Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: AUTAN PAREMPAAN ELÄMÄÄN > ENKELINI RiemuiSEn VÄLITYKSELLÄ & OPASTUKSELLA ¤  (Luettu 13805 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 23.10.2012 21:12:43 »

Pahoittelen jo etukäteen, että oon tällainen vastarannankiiski, mutta siis mikä ihme saa teidät kyselemään asioita tältä tyypiltä? Lukekaa oikeesti noita vastauksia  2funny  On melkoinen Enkeli Riemuisa, kun suosittelee morfiinit ja Tramalit Cheesy Cheesy  Aikuisia ihmisiähän tässä ollaan, mutta itse miettisin kaksi kertaa keneltä kysyn apua kipeisiin asioihin (esim. keskenmenot). No, mielenkiinnolla odottelen vastauksia enivei. Smiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
unelmassa
Vieras
« Vastaus #16 : 03.11.2012 18:06:22 »

Kyllä hän on minulle aika hyvin tiennyt  angel  mutta Jopi ei  ole nyt "maisemissa"
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 03.11.2012 19:49:42 »

Moi nyt tuntuu kun tarvitsee apua. Oon liikaa miettinyt oman pään sisällä asioita, tuntuu, että saan yhteyden ihmisiin esim TV:n ruudun "toiselle puolen", ja koen asioita joihin ei ole selityksiä, haistan hajuja, näen näkyjä,  näen ihmisten silmien ja muodon muuttuvan, uskon lapsen omaisesti liian moneen asiaan kritiikittimästi ja en tiedä olenko esimerkiksi jonkun "loitsun tai vastaavan" vallassa, jossa en pysty toimimaan ns "normaalisti". Haistan veren, raudan, kuulen koputuksia. Minulla on erittäin vahva usko ja mielipiteet, mutta en tiedä onko esim mahdollista,että niitä ohjailee joku, tai jokin. Esim tänään olen kokenut ja koen hengenahdistuksia, kipua kurkussa. Ikään kuin joku kuristaisi minua kokoajan. En tiedä näenkö auroja, mutta tuntuu että energiakentässäni on häiriöitä. Voin vaikka maksaa avusta rahallista korvausta kaikki apu ja tulkinta on tarpeen etten jää menneisyyden vangiksi. Aika jänniä juttuja ja varmasti monet pitävät minua ihan sekopäänä, kusipäänä, raukkana ja ties minä, mutta halaun keskittyä enemmänkin normaaliin arkeen ja perus toimintakykyyn joten kaikki jotka eivät hyväksy avunpyyntöä ja dissaavat minua tai mahdollisia auttajia voivat haistaa suuren kasan ulostetta  knuppel2 .ps. erittäin anteeksi vulgaari kielenkäyttö
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 05.11.2012 22:55:05 »

Moi nyt tuntuu kun tarvitsee apua. Oon liikaa miettinyt oman pään sisällä asioita, tuntuu, että saan yhteyden ihmisiin esim TV:n ruudun "toiselle puolen", ja koen asioita joihin ei ole selityksiä, haistan hajuja, näen näkyjä,  näen ihmisten silmien ja muodon muuttuvan, uskon lapsen omaisesti liian moneen asiaan kritiikittimästi ja en tiedä olenko esimerkiksi jonkun "loitsun tai vastaavan" vallassa, jossa en pysty toimimaan ns "normaalisti". Haistan veren, raudan, kuulen koputuksia. Minulla on erittäin vahva usko ja mielipiteet, mutta en tiedä onko esim mahdollista,että niitä ohjailee joku, tai jokin. Esim tänään olen kokenut ja koen hengenahdistuksia, kipua kurkussa. Ikään kuin joku kuristaisi minua kokoajan.

Hei tuollapuolen, minusta nuo oireesi kuulostavat siltä, että sinun kannattaisi käydä lääkärissä juttelemassa. Oletko tehnyt viime aikoina energiatyöskentelyä erityisen paljon, jotain tiettyjä harjoituksia, esimerkiksi ylempien chakrojen avaamiseen liittyviä tai muita vastaavia? Jos olet, niin voi olla, että aivot käyvät todella ylikierroksilla ja olisi tärkeää maadoittua. Joka tapauksessa kannattaisi mennä lääkäriin ja keskustella avoimesti oireista, sillä eihän tuo hyvältä kuulosta. Psykoosioireiden kanssa ei kannata leikkiä, johtuivat ne sitten mistä tahansa.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 06.11.2012 13:05:46 »

Kiitos vinkeistä Gisella, mulla ei oo mitään hajua mitä toi maadoitus tarkoittaa ja lääkärissä osataan määrätä vain lääkkeitä uglystupid2. Jatkuva päänsärky kertoo luultavasti aivan törkeän hyvästä aivokapasiteetista tai sitten jotkut anturat käyvät hieman ylierroksilla, kun olen lukenut salaliittoteorioita ja massaaivopesusta ja jutellut hengille enemmän kuin omille sukulaisilleni. Toi sun maadotus on erittäin hauska neuvo olenhan maanläheinen ihminen muutenkin. Miten sinä tekisit maadoituksen?  crazy2
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 06.11.2012 14:13:42 »

Kaikki kehollinen tekeminen ja touhuileminen auttavat maadoittumaan, tiedätkös, saamaan jalat takaisin maan pinnalle ja arkeen. Smiley Liikunta, siivoaminen, luonnossa liikkuminen jne.

Sinuna jättäisin nyt aivopesu- ja salaliittoteorioista lukemiset kokonaan, samoin kuin henkien kanssa juttelemisen. Keskity normaaliin arkeen. Lääkärit helposti määräävät vaan lääkkeitä, mutta jos oireesi eivät helpota, kannattaisi harkita lääkäriin menemistä. Toki jos se tuntuu ylivoimaiselta, voit mennä myös jonkun hyvän energiahoitajan luo ensin.
tallennettu

tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 06.11.2012 18:39:06 »

Siinä asiapuhetta, tuhannet suudelmat sinne näin henkisellätasolla  Kiss Haha. Aivan näin tämä minkä juuri minulle sanoit olisi pitänyt keksiä itse. Olet päivän pelastava keijuni. Kiitos ja kumarrus kyllä nyt olo helpottaa =))) Ihan oikeesti

ps.. tosta salaliitto yms PASKAStA niin ne on tosi mielenkiintosia juttuja, mutta aika "mindfuckeja" Päätin juuri olla uskomatta niihin ollenkaan ja Muutenkin minun kaltanen tollo nyt on aika yhdentekevää aivopestä. Aivopesen itseni vaikka viinalla sitten viikonloppuna niin kyllä naurattaa

Laitan tuumasi todeksi heti kun kerkeen niin että oon yhen vinkin velkaa =)
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: