Mulla on ollut jo useamman vuoden sellainen olo, että energia kehossani pakkautuu navan alapuolelle, enkä nyt tarkoita seksuaalisuutta ainakaan pelkästään, vaan ihan fyysistä tunnetta.
Pitkään minulla on myös ollut tunne, että jooga tai taiji tai vastaava voisi hyvinkin auttaa, mutta kohtalaisen pienen lapsen yh-äitinä kaikki kodin ulkopuoliset harrastukset ovat poissuljettuja vielä muutaman vuoden ajan.
Osaisiko kukaan neuvoa jotain harjoituksia, mikä saisi "energiat virtaamaan", tai vaikka tietoa kirjallisuudesta, josta voisi olla hyötyä.
Olen itsekseni lueskellut "Chakra-käsikirjaa" (tekijöitä en muista), ja lukemani on vahvistanut käsitystäni siitä, että tuntemukseni liittyvät energiatasapainoon, mutta valitettavasti ainakaan vielä tähän asti lukemassani en ole törmännyt vastaaviin energiapakkaumiin.
Alavatsan seutu on siis jatkuvasti hieman jännittyneen oloinen, ummetus on tuttu vaiva, ja usein kärsin samanlaisesta epämääräisestä pahoinvoinnista kuin raskauden aikana.
Itse asiassa synnytyksen jälkeen nämä olotilat voimistuivat.
Ainoa, mikä vähän pelottaa, on se, että miten tämä itseni voimakkaaksi kokemani energia vaikuttaa, jos sen "vapauttaa" mellastamaan muualle kehoon...
Tajuaakohan nyt kukaan näistä mun tuntemuksista mitään...
Jos jotain kuitenkin tulee mieleen, niin kuulisin mielelläni jotain vinkkejä hyvistä kirjoista tai nettisivuista tai ihan mistä vain, että olo tästä tasapainoittuisi.