lukuunottamatta olen hoitanut vain itseäni. Tällä hetkellä en ole halukas/valmis hoitamaan muita kuin enemmän tai vähemmän asiaan vihkiytyneitä...
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #59 : 18.04.2006 16:10:18 »

Oikeastihan se energia onkin sen todellisen Itsemme tuomista varten eli sen energian tuomista maan päälle tähän kehostoomme eikä toisten hoitamiseen tarkoitettu. Joten hyvinhän se on sitten tehynyt sen tekosensa jo sinulle astronaatti, kun olet oivaltanut sen oman sydämesi johdatusella, että miten se oikeasti oli meille tarkoitettu.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: