Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jumalan sormi  (Luettu 8588 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 31.10.2005 10:03:17 »

Hei , tietääkö joku mitä tarkoittaa Jumalan sormi kartalla. Minulla on yksi sormi, osoittaa Chrironia, joka on 3.huoneessa kaloissa ja tekee kvinkuksin auringolle 8.huoneessa leijonassa ja marsille 10. huoneessa skorpparissa, jotka ovat sitten sekstiilissä toisilleen.

Miehelläni on näitä sormia 3 kappaletta jokainen erilainen.

Osaako kukaan vastata tai tietää näistä jotain? Tietoa on niin vaikea hakea, ei tahdo löytyä mistään.

angel Ariel
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 01.11.2005 13:49:03 »

jaaa..paha lähteä sanomaan mitään.. uglystupid2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #2 : 01.11.2005 14:32:34 »

Olen nähnyt vastaavanlaisen God's finger -tyyppisen kartan, jossa kärkenä oli Chiron-Kuuyhtymä ja ne muodostivat läjäpäin kvinkunsseja ja oppositioita mm.Aurinkoon, Jupiteriin ja Uranukseen. Kartan omaava henkilö oli, mitenkä sanoisi - kaksijakoinen, epävakaa, vainoharhainen ja kaikin puolin skitson oloinen. Kova vetämään rooleja. Äärimmäisyyksiin menevä - yhdellä hetkellä jalat maassa, toisella tukevasti ilmassa. Teräväpäinen, mutta persoonallisuus- ja mielenterveyshäiriöinen. Tyypillinen seinähullu nero. :Smiley Ammatiltaan muuten tutkija.

En minäkään osaa suoraan sanoa, mitä se Jumalan sormi -tyyppinen kartta meinaa. Tulipahan tällainen esimerkkitapaus mieleen. Tongue
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 01.11.2005 14:49:30 »

Hei Ariel!

Sijoittaisin sinut hoitohommiin, tai kouluttamaan alalle. Katsot ihmisten sieluun. Valehtelu ei sinulle onnistu, auta varjele semmosta joka puppua sinulle puhuu. Ikiaikainen viisaus puhuu kauttasi, ellet itse korosta opittua tietoa. Rahantulo Isin kourasta. Siis tuon taivaan isin. Tuhlailu ei sovi kuvioon. Ens alkuun kelpaa varmaankin!?

Kaikkea parasta sulle. Palaamme asiaan, jos tarvis. Tauko loppui, eiku menoks...

Ai juu... ei kannata ohittaa asioita mihin yod = Jumalan sormi viittaa, eli, sinulla Ariel, khironin alaiset asiat.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Pia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 02.11.2005 08:50:16 »

Hei Touhola... kiitos vastauksestasi... osui ja upposi, mutta vielä siellä on jokin juttu. Tällä hetkellä minulla menee Chricon sekstiili AC... joten...Olen ollut kouluttajana Huh  ja nyt hoitoalalla... reikihoitajana... ja jokaisesta asiakkaasta, peilaan aina asioita, jotka tulevat minun käsiteltäväksi, vaikka en haluasi. Eli kasvua koko ajan.  angel  Toi valehtelukin upposi, ja näinhän se on ollutkin, kunnes tajusin, että parhaiten olen valehdellut itselleni  Huh  Rahantulokin on ollut nyt koetuksella ja olen heittäytynyt täysin taivaan isän haltuun... näen että uskoani ja luottamustani nyt koetellaan.. luotanko? ja koko ajan saan vain enemmän uskoa siihen, että olen Jumalan kämmenellä. Isä pitää minusta huolen.
Mutta en voi parantaa ennen muita, ennenkö olen parantanut itseni... on tää niin pahuksen kovaa, tää kasvu. kiitos kun vastasit, sain taas aivan erinäkökulman asioihin.
 angel Ariel
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #5 : 02.11.2005 09:02:47 »

Hei , tietääkö joku mitä tarkoittaa Jumalan sormi kartalla. Minulla on yksi sormi, osoittaa Chrironia, joka on 3.huoneessa kaloissa ja tekee kvinkuksin auringolle 8.huoneessa leijonassa ja marsille 10. huoneessa skorpparissa, jotka ovat sitten sekstiilissä toisilleen.

Miehelläni on näitä sormia 3 kappaletta jokainen erilainen.

Osaako kukaan vastata tai tietää näistä jotain? Tietoa on niin vaikea hakea, ei tahdo löytyä mistään.

angel Ariel

En ymmärrä, enkä osaa astrologiaa, mutta vaistoan, jotain SUURTA.
 angel angel angel
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 02.11.2005 13:54:32 »

Hei Ariel! Yodista eli Jumalan sormesta on kirjoitettu runsaasti vanhalla forumilla. Toivottavasti saamme pian tänne uudelle sivustolle linkin vanhalle forumille. Harmi, etteivät ne näy vielä. Tässä siis nyt joitain hajanaisia, työkiireiden keskellä mieleen pälkähtäneitä ajatuksia...

Yodihan on melkoisen harvinainen kuvio. Helposti työstettäväksi sitä ei voi parhaalla tahdollaankaan kutsua vaan Yodin haltuunottaminen ja sen sanoman ymmärtäminen on elinikäinen prosessi. Yodin siis muodostaa kaksi keskenään sekstiilissä olevaa planeettaa (sormen kanta) ja niihin kvinkunssissa oleva planeetta, joka on siis se kasvun paikka, johon sormikin osoittaa. Yodi on kuvio, jonka sanomaan törmää aina ja aina uudelleen usein pakkotilanteiden kautta. Sinun kartallasi Jumalan sormi osoittaa kolmoshuoneen Chironiin. Onko viestintä ja kommunikointi, ehkä itsesi koulutuskin jollakin tapaa Akilleen kantapääsi? Onko 3. huoneen asiat elämässäsi sellaisia, joihin törmäät aina uudestaan varsinkin yrittäessäsi toteuttaa aktiivisesti itseäsi ja uraasi (Aurinko-Mars)? Myös leijonamainen kunnianhimo ja skorpionimainen hyödyn tavoittelu voivat kietoutua ongelmavyyhteen mukaan... Yrittäessäsi toteuttaa itseäsi ja etenkin karttasi Aurinko-Marsia, huomaat aina uudelleen seisovasi tilanteessa, jossa kolmoshuoneen Chiron opetuksineen seisoo edessäsi.

Tai ehkä tunnistat kyseisiä ongelmia elämäsi aiemmilta vuosilta? Ehkä olet jo oppinut ottamaan Yodisi haltuusi ja toteutat nyt tehtävääsi esim. muita opettamalla - oppimalla siinä sivussa itsekin. "Opettaja, joka ei elä niinkuin opettaa, oppii tekemällä virheitä", sanotaan Kaarina Pääkkösen Chiron-sivuilla 3. huoneen tulkinnassa.. Niin kauan kuin oppilas ei ole oppinut läksyään, Yod läksyttää oppilasta, mutta sitten kun läksy on opittu, oppilas voi hyödyntää Yodin opetuksia muiden hyväksi.

Varsinkin miehesi kartalla olevat kolme Yodia ovat jo sellainen määrä, jota harvoin tapaa yhdellä ja samalla kartalla. Miehelläsi on siis jokin, aivan erityinen oppiläksy tässä elämässä jopa kolmella eri elämänalueella Yodin muodostavien planeettojen ja niiden huonesijaintien mukaan. Ainakaan omat taitoni eivät riitä tulkitsemaan kolmea eri Yodia samalla kartalla, mutta jos asia kiinnostaa, niin voisit tietysti kysyä asiaa vaikka Sepolta.

Onnea yhteiselolle Yodin kanssa! Itselläni  ja kaikilla perheenjäsenilläni myös Yod...

Lisäys: kannattaa seurata Yodille osuvia transiitteja. Yodin muodostaville planeetoille osuvat transitoivat planeetat nostavat aina jollakin tapaa alkuperäisen Yodin sanoman ja tarkoituksen esiin. Myös Yodin polttopiste (kärkeä vastapäätä oleva piste) on hyvin merkityksellinen ja herkästi transiitteihin reagoiva.
« Viimeksi muokattu: 02.11.2005 14:00:38 kirjoittanut May » tallennettu

Jansku70
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 07.11.2005 13:46:16 »

Hei May! Olipas mielenkiintoista lukea tekstiäsi  Smiley Itseäni aihe kiinnostaa koska Jumalan sormi löytyy mieheni kartalta. Hänellä sormi osoittaa Merkuriukseen (10. huone) joka on kaloissa. Kun luin Sepon tulkinnasta tuon kohdan, täytyy sanoa jälleen kerran, että paikkansa pitää. Kun on miehellä vielä aurinko kaloissa, löytyy häneltä mielikuvitusta ja ideoita vaikka muille jakaa, mutta se toteutus.... Kiitos hyvästä tietopaketista  Smiley

Jansku
tallennettu
Qiv
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 22.11.2007 11:04:11 »

Minulla JODI seisoo vasemmalla jalalla Uranus-Skorpionissa 11.huoneessa ja oikealla Merkurius-Kauriissa 2. huoneessa osoittaen sormella peräytyvää Chironia Kaksosissa 7. huoneessa.

Chiron avautuva kvinkunssi Merkurius: "Sinua hallitsee alitajuinen, syvä vaatimus oman kommunikaatiosi toteuttamisesta parantavalla tai opettavalla tavalla." - Niin taitaa tehdä...
Pluto avautuva kvinkunssi Chiron: "Kvinkunssi on alitajuinen tarve puuttua havaitsemiisi epäkohtiin ja toteuttaa oman näkemyksesi mukaista kehitystä, joka asettaa kirjoitetun ja jopa oikeaksi todistetun tiedon kyseenalaiseksi."
Pluto sulkeutuva sekstiili Merkurius: "Puhumalla tai kirjoittamalla voit välittää kosmista informaatiota joko käytännön asioihin tai avuksi ihmisten henkiseen kehitykseen.."
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #9 : 22.11.2007 14:00:31 »

Aah, nyt mä tajusin vasta, että mulla ilmeisesti on kaks YODia eli kaksi kolmiota, joiden kärki (ilmeisesti?) on eri planeetassa, mutta samassa huoneessa ja merkissä eli saturnus ja pluto vaa'assa 10. huoneessa. Eli kummankin kolmion toiset kärjet ovat Chiron härässä 6. huone ja Neptunus jousimiehessä 1. huone. Vai miten nämä nyt menee, kun tajuan näistä kvinkunsseista sun muista niin vähän, mutta noista ne kaksi kolmiota kuitenkin muodostuu, jotka Jumalan sormiksi osoitetaan kartalla. Vai onko se kuitenkin vain yksi sormi??? Ja mitä joku harjaantuneempi ihminen noissa yhtymissä näkisi? Mulla on soturitulkinta, mutta aika vaikeaselkoinen kun on niin paljon niitä kvinkunsseja sun muita...
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 22.11.2007 17:41:19 »

mua vähän nauratti toi kuvio, kun tutkin mun ja mun ukon syntymäkarttoja ja toi ohjelma sano jumalan sormesta, että tää on tosi harvinainen kuvio ja sit se löytyy kuitenki molemmilta, multa ja mun mieheltä Smiley

mulla se menee eka huone (skorppari) - kolmas (kauris) - kasi (kaksoset) ja miehellä kymppi (vaaka) - eka (jousimies) - vitonen (härkä). en kyl tajunnu kattoa mitä planeettoja noissa on.

edit: mulla ekassa pluto, venus, saturnus. kolmannessa merkurius, pallas. kasissa vesta, kuunsolmu. miehellä kympissä pluto, juno. ekassa neptunus. vitosessa chiron.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2007 17:49:29 kirjoittanut marix » tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 23.11.2007 01:10:11 »

Yodihan on melkoisen harvinainen kuvio. Helposti työstettäväksi sitä ei voi parhaalla tahdollaankaan kutsua vaan Yodin haltuunottaminen ja sen sanoman ymmärtäminen on elinikäinen prosessi. Yodin siis muodostaa kaksi keskenään sekstiilissä olevaa planeettaa (sormen kanta) ja niihin kvinkunssissa oleva planeetta, joka on siis se kasvun paikka, johon sormikin osoittaa. Yodi on kuvio, jonka sanomaan törmää aina ja aina uudelleen usein pakkotilanteiden kautta.
- - -
Tai ehkä tunnistat kyseisiä ongelmia elämäsi aiemmilta vuosilta? Ehkä olet jo oppinut ottamaan Yodisi haltuusi ja toteutat nyt tehtävääsi esim. muita opettamalla - oppimalla siinä sivussa itsekin. "Opettaja, joka ei elä niinkuin opettaa, oppii tekemällä virheitä", sanotaan Kaarina Pääkkösen Chiron-sivuilla 3. huoneen tulkinnassa.. Niin kauan kuin oppilas ei ole oppinut läksyään, Yod läksyttää oppilasta, mutta sitten kun läksy on opittu, oppilas voi hyödyntää Yodin opetuksia muiden hyväksi.
- - -
Lisäys: kannattaa seurata Yodille osuvia transiitteja. Yodin muodostaville planeetoille osuvat transitoivat planeetat nostavat aina jollakin tapaa alkuperäisen Yodin sanoman ja tarkoituksen esiin. Myös Yodin polttopiste (kärkeä vastapäätä oleva piste) on hyvin merkityksellinen ja herkästi transiitteihin reagoiva.

Olipas mielenkiintoista lukea uudelleen tuosta Yod'ista!

Tarkastelin omaa karttaanikin, kun tässä yön tunteina on aikaa lueskella sitä sun tätä... meilejä, sun muuta. Kartallani olla möllöttää mielenkiintoinen Yod. Kärkenä  keskitaivas  aspect_con Onnenpiste (9h puolella), kantana ovat Nessus (2h kärjessä)  ja  jupiter  aspect_con uranus  pikkuruisessa 6h:ssa.

Oletinhan sitä minäkin, että Khiron'in löydän jossain kohti Yod'ia kartaltani, mutta kun ei niin ei. Khiron (yhtymässä Pholukseen) tekee iloisesti kolmiota Marsin kanssa ja sekstiiliä Lilith'iin. No. ehkä niin on parempi - itseni tuntien. Wink

No totta hitossa Khiron on kvinkunssissa, mutta vain Vestan kanssa.  Cry Minkähän pikkuplaneetan tai asteroidin sinne skippaisi toiseksi kannan kulmaksi?  idiot2

Ja sitä jäin miettimään, pitääkö tällaisen persoonan aina vain opiskella uutta ja sitoutua Suomeen (MC Jousimiehessä, liki Suomen valtion aurinkoa) niin suurella ilolla kuin luonnostani teen?
Lienen koko elämäni toteuttanut itseäni, kun työ innostaa ja ilahduttaa kaikkea muuta enemmän? Eikö se ole juuri tuon MC yhtymässä Onnepisteen kanssa Yod'in kärkenä -kuvion sanoma? Eikös 9h kerrokin asioista, jotka ilahduttavat ja innostavat sekä opinnälästä?

Ja mainittava on tuo mielenkiintoinen huomautuksesi, May:

Että tulee huomioida myös Yod'in polttopiste, eli kärkeä vp oleva (=kannan keskipiste). Itselläni se on IC, eli 4h.n kärki!!! Tämä jos mikä selittää monta asiaa elämästäni.
Moni astrologi jättää kutakuinkin huomiotta IC:n ja DC:n, eikä varsinkaan laske näille pisteille -senkummemmin kuin kuun laskusolmullekaan aspekteja. Noitten kolmen pisteen painoarvon mitätöi hyvin moni. Kuitenkin niillä on jonain muuna pisteenä tai heijasteena suurikin merkitys ihmisen kartalla, kuten nyt itselläni Yod'in polttopisteenä!!!

Bravooo, May!!!
« Viimeksi muokattu: 23.11.2007 01:36:52 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: