Näitä tavanomaisia miesjuttuja lähinnä minulla ainakin nyt päällimmäisenä mielessä. Jos vastaat tai edes luet niin kiitos paljon!
1. Mahtaako Neitsytmies etelästä miettiä minua enää? Kesällä oli juttua, mutta koko syksyn ollut hiljaista. Väitti että olin hänet unohtanut, itse taas mietin päinvastaista. Olen myös miettinyt että saattoi kyllästyä, kun en uskaltanut tai ollut tarpeeksi rohkea että mikään olisi onnistunut. Ajattelen kuitenkin päivittäin.
2. Neljän vuoden takaa... Mitä kuuluu omien sanojensa mukaisesti toukokuussa syntyneelle Kaksosmiehelle? Tämänkin kanssa oli jotain juttua, omalta osaltani pidin hyvinkin vakavana, vaikka nuori olinkin... olen vieläkin. Kaikki jäi vähän auki, kun vain "katosi".
3. Aistitko jotain syytä sille, miksi useinkin tuntuu siltä kuin olisi todella paha olla. Tuntuu että sisällä on surua kamalasti, vaikka kaikki on periaatteessa hyvin, paitsi jos noita ylempiä asioita vatvoo... :
Joku tulevaisuuden pelko tms... voisi olla, mutta en tiedä! Opiskelu-/ura-asiat hieman sekaisin, vaikka suunta tuntuu olevan selvä. Ne on vaan nuo unelmat jotka pään sotkee :
Kiitoksia!