Pystyisikö joku näkemään kartastani tai muulla keinoin, mitä elämässäni on oikein meneillään tällä hetkellä? Olisin sydämestäni kiitollinen avustanne...
Olen aika hämmentynyt tämänhetkisessä elämäntilanteessani...
Aloin vaistota jo viim. syksynä, että jotain tapahtuu, mut ei hajuakaan, minkä suhteen. Olin todella surullinen ja itkuinen joulu-tammikuun ja sitten alkoi tunne muutoksesta kasvaa,enkä saanut nukutuksi öitänikään helmi-maaliskuussa.Sitten alkoi tapahtua... Työsuhteeni irtisanottiin viime viikolla, joka oli elämässäni ykkösenä yli 7v. Jokin sisimmässäni viestittää, ettei mulla ole mitään hätää ja parempaa on tiedossa (mitä? Minkä suhteen?mihin liittyen?), mut tämä kasvava levottomuus...
Olen elänyt yksikseni 7v. Sitä ennen 7v. on/off avoliitossa. Perheen perustaminen haaveissa, kunhan kohtaisin miehen jonka kanssa kemiat synkkaisivat molemmin puolin... Itseasiassa tällä hetkellä jännitän,että alkaako menkat vai ollaanko tässä tulossa äidiksi.
Viime kesänä löysin sairastumisen pysäyttämänä kyvyn kirjoittaa henkien/enkeleiden kanssa,mikä on rikastuttanut henkistä puolta itsessäni. Minusta on aina sanottu, että erotun muista puheissani,käytöksessäni ym.
Kiitos kaikille jo etukäteen, jotka opastavat minua pimeästä takaisin valoon...
13.1.1976 klo.20.47 hki
aur. kauris
nou. neitsyt
kuu kaksonen