Moi nyt tuntuu kun tarvitsee apua. Oon liikaa miettinyt oman pään sisällä asioita, tuntuu, että saan yhteyden ihmisiin esim TV:n ruudun "toiselle puolen", ja koen asioita joihin ei ole selityksiä, haistan hajuja, näen näkyjä, näen ihmisten silmien ja muodon muuttuvan, uskon lapsen omaisesti liian moneen asiaan kritiikittimästi ja en tiedä olenko esimerkiksi jonkun "loitsun tai vastaavan" vallassa, jossa en pysty toimimaan ns "normaalisti". Haistan veren, raudan, kuulen koputuksia. Minulla on erittäin vahva usko ja mielipiteet, mutta en tiedä onko esim mahdollista,että niitä ohjailee joku, tai jokin. Esim tänään olen kokenut ja koen hengenahdistuksia, kipua kurkussa. Ikään kuin joku kuristaisi minua kokoajan.
Hei tuollapuolen, minusta nuo oireesi kuulostavat siltä, että sinun kannattaisi käydä lääkärissä juttelemassa. Oletko tehnyt viime aikoina energiatyöskentelyä erityisen paljon, jotain tiettyjä harjoituksia, esimerkiksi ylempien chakrojen avaamiseen liittyviä tai muita vastaavia? Jos olet, niin voi olla, että aivot käyvät todella ylikierroksilla ja olisi tärkeää maadoittua. Joka tapauksessa kannattaisi mennä lääkäriin ja keskustella avoimesti oireista, sillä eihän tuo hyvältä kuulosta. Psykoosioireiden kanssa ei kannata leikkiä, johtuivat ne sitten mistä tahansa.