Rakas Vexi63, hei taas
En voi sanoa muuta kuin että olet enkeli ja uskomaton. Liikutuin valtavasti terveisistä henkimaailmasta, kiitos
. Toivoisin niin, että pystyisin itsekin saamaan tietoa/viestiä edesmenneeltä rakkaaltani, mutta ...
Pystyn täysin ymmärtämään tuon entisen elämäni josta kerroit ja millainen olen ollut. Kaikki se mitä silloin olen ollut, niin luulen, että olen karmaani oppinut ja siksi tämä elämäni juuri nyt, on vastakohta silloisille minälle ja elämälle. Lähellä sydäntäni tässä elämässä on juuri tuo, nuo silloiset halveksimani asiat ja hmiset, ja taloudellisuus on kaikkea muuta nyt, kuin mitä tuolloin satoja vuosia sitten
. Minulle myös ihmisten kanssa oleminen/työskentely on tässä elämässä sydämen asia, eli uskon myös vuorovaikutustaitojen karman opin siirtyneen ...Uskomatonta
.... Omaan terveyteeni toki voisin vielä tehdä paljon ja parantamisen varaa olisi, se näköjään täytyy oppia vielä
....
Tuo "kaali" jää vielä nähtäväksi mitä sen tarkoituksella on
.. en osaa yhdistää sitä nyt mihinkään tämän hetkiseen asiayhteyteen ...
Tiedän, että olen nyt jo "röyhkeyden" rajamailla kun vielä haluaisin kysyä sinulta. Mutta tyttäreni on minulle rakas ja kallis ja hänen elämänsä hiukka huolestuttaa...
1. työllistyykö hän, suomessa tai ulkomailla vielä tämän vuoden aikana ?
2. hänen terveytensä: meneekö se hänen tämän hetkinen "ongelmansa" ohitse tässä itsekseen ajan kanssa ?, että hän ymmärtäisi mitä oikeasti tulisi tehdä, ennen kuin on myöhäistä ..
ja viimeinen kysymys liittyisi minuun ja puolisooni..
3. onko meillä puolisoni kanssa yhteisiä inkarnaatioita joista olisi jäänyt tähän elämään, jotakin mitä vielä pitäisi saattaa esim. loppuun tmv. ?
Kiitän taas sydämestäni ja ihanaa päivää Sinulle