Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Reiki  (Luettu 60787 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Solarbion
Vieras
« Vastaus #60 : 18.04.2006 17:15:50 »

Samoilla linjoilla...  smitten

Entä, Keho, miksi nimität - jos nimität - parantavia, toisia hoitavia energioita?

Itse koen niin, että parantuminen on omien energioittensa harmonisoitumista keskenään eli oman energiatasapainonsa vakauttamista kuin myöskin energioittensa vapauttamista virtaamaan luonnollisesti.

Jolloin sen saman voipi tehdä toisellekin - kohdellen tätä kuin ensin itseään.

 angel
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #61 : 18.04.2006 19:29:11 »

Samoilla linjoilla...  smitten

Entä, Keho, miksi nimität - jos nimität - parantavia, toisia hoitavia energioita?

Itse koen niin, että parantuminen on omien energioittensa harmonisoitumista keskenään eli oman energiatasapainonsa vakauttamista kuin myöskin energioittensa vapauttamista virtaamaan luonnollisesti.

Jolloin sen saman voipi tehdä toisellekin - kohdellen tätä kuin ensin itseään.

 angel

Ajatus on oikein vaan monetkaan eivät vielä ymmärrä sitä, mitä tarkoitta se, että ovat kuin Itsejämme, joten se täytyisi ensin olla selvillä jokaiselle parantajalle ennen kuin voi parantaa "toisia" aidoilla teoillansa.

Mutta oletan, että sinä sen jo tiedät, koska lauseesi on siten rakennettu, ettei jää oletukselle muuten tekoa. Wink smitten

Joten tästä on hyvä jatkaa, kun on jo sellaisia, jotka sen ymmärtävät.  Wink smitten
tallennettu
Solarbion
Vieras
« Vastaus #62 : 19.04.2006 08:56:22 »

Asioita voi pohtia kauan ja sitten eräänä kauniina hetkenä kaikki on selvää.

Se on samaa kuin että Lapsi sanoo Vanhemmalleen: "Nyt olen valmis."

Kiitos Sinulle, Keho.


 Smiley
tallennettu
valpas73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #63 : 20.04.2006 15:50:05 »

onko jollain kokemuksia,esim reikiin liittyen negatiivisista energioista tai olennoista jotka jopa pystyvät hallitsemaan ihmistä...mielen tuotteita vai pimeyden voimia.
tallennettu
Keijutar
Vieras
« Vastaus #64 : 20.04.2006 18:44:04 »

Vamasti on,mutta siinä ei kyllä ole enää kyse reikistä.Oma mieli voi monasti tehdä tepposia ja "luoda" itse niitä "olentoja" ympärillemme.
tallennettu
sarisaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #65 : 12.05.2006 21:42:16 »

Hei kurjaa kokemuksesi. tiedä minullakin on enkä tajua mitä kadehtivat uslopäinsuuntautumistani uskallustani ulkoista olemusta joka on iha tavallinen ja lopulta olen ujokin saan kokea yhä kaikkea tuhoamisyritystä ympärilläni. sisaret äitikin toisinaan ja hulluinta että kämppikseni heijasti minuun laila hietamiestä ei voinut sietää kun oli lähipiirissään puhui että puhuu paljon ja liikaa ja.. ymmärsin tämän olevan kaksonen . poikaystävänsä petti saman nimisen kanssa ja... hierveää en ikinä ees ollut tavannut ketään niistä ja ei ees mitään mieleistäni. ollaan vahvoja rakkautta sinulle. Minulla oli nin sanottu opiskeluystävätär ihailin häntä ja hän sanoi yllätyksekseni meidän olevan yhtä vahvoja miekkailijoita eli kumpikaan ei voinut saaha toisiltaan en ymmärtänyt. sitten hän puhui puhdistamisesta ja annoin tehä minullekin pyysin jopa ihmettelin kun vähä hiasteli sitten hän teki ja tunsin voimavirtoja itsessäni. ja sitten hän koski oikeaan käteeni ja siitä vei elämän voiman. kauhistuin ääneen ja lop´pui siihen. kesti kauan ennenkuin sain käteni takaisin. viikkoja kuukausia kai. hän vei myös ideoitani. ja minä sinisilmä uudestaan vaan aina luotin ystävään. . typeryyttä kai. yksinkään kun ei kiva olla ja on kiva kun joku osaa jotain. ni pitää oppia olemaan tyytyväinen itseensä ja oppia että kyllä se onni meille on herralta tarkoitettu ja pitää olla vahva pärjätä ja osata sanoa ei. se on myös oman temmpelin vaalilmista kunnioittaa myös ja vaalia mitä lahjója herra on antanyt jotta olisimme ylpeitäkin emme saa väheksyä itseämme isä on muuten surullinen kauneimman luotunsa puolesta ja itkee. hän tahtoo että kukoistamme ja olemme tyytyväisiä eriláisia itseämme ja annamme näin toisellemme ja itsellemme ja teemme hänelle ilon.
kiitos ystäväni että kirjoitit tänne. en ole yksin. sen herra sanoi minulle kun olin pieni. sinä et ole yksin tässä maailmassa. mietin silloin missä sitten on ihmiseni. huomaa täältä niitä ainakin löytyvän kiitos . ihanaa kun olette olemassa. minun sanoi kerran eräs mielenkiintoinen lääkäri olevan niin nopea liikkeissäni että toiset tahtovat jatkuvasti apuani enkä ole niin hirveän vahva.. oma suoja on tärkeä. siinä oli ihminen josta tuli intian piirrokset mileleen.
voimia rakkautta ja siunausta siskot ja veljet minun. Smiley  angel smitten Smiley smiley6600 Embarrassed Kiss angel police angel
tallennettu

TUULTEN TYTÄR SININEN MAAGINEN APINA KAKSONEN NOUSEVA SKORPPARI TULIHEVONEN Smiley
catryna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #66 : 16.05.2006 10:11:58 »



"Olen käynyt cammalot seichem kurssin.Siinä on reiki mukana.. Lisää tietoa saa cammalotin sivuilta.."

Hei!

Tätä olen miettinyt, miten cammalot seichemissä voi olla reiki mukana kun siinä ei anneta reikivirityksiä jotka ovat reikikanavaksi avautumiselle edellytys?

ystävyydellä catryna
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #67 : 16.05.2006 11:27:55 »



Tätä olen miettinyt, miten cammalot seichemissä voi olla reiki mukana kun siinä ei anneta reikivirityksiä jotka ovat reikikanavaksi avautumiselle edellytys?

ystävyydellä catryna


Reikin koko energia on jokaisella ollut jo siitä saakka, kun se ensi kerran tänne maan päälle tuotiin. Vaan tietoisuutemme ei tehnyt siitä "numeroa" sen takia, koska sen teot ovat vasta nyt "julkisia" eli tekivät sitä ylösnousuamme mahdolliseksi, auttamalla egomamme esiin niin monta kertaa, että saimme sen vihdoin muunnettua kokonaan sen aidon universaalin Rakkaudenkin teoilla. Eli se oli sen Kosmisen Rakkauden eli ns. kollektiomme rakkauden tärkein tehtävä jo silloin, kun Jeesuskin sen toi näkyviin monella eri tavoin omalla ajallaan.

Kaikenlaiset vihkimykset ovat tietoisuutemme avautumista taajuudelta toiselle eikä niitä koskaan ole kukaan ihminen saanut aikaan toiselle, joten sen tähden ei tarvita nytkään mitään muuta kuin pyytää saada olla sen OMAN Valonsa puhdas kanava niin johan alkaa tapahtua, ihan minkä tahansa "suuntaukset" teot".

Sillä elämme sitä vaihetta tätä evoluutiotamme, etteivät egomme enää keksikään mitään verukkeita kenellekään, sen mielensä tietoisuuden avautumiselle, joten sen tähden kurssitkaan eivät auta kuin tietoa niistä energioista ja teoistaan silloin, kun sitä jollain ei vielä ole.

Eli totuushan on se, etteivät olekaan kuin kullekin kuuluvaa OMAA energiaansa sieltä "taivaista" ne eri "suunnat" eli OMIA energioitammehan tänne vain tuomme!
Joten kukahan niitä silloin voi parhaiten meille "vihkiä" eli tuoda kuin se OMA Jumaluutemme, joka teillekin on se Luoja!

Ja tarinoita niiden teoista voi kertoa kuka tahansa, sen OMAN tietoisuutensa tiedon mukaan eli siten kukin taatulla varmuudella saa aina vain sen tiedon esim. Reikin teoista kuin voi sillä kertaa ottaa omalle tietoisuuensa avautumiselle vastaan. Sillä jokainen ns. Reiki-opettaja on tähän asti kertoillutkin vain siitä totuudesta, jonka se egomme on halunnut meille antaa, koska sen tehtävä oli estää sitä aitoa totuutta avautumasta ennen aikojaan eli tehdä vain sille omalle "kuolemalleen" ensin teot.  :Smiley

Vaan nyt on mahdollista saada jo kerrallakin koko sen tason opetusta, jota se OMA sydämensä antaa, sillä aitoa universaalia Rakkauttakin on jo niin paljon täällä päällä maan, että se "räjäyttää" avoimeksi koko "tietopankin" niiltä, jotka sen tehdä Itseilleenkin antaa!  Wink Smiley
Eli totuutta sellaisenaan saa nyt jokainen halukas Itseilleenkin antaa, jonka tietää oikeaksi, sillä se tulee nyt samoin tein myös aitona kokemuksena silloin, kun sen aidolla sydämellään jollekin antaa!  Wink smitten

Eli vihkimyksellenne tehtiin teot myös aitoon Karunaan! Eikä tarvinnut muuta kuin lukea tämä, sillä muun hoitaa se oma Jumaluus!  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #68 : 16.05.2006 13:15:23 »

Kiitos Keho!  smitten Tuo oli rohkaisevaa.  smitten

Iloa, valoa ja rakkautta lähettäen  smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #69 : 16.05.2006 21:45:16 »

Anteeksi, en jaksanut lukea koko ketjua läpi, joten en tiedä onko tästä täällä puhuttu jo. Olen tuon Kehon kirjoituksen kanssa erittäin samoilla linjoilla. Äitini on käynyt muutaman reiki-kurssin joten sitä kautta olen aiheeseen tutustunut. Kävin yhdellä reiki-luennolla ja tämä luentoa pitävä nainen kertoi siitä, kuinka toinen ihminen tarvitaan avaamaan toisen "kanavat"... Kun joku kuuntelija kysyi kenellä ne kanavat oli sitten eka auki, hän vastasi jotain tosi ympäripyöreää...

Ennen kuin edes tiesin koko reikistä, jo lapsena kun hieroin äidin hartioita jätin kädet lopuksi siihen paikoilleen lepäämään tuntien kihelmöintiä ja kuumotusta kämmenissä... Tiesin että jostain tulee energiaa joka menee kauttani äitiin. On siis ihan höpönlöpöä että pitäisi maksaa jollekin siitä, että hän avaisi minun kanavani... Minähän niitä itse parhaiten säätelen.
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #70 : 19.05.2006 19:19:00 »

CATRYNA !!!

Cammalot Seichem sisältää myös Reikin (vastaa maan elementtienergiaa). Lisäksi tuli-, ilma-, vesi- ja eetterielementtien energiat.

eli kyllä siinä reiki on, se on osana elementeissä...eli se maa.


tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #71 : 19.05.2006 20:40:36 »

Onko joku Teistä käynyt tuon Cammalotin kurssin?

Itseäni jäi hieman pohdituttamaan pikaisen "näytehoidon" jälkeen, sen, että
kädet pidettiin ohimoilla koko välityksen aikana?

Tuntui hieman epämukavalta.

Siinä kävi sitten niin, että ystäväni joka on energiahoitaja tuli "kaukona" paikalle ja nappasi nilkoista kiinni.

Minua jäi ja myös tuo "kaikki 4 elementit" samassa paketissa askarruttamaan, niin voiko maadoittavaa energiaa välittää pelkästään ohimon kautta?

Itse olen juuri maadoittanut mm seisomalla hoidettavan takana, kädet hartiolla ja myös avaamalla tukoksia jalkapohjista, jotta tuo energia virtaisi vapaasti?

Minusta tuo koko hoidon aikan kädet ohimoilla oli hieman liian rajua.

Lisäys:

Käyttääkö joku Tesita nk yhdistelmähoitoa?

Eli ensin intuitiivisesti putsaa chakroja(esim kristalli heilurin kanssa) ja sitten vasta uutta energiaa tilalle?

Jollain lailla tuollainen "tankkaus" ei ehkä aina ole juuri sopivaa jokaiselle hoidettavalle?

Itse huomasin Cammalotin aikana, että olisin kaivannut ensin sydänchakran putsausta ja sitten vasta lisää energiaa.

Kun sain tuolloin energiaa, niin huomasin kuinka sydänchakrani "pullisteli" eikä olo ollut sellainen kevyt ja taspainoinen kun yleensä näissä "yhdistelmähoidoissa" jota olen vastaanottanut.

« Viimeksi muokattu: 19.05.2006 20:57:07 kirjoittanut hopeatähti » tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #72 : 20.05.2006 21:54:41 »

Itse olen käynyt cammalot seichem kaksi kurssia..master kurssia en aio tällä hetkellä käydä.
Kyllä ryhmässäni olleet kurssilaiset ainakin kävivät koko kehon läpi hoidossa.. Jos tämä hoitosi tehnyt henkilö omaa joitakin muitakin hoitomuotoja.. esimerkiksi kun Cammalot Seichemin perustaja John Cosgrove hoiti ainakin minua kädet koko ajan ohimolla, ja voin kyllä kertoa, että hoito kyllä meni perille asti ..En osaa sanoa mitkä sellaisia hoitomuotoja olisivat...enkeliporttihoidot?? coolsmiley olisiko jollain tietoa.. Shocked
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #73 : 20.05.2006 22:24:57 »

CATRYNA !!!

Cammalot Seichem sisältää myös Reikin (vastaa maan elementtienergiaa). Lisäksi tuli-, ilma-, vesi- ja eetterielementtien energiat.

eli kyllä siinä reiki on, se on osana elementeissä...eli se maa.


Me ihmiset olemme koko ajan koostuneet noista elementtienergioista ja se Reikin kylläkin aloittaa sen maaenergian poistamista tästä energiakehostostamme, joten taitavatko olla vähän erilaiset tiedot tästäkin teoistamme eri "opettajilla".  Shocked

Tulevaisuudessa emme edes omista sitä maaenergiaa enää ollenkaan, koska siitähän juuri juontaa se ylösnousemusoperaatiomme, kun se poistuu kokonaan. Joten Reiki aloittaa niiden muuntamistyön ja sen jälkeen jatkuu sen aidon universaalin Rakkauden teoilla loppujenkin muuntaminen tulienergioiden kuninkaaksi eli Kristus-tietoisuudeksi. Sillä sitähän täydellisen ihmisen Kuva tarkoittaa, jos sen ajattelee oikein. Eli Luojamme Rauhaksi ja Rakkaudeksi käy tie, sen tulienergian teoilla eikä egoillamme ole siinä juurikaan sanomista, että miten se muunnetaan vaan se tapahtuu sen Luojamme omalla ajatuksella.  Wink smitten



tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #74 : 24.05.2006 22:31:37 »

Tänään taas tauon jälkeen annoin itselleni reikiä.
Ja kun käteni olivat vatsachakralla, minulle tuli hirmu voimakas tunne että pyörin akselini kautta ympäri, siis tehden isoa ympyrää. Sitä jatkui ja sitten kun vaihdoin käsien paikkaa hieman enemmän kylkiin, niin rupesi tuntumaan siltä, kuin jaloisa päähän olisi kulkenut sellainen aalto. Siis ihan kuin pituussuunnassa olisin kiemurellut, vaikka tietenkään en kiemurrellut.
Vastaavaa en ole aiemmin kokenut. Mitään kipuja ei ollut, eikä värejä eikä muita tuntemuksia, tosi kevyt olo kuitenkin. Onko kukaan kokenut vastaava tai osaisiko sanoa, mistä oli kyse?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: