Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toisen ihmisen painoon puuttuminen on ikävää...  (Luettu 35153 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #45 : 12.04.2006 08:40:23 »

Mieheni taas on hieman lihonnut, tai vatsa on kasvanut jonkun verrran. Hän kyllä liikkuu paljon, että paljon on vartalossaan ihan lihastakin, mutta on tietysti sitä muutakin...
Mutta se jos mikä ärsyttää, niin hänen puolen sukulaiset aina toitottavat hänelle, että oletpas sinä lihonnut.
En voi käsittää, etteikö ole muuta sanottavaa ihmisillä. Ja ovat vielä ihan kypsässä iässä olevia ihmisiä.
Minua niin paljon tympii se, että olen miettinyt seuraavalla kerralla sanovani takaisin, että oletpa sinä rupsahtanut. tickedoff
Mitäköhän sitten sanoisivat???
No joo, taitaa ollaparempi olla sanomatta, mutta ihan sama asia. Angry

En ole ikinä ymmärtänyt tuollaista toisten heikkojen puolien päivittelyjä...
Kai siitä kompleksi vähemmälläkin tulee. knuppel2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #46 : 12.04.2006 10:59:29 »

Mutta se jos mikä ärsyttää, niin hänen puolen sukulaiset aina toitottavat hänelle, että oletpas sinä lihonnut.
En voi käsittää, etteikö ole muuta sanottavaa ihmisillä. Ja ovat vielä ihan kypsässä iässä olevia ihmisiä.
Minua niin paljon tympii se, että olen miettinyt seuraavalla kerralla sanovani takaisin, että oletpa sinä rupsahtanut. tickedoff
Mitäköhän sitten sanoisivat???
No joo, taitaa ollaparempi olla sanomatta, mutta ihan sama asia. Angry

Heh tuostapa tuli mieleen asia joka minua häirinnyt. Nimittäin anoppini jaksaa hyvin usein mainita miehelleni jotain hänen hiusrajan nousemisesta koko ajan vain ylemmäs (siis kaljuuntumisesta). Kerran minua sitten rupesi niin paljon sapettamaan koko touhu  tickedoff, että anopin heitettyä ilmoille kommenttinsa, menin sen jälkeen suoraan mieheni luo ja moiskasin pusun otsalle sanoen: Sinä olet hyvä juuri tuollaisena kuin olet. Mieheni iloisesti yllättyi moisesta teosta ja menipä anoppikin hiljaiseksi. Eikä ole sen jälkeen enää (ainakaan minun kuullen) moista kommenttia heitellyt.  Grin
Tähän väliin haluan kuitenkin sanoa, että anoppini on aivan ihana ihminen ja tulen hyvin toimeen hänen kanssaan. smitten Tuo on kuitenkin yksi asia mikä on harmittanut...
« Viimeksi muokattu: 12.04.2006 11:02:20 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #47 : 12.04.2006 12:45:24 »

Minulla on ikävä lihoamisvaikutus myös partnereihini. Nykyinenkin on saanut vähän massua minun kanssani alettua olemaan. Kerran ystävämme katsoi inhoten hänen vatsaansa ja sanoi ääneen, että "oletpa päässyt lihomaan". Mieheni näytti lannistuneelta.  Sad Minä halasin hänen vatsaansa ja sanoin, että minusta tää homer vatsa on ihana. Eikä siihen ole enää palattu.
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
Asterix
Vieras
« Vastaus #48 : 12.04.2006 15:46:08 »

No huh...! Huh

Tuollaiseen huomauttelemiseen voisi heittää takaisin, että; "No oletpa sinäkin muuttunut ihan silmissä, liekö ikä tehnyt sinullekin tepposensa?"  Wink

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #49 : 12.04.2006 16:35:31 »

Tuosta lihoamisvaikutuksesta tuli mieleeni sitten päinvastainen ilmiö... On olemassa ihmisiä, jotka saavat sinut tuntemaan itsesi maailman lihavimmaksi ja rumimmaksi ihmiseksi ja ajattelemaan, että minun pitää laihtua! Ihan pelkällä olemuksellaan, vaikka eivät olisi yhtään ilkeitä tai sanoisi mitään asiaa liittyvääkään.

*huokaus* jostain syystä tunnun vetäväni puoleeni ihmisiä, joilla on tavalla tai toisella vääristynyt suhde ruokaan ja kehoonsa ja ovat joko laihoja, laihduttamassa tai sitten puhuvat koko ajan siitä miten pitäisi laihtua.

Tulee itsellekin sellainen hysteerinen suhtautuminen ja se tuntuu sitä ahdistavammalta kun se ei ole minua itseäni sitten yhtään. Olen aina suhtautunut kehooni ja ruokaan normaalisti... ainakin joskus ennen teini ikää.
 Undecided
tallennettu
nataraja
Kohtuuastroilija
**

On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.

Profiili
« Vastaus #50 : 13.04.2006 14:04:34 »

Vähän on samanlaisia kokemuksia.. Olen pukuompelijaksi opiskelemassa, ja sovitus tapahtuu täysin valoisassa huoneessa jossa kaikki katsovat, ja opettaja huutaa että "kattokaa nyt tätä kun tällä ruipelolla ei ole mitään missä vaatteet pysyy.." Ja luulee että otan sen kohteliaisuutena, kun sitä laihuutta nyt niin ihannoidaan...sairasta
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
selkälokki
Vieras
« Vastaus #51 : 13.04.2006 14:28:33 »

Lainaus
*huokaus* jostain syystä tunnun vetäväni puoleeni ihmisiä, joilla on tavalla tai toisella vääristynyt suhde ruokaan ja kehoonsa ja ovat joko laihoja, laihduttamassa tai sitten puhuvat koko ajan siitä miten pitäisi laihtua

Mullakin on joskus ollut tuollaisia kokemuksia...
Eräs ystäväni omaa todennäköisesti todella huonon itsetunnon, sillä minun mielestä hän on todella kaunis ja nätti ja sopusuhtainen ja silti hän tämän tästä valittaa joko mitättömästä finnistään, hiuksistaan (jotka ovat tosi hyvin), liikakiloistaan (joita ei todellakaan ole) .
Aluksi aina kehuin häntä ja sillälailla, mutta enää en ole jaksanut kuin hymähtää tuollaisiin kommentteihinsa ja yrittänyt vaihtaa puheenaihetta.
En tiedä sitten miten olisi oikein toimia....
Ehkä hän kaipaa niin paljon huomiota tai jotain. Tai ei sitten todellisuudessa rakasta itseään tarpeeksi. En tiedä. Huh
tallennettu
Minä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #52 : 14.04.2006 05:51:51 »

Neuvolassa ovat käyrien mukaan löytäneet lapsistamme ylipainoisen ja alipainoisen vaikka samaa ruokaa syövät.Mutta sehän keskimääräisesti sitten on tasapainossa  :Smiley

"Ylipainoinen" käy liikunta kerhossa(aina tykännyt liikkua) ja "alipainoinen" on se herkkusuu. Heitetään siis vaaka pois!! Wink
« Viimeksi muokattu: 14.04.2006 05:56:40 kirjoittanut Minä » tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #53 : 19.04.2006 19:54:14 »

Olen jostain syystä törmännyt aiheeseen "anoreksia" ainakin 3 kertaa joka päivä viimeisen parin viikon ajan ja teemaan laihtuminen ja laihduttaminen ainakin kymmenissä eri yhteyksissä ja "ylipaino" on viime aikoina vilissyt joka puolella.

HELP!!!!!  buck2

Edit: muuten juuri 45 minuuttia aiheen yhteydessä mainittiin hauskasti, että [laihduttamisen] tulokset jäivät kuitenkin laihoiksi...  2funny 2funny
2funny
« Viimeksi muokattu: 19.04.2006 19:56:08 kirjoittanut *Nikita* » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #54 : 19.04.2006 20:13:56 »

2funny
tallennettu
kosmos
Vieras
« Vastaus #55 : 25.04.2006 21:44:21 »

Tuosta lihoamisvaikutuksesta tuli mieleeni sitten päinvastainen ilmiö... On olemassa ihmisiä, jotka saavat sinut tuntemaan itsesi maailman lihavimmaksi ja rumimmaksi ihmiseksi ja ajattelemaan, että minun pitää laihtua! Ihan pelkällä olemuksellaan, vaikka eivät olisi yhtään ilkeitä tai sanoisi mitään asiaa liittyvääkään.

*huokaus* jostain syystä tunnun vetäväni puoleeni ihmisiä, joilla on tavalla tai toisella vääristynyt suhde ruokaan ja kehoonsa ja ovat joko laihoja, laihduttamassa tai sitten puhuvat koko ajan siitä miten pitäisi laihtua.

Tulee itsellekin sellainen hysteerinen suhtautuminen ja se tuntuu sitä ahdistavammalta kun se ei ole minua itseäni sitten yhtään. Olen aina suhtautunut kehooni ja ruokaan normaalisti... ainakin joskus ennen teini ikää.
 Undecided
[/quote Mutta, kokemukseni mukaan, ihminen voi olla laiha, vaikka ei olekaan laihdutuskuurilla.
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #56 : 25.04.2006 22:13:20 »

Nyt en ole ihan varma.
Kumpaa tässä topikissa todellakin halutaan HuhHuhHuh
Halutaanko että toisen ihmisen painoon ei saa puuttua.
Vaikko, saa puuttua, kun vatvoo asiaa nimimerkin takana, ettei tule turpaan.

:Smiley :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley Grin Grin Grin Grin Grin
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #57 : 26.04.2006 03:38:55 »

Kyllä minäkin saan kuulla v......a siitä, että olen alipainoinen, anorektikko ym.
Minkä sille voi ettei ole kunnon ruokahalua masennuksen takia?
Painan tällä hetkellä ehkä n. 45 kg.
Mua ärsyttää olla näin pieni, mutta aina ei voimat riitä edes siihen safkan tekemiseen, ei kiinnosta.
Joskus tekis mieli kuihtua pois koko planeetalta: täällä on aivan liian raskaat energiat näin herkälle ihmiselle Embarrassed
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #58 : 26.04.2006 04:00:01 »

Ikiaika, onks sulla kanssa joku painoproblem kun tuol tavalla kirjoitat?
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #59 : 26.04.2006 17:34:42 »

Ikiaika, onks sulla kanssa joku painoproblem kun tuol tavalla kirjoitat?
Positiiviset suhtautumiset olen aina saanut.

2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: