Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelinurkkaus  (Luettu 12972 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaulakoru
Vieras
« : 16.07.2012 17:25:56 »

Ajattelin että voisimme yhdessä jakaa kokemuksia enkeleistä ja jokainen halukas voisi tuoda jotain tietoa enkeleistä.
(Nyt en löytänyt enkeleistä omaa topiccia mutta jos sellainen on, tämän voi poistaa).

Itse otin ja maalasin pastelliväreillä pitkästä, pitkästä aikaa ja sain enkeli Ambrielistä seuraa. Hyvin rauhoittava läsnäolon kokemus ja sitten nimi putkahti mieleen. Tässä hieman tietos siis enkeli Ambrielistä. Enpä ole vähän aikaan edes miettinyt kauheasti enkeleitä ja kun maalasin tuli maalauksesta "omakuva" joka toi mielenkiintoisia oivalluksia. Oli ihanaa työstää värejä  smitten

Archangel Ambriel

The link with the protective energy of love and kindness.

Ambriel is concerned with communication and is known as the archangel of protection, a protection coming from clarity in communication. Ambriel encourages deeper levels of relaxation so that we may gain insight through dreams and meditative experiences.

Ambriel relates to the new consciousness emerging in the world.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 16.07.2012 17:55:18 »

Ihana ketju Smiley ja ihana kokemus Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 16.07.2012 18:29:17 »

Tässäki on... http://www.energiakeskus.com/energiasivut/enkelit/horoskooppi.php          smitten
Enkeli Barchiel - Kalat
Horoskooppimerkki Kalat enkeli Barchiel

Barchiel on enkeli valaistumiseen, jota kalojen horoskooppimerkki etsii. Barchiel johtaa kypsymisen ja inhimillisen kehityksen yli syvällä myötätunnolla. Hän on valmistautunut vastaanottamaan tämän horoskooppimerkin tehtävän, koska hän ymmärtää pelon avuttomuuteen kalojen kohdatessa maailman suruja. Barchiel tietää kuinka syvästi tämä tähtimerkki haluaa saada aikaan muutosta, hän vain odottaa kutsua yhteistyöhön. Barchiel tunnistaa sielun salaisimmat halut ja opastaa saavuttamaan suuret aikaansaannokset silloin, kun hänen vaikutuksensa toivotetaan tervetulleeksi elämään.

Tuoksuvinkki: Sekoitus sitruunaa, laventelia, basilikaa ja muita yrttej
« Viimeksi muokattu: 16.07.2012 18:37:36 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #3 : 18.07.2012 23:19:34 »

Tuon enkelihoroskoopin mukaan mun enkelini olisi Hanael ja tuoksuvinkkinä tarjoillaan sitruunaa. Ei vois enempää väärin mennä.
Tai mistä minä tiedän, että onko se Hanael mun läheisyydessä, kun en ole koskaan tajunnut kysyä. Kuitenkin Mikael on jatkuvassa kontaktissa kanssani ja suojelusenkelini, niin tuntuu vähän törpöltä tuollaiset horoskooppi-enkeli-hässäkät. Jollain toisella sivustolla horoskooppi-enkelini oli aivan täysin toinen.

Niin, ja en voi sietää sitrustuoksuja.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
summer78
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 26.07.2012 10:49:45 »

Haluaako joku Woodhillin enkelit kylään su 5.8.2012 ? Lisäinfoa s-postilla kun en saa tänne liitettyä liitetiedostoa.
 angel
tallennettu
summer78
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 26.07.2012 17:50:52 »

Heips,
uudet isännät löytynyt Woodhillin enkeleille. Mikäli seuraava haluaa, niin tämän foorumin kautta löytyy ainakin uusia kiinnostuneita.
 angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 26.07.2012 18:45:40 »

Niin minä kävin kerran täällä jossain kiertoenkeliketjussa mussuttamassa, että miksi niitä enkeleitä pitää pyytää tulemaan, että eikö ne voi tulla vaan jos joku haluaa, mitä ne semmoset enkelit oikein muka on?!
Niin ei menny kun pari päivää ja he tuli meille soittelemaan harppua  Wink Joka siis oli pyykkiteline, mutta kuienkin ihan  angel
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 27.07.2012 16:22:28 »

Niin, olisihan se huikaiseva kokemus saada jonkinlainen kontakti enkeleihin, mutta en ymmärrä miksi enkelit ei voi tulla ilman mitään kiertokirjejuttua? Eikö he  vois vaan tulla.
tallennettu

SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #8 : 01.08.2012 23:35:46 »

Minä saan aina sen pyytämäni parkkipaikan, kun muistan pyytää ja kiittää siitä. Olen saanut uuden asunnon, kun pyysin siihen apua.

Enkeleitä sitoo omat lakinsa, ja kun meille on annettu vapaa tahto, ei siihen saa kajota edes enkelit, ellei jotain hyvin vakavaa ole sattumassa, jotain sellaista, mikä ei kuulu sielun suunnitelmaan. Tästä syystä tapahtuu "ihmepelastumisia".

"Pyydä, niin saat. Koputa, niin sinulle avataan."

Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 02.08.2012 13:50:09 »

^Minä myös olen pyytänyt, ja olen saanut. Mm työpaikan. Mutta, olen myös pyytänyt jonkinlaista "merkkiä" tms heidän olemassaolostaan, mutta sitä en ole saanut. Kenties he pitävät mua hiukan tyhmänä, kun tiedänhän jo että he ovat olemassa  2funny
tallennettu

Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #10 : 02.08.2012 21:30:53 »

Tässä on mun systerin enkelikokemus:
Tuo nimimerki angel olen minä, kerron siinä systerini enkelikokemuksesta.

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/yliluonnolliset-ilmiot/1474530/enkelikokemus/
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 02.08.2012 21:36:34 »

Tuon enkelihoroskoopin mukaan mun enkelini olisi Hanael ja tuoksuvinkkinä tarjoillaan sitruunaa. Ei vois enempää väärin mennä.
Tai mistä minä tiedän, että onko se Hanael mun läheisyydessä, kun en ole koskaan tajunnut kysyä. Kuitenkin Mikael on jatkuvassa kontaktissa kanssani ja suojelusenkelini, niin tuntuu vähän törpöltä tuollaiset horoskooppi-enkeli-hässäkät. Jollain toisella sivustolla horoskooppi-enkelini oli aivan täysin toinen.

Niin, ja en voi sietää sitrustuoksuja.  Wink

Mulla ainakin piti paikkansa tää tuossa.

"Enkeli Gabriel - Vesimies
Horoskooppimerkki Vesimiehen enkeli Gabriel
"Arkkienkeli Gabriel on enkeliopas niille, jotka jakavat hänen rakkautensa totuuteen."

Gabrieliä mulle kaupattiin tuossa enkunkielisessäkin. Oisko ollu suurinpiirtein samaa asiaa.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 02.08.2012 21:38:20 »

Niin minä kävin kerran täällä jossain kiertoenkeliketjussa mussuttamassa, että miksi niitä enkeleitä pitää pyytää tulemaan, että eikö ne voi tulla vaan jos joku haluaa, mitä ne semmoset enkelit oikein muka on?!
Niin ei menny kun pari päivää ja he tuli meille soittelemaan harppua  Wink Joka siis oli pyykkiteline, mutta kuienkin ihan  angel

Mä kysyn nyt samaa. Eli tulisko ne nyt sitte mulle soitteleen harppua...  Cheesy Mä kun vielä tykkään harppumusasta. Kelttiläistä.  smitten
tallennettu

James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 02.08.2012 21:42:20 »

Mutta, olen myös pyytänyt jonkinlaista "merkkiä" tms heidän olemassaolostaan, mutta sitä en ole saanut. Kenties he pitävät mua hiukan tyhmänä, kun tiedänhän jo että he ovat olemassa  2funny

Taitaa olla sama vika Rahikaisella. Pyytäny merkkiä mut he pitää tyhmänä kun jo tiedän.... idiot2 Toisaalta oon kyl saanu merkin...Mut se on yksityisasia en kerro siitä täällä julkisesti.  Smiley
tallennettu

James Russell Lowell
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 09.08.2012 21:58:20 »

Istuin tänään pitkän linjan bussissa, ja penkin päässä istui äiti ja pieni lapsi. Lapsi huusi täyttä huutoa jonkin aikaa, (ja bussi raikui) kun tuli mieleen että voisinkohan minä olla tässä jotekin avuksi. Kutsuin ääneti omaa suojelusenkeliäni nimeltä ja pyysin häntä lähettämään lapselle ja äidille lisäenkeleitä. Äidille, että jaksaa olla kärsivällinen ja lapselle että kivun syy poistuu. Visualisoin myös valoa lapsen ympärille, ja hetken päästä huuto loppui. Veikkaan huudon syyksi matkapahoinvointia, koska se tuli ensimmäisenä mieleen. Kärsin siitä myös itse, mutta en enää loppumatkasta. Ehkä sain itsekin oman osani valosta.

Mulla on taipumus epäillä omia ajatuksiani, niimpä kyyninen minä puhuu, että itkun loppuminen oli sattumaa. Mutta viekö kyynisyys minua tällä polulla eteenpäin? Tervettä järkeä tarvitaan ja jalkoja maahan. Mutta jos aina epäilen, ei varmasti tapahdukaan mitään.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2012 22:23:41 kirjoittanut Verninia » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: