Itselläni kanssa on taipumus nähdä enneunia aika paljonkin ja moonesti olen ollut ns. hoito tilnateessa unessa ja unessa minulle sanottu selkeesti, että minulla olisi parantavat kädet''tästä on vuosia kun näin unen'' ja ajattelin mielessäni, että kokeilen käteni parantavaa voimaa ja kaveri aina kipuili ristiselästä ja hän oli pitkiäkin aikoja sairaslomalla selkävikojen vuoksi, joten kysyin varovasti, että voiko kokeilla? ei välttämättä tehoa, mutta et sinä mitän menetäkkään, jos kokeillaan? Kaverini suostui ja pistin käden hänen selän päälle ja ykskaks kaveri sanoo: Apua, mitä sä oikein teet?
vastasin että en muutakuin pidän kättäni sun selän päällä
jouduttiin lopettamaan se siihen kun kaveri säikähti sitä tunnetta, koska se oli ollut kuin iso voimapallo olisi mennyt selkään, mutta loppupa kivut kaverilla kokonaan
olen välillä kysellyt häneltä, että vieläkö vaivaa sama kipu? Ei kuulema vaivaa enään.
Eli unessa mua ohjattiin selkeesti siihen mitä minä tule tekemään tulevaisuudessa ja millaiset jumaluuden lahjat minulla on käytössäni, mutta tällä hetkellä minulla on vielä muutama oppitunti kesken ennenkuin voin aloittaa ko. tarkoitustani