salomi
|
|
« Vastaus #60 : 09.04.2006 22:45:48 » |
|
Hyvin sanottu INTI, että elämän pelko se kaikkein suurin pelko onkin. Miksi pelätä elämää, kun kyllä elämä kantaa eteenpäin ja asioilla on aina tapana järjestyä, vaikka menisi syteen tai saveen koko juttu. Loppu metreillä kuitenkin todetaan, että paskajuttu, mutta tulihan tehtyä. Miksi murehtimaan elämää, kun se on kuin hyttynen itämeressä maailmankaikkeuden ikään verrattuna. Elämä on kuin urheilua eli toisten elämä on kuin 100m pikamatka ja toisten kuin maraton. Toiset saa kultaa toiset jotain muuta, mutta mitä sitä kateellisena murehtimaan, sillä sitä saa mitä tilaa ja rahkeet riittää, vaikkakin tukijoukoilla on suuri merkitys elämäntaipaleen menestyksessä. Niin miksiköhän jotkut kuolemaa pelkää, kun sehän on ainoa asia elämässä, joka varmasti toteutuu meille jokaiselle. On sanottava sanat, jotka on jättänyt sanomatta, vaikka olisi halunnut sanoa muttei koskaan uskaltanut, sillä joskus se voi olla myöhäistä katua. Eläkää elämää sellaisena kuin se on.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
intiraymi
Vieras
|
|
« Vastaus #61 : 09.04.2006 22:48:23 » |
|
SALOMI kiitos
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikiaika.
Vieras
|
|
« Vastaus #62 : 09.04.2006 23:54:21 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #63 : 10.04.2006 00:46:08 » |
|
Z x Z x Z Löysitte, ( löysimme ) PELON. !" ITSESSÄMME, emme vielä !! Kohta kuitenkin!! Tietoisuus, tuo häilyvä osa meitä, jota ei erota edes varjosta, saati pitäisikö sitä seurata!! ? !! ? Hetkinen,?? kuka on varjon takana ??
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Ikiaika.
Vieras
|
|
« Vastaus #64 : 10.04.2006 00:54:40 » |
|
Z x Z x Z Löysitte, ( löysimme ) PELON. !" ITSESSÄMME, emme vielä !! Kohta kuitenkin!! Tietoisuus, tuo häilyvä osa meitä, jota ei erota edes varjosta, saati pitäisikö sitä seurata!! ? !! ? Hetkinen,?? kuka on varjon takana ?? Niin. ne jotka eivät tietoisuuttaan eroita varjosta, ne varjoaan pelkää. Valitettavasti. Ja pelko aiheuttaa sen että he tekevät itsestään jumalia. Joillekka sitten toiset "jumalat" nauraa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #65 : 10.04.2006 05:36:48 » |
|
Z x Z x APUA, nyt paljastuin!! ? Nauranko ?? ? VAI? MINULLEko nauretaan ?? !! ? tosi- iki !
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #68 : 10.04.2006 14:42:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #70 : 10.04.2006 15:06:49 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikiaika.
Vieras
|
|
« Vastaus #71 : 10.04.2006 19:30:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
intiraymi
Vieras
|
|
« Vastaus #72 : 10.04.2006 19:31:27 » |
|
no joo.... eiköhän tää ole tässä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enkelitär
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #73 : 10.04.2006 20:13:10 » |
|
Mitä pelkäätte maailmassa? Kuinka se teihin vaikuttaa? Pelkään läheisteni terveyden puolesta, se vaikuttaa niin, että huolehdin heistä päässäni..
Miksi yhteiskunnasta on tullut pelkoa ruokkiva? Siitä uskalletaan puhua nykyään
Olisi kivaa kuulla teidän fobioita, jos jaksatte kertoa, vaikka pelko on varsinaisesti eriasia.. Vai onko? Kokemuksia saa kertoa .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #74 : 10.04.2006 21:39:01 » |
|
Mopo, tuo äitien keksintö, joka kiusaa sukupolvia. Siis pyrkii karkaamaan ns. käsistä, ja mitä pahinta ITSE myös mukana- ko ? ELÄMÄSSÄ, tässä, mikä siihen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|