Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hampaiden repiminen unissa????  (Luettu 8956 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lez
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 04.04.2006 23:36:26 »

Minä olen lapsesta asti nähnyt unia missä yksi hampaani alkaa lenksua ja se joko irtoaa tai useimmiten itse revin sen irti, vaikka tiedän, että siihen ei enää toista hammasta tilalle kasva. Useimmiten päädyn repimään kakki hampaat pois, jos en herää sitä ennen.

Olen usein miettinyt, että mitähän moinen voisi tarkoittaa...  :Smiley
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
kooky
Vieras
« Vastaus #1 : 04.04.2006 23:56:52 »

hmm...en ole unientulkintaexpertti mutta itselläni on hampaiden lähetemistä unissa ilmaantunut siihen aikaan elämässä kun olen kokenut itseni jotenkin kyvyttömäksi vaikuttaa omaan tilanteeseeni, ahdistetuksi, hallituksikin...eikös hampaat liitetä elinvoimaan? Hmm. repii hampaita, oletkohan silloin kokenut että sinua uhataan tai estetään saamasta/tekemästä jotain sinulle kuuluvaa, mikä tekee surulliseksi ja "voimattomaksi". (hammas ei enää tule kasvamaan) En tiedä, voi olla liian omakohtainen tulkinta, mutta itse liitän sen siihen tunteeseen kun menettää voimaansa jostain syystä. Sinullahan se voi olla muukin juttu. Tukahdutatko jotain?, minä tukahdutin silloin kun näin hampaanlähtöunia.
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 05.04.2006 02:56:25 »

En minä ole nähnyt hampaiden repimisunia pitkiin aikoihin. Mutta voisi tulkinnassasi olla vinha perä Sign.
En nyt muista kaikkia kertoja kun olen hampaita unissani itse repinyt, mutta viimeisin mahtoi olla aikoihin jolloin elämässäni oli paljon asioita jotka koin ahdistaviksi ja tunsin eräänlaista voimattomuutta.  Undecided
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 05.04.2006 09:31:25 »

Joidenkin unianalyysien mukaan hampaiden irtoaminen tavalla tai toisella tarkoittaa kuolemaa. Kyseessä ei tarvitse olla fyysinen kuolema, vaan myös jokin asia/tunne/tapa/jne voi kuolla pois. Suunnitelmat muuttuvat (kuolevat pois), jokin osa sinusta jolle ei ole käyttöä kuolee pois ja näin päin pois.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 05.04.2006 09:34:09 »

Hampaiden irtoaminen ja repiminen kertoo menettämisen pelosta, näin on minulle moni unitulkitsija kertonut  Smiley
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 05.04.2006 12:15:56 »

Tuo menettämisen pelkokin on minulle hyvin tuttu. Hyvinkin voi pitää paikkaansa.
Hyvin monesti näissä unissa olen hyvin huolissani siitä miltä nyt näytän, kun ei ole enää hampaita suussa ja yhdessä unessa olen äärimmäisen harmistunut siitä, että eräs henkilö joka siinä elämän tilanteessa aiheutti minulle oikein paljon harmaita hiuksia ja joka herätti minussa paljon vihan tunteita, ei pidä enää minun hymyäni kauniina.  uglystupid2
tallennettu

mrneasd
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 07.11.2011 18:31:11 »

Näin viimeyönä unta jossa hampaani lähtivät vetämällä pois, ja suuhuni jäi vain kaksi hammasta, aamulla löysin lemmikkikanini kuolleena. Olen nähnyt hammasunia ennenkin, ja kukaan läheinen ei ole kuollut, mutta jäi vähän mietityttämään tämä uni ja lemmikin yllättävä kuolema, kani oli terve ja nuori.  Undecided
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 10.11.2011 21:43:17 »

jos uni on toistuva, se tuskin ennustaa mitään. se kertoo varmaankin sinusta itsestäsi. tuli mieleeni, että kiinalaisen kasvojen tulkinnan mukaan hampaat edustavat itsetuntoa. uni voisi kertoa horjuvasta itsetunnosta. toivottavasti arvostat itseäsi ja elämääsi! Smiley
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 10.11.2011 21:46:37 »

sinulla on muuten hieno profiilikuva. kiinnitin siihen heti huomioita, taiteellinen valinta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: