Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viehätysvoiman salaisuus?  (Luettu 48335 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #30 : 30.07.2012 12:00:04 »

Huh?
Eikö täällä nykyään saa jakaa ajatuksiaan omien kokemustensa pohjalta?

Eiköhän olisi viisainta taipua paremmin tietävien mielipiteeseen?  Wink
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #31 : 30.07.2012 12:04:00 »

Mulle kävi niin, että olin ensin vuoden ystävä miehen kanssa. Sitten rakastuimme ja RAKKAUS herätti fyysisen vetovoiman. Kun rakkaus loppui, vetovoima katosi.

Yksinkertaista.

Ihan totta....jos loppuu rakkaus ja intohimo..niin ei kantsi jatkaa..eikä sitä voi uudelleen väkisin.. "et yritetäänkö vielä"..   Huh
Minun mielipide.  coolsmiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #32 : 30.07.2012 12:14:39 »

Mulle kävi niin, että olin ensin vuoden ystävä miehen kanssa. Sitten rakastuimme ja RAKKAUS herätti fyysisen vetovoiman. Kun rakkaus loppui, vetovoima katosi.

Yksinkertaista.

Ihan totta....jos loppuu rakkaus ja intohimo..niin ei kantsi jatkaa..eikä sitä voi uudelleen väkisin.. "et yritetäänkö vielä"..   Huh

Just näin.
On varsin hauskaa (näin jälkeenpäin) seurata vetovoiman kehitystä ja loppumista. Sama ihminen, ja niin monta erilaista vetovoiman astetta.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 30.07.2012 12:17:03 »

Yksinkertaista.

Jep jep- Näinhän se menee. Tosin ainahan voi olla silleen, että tulee hiljasempia kausia ettei seksi funtsita.. Mutta siinä vaiheessa kun kumppani ei enää haluta, niin eiköhänse ole jo pelkäksi ystyydeksi laimennutta...
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #34 : 30.07.2012 12:44:43 »

Yksinkertaista.

Jep jep- Näinhän se menee. Tosin ainahan voi olla silleen, että tulee hiljasempia kausia ettei seksi funtsita.. Mutta siinä vaiheessa kun kumppani ei enää haluta, niin eiköhänse ole jo pelkäksi ystyydeksi laimennutta...

Jospa sitä tulevaa.."tulevaisuudessa" niin sais pussailla ja halia tarpees.. Wink :Smiley Tongue    smitten
Koska tuo rakkaus on se ydin..olemus meissä kaikissa.   Kiss smitten
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #35 : 30.07.2012 13:43:36 »

Kaikille sisäistä kauneutta hehkuttaville:
Olisiko teistä itsestänne mukavaa, jos teillä olisi puoliso jonka on seksin aikana suljettava silmät ja ajateltava jotakuta toista voidakseen innostua/kiihottua?

Minusta olisi ihan hirveän väärä teko ryhtyä parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan en tunne fyysistä viehätysvoimaa. Olen pari kertaa sellaiseen erehtynyt juurikin sellaisten lausuntojen vuoksi joita tässä ketjussa on esitetty.  Minä olin hölmö ja uskoin kaikki nämä 'sisäinen kauneus on tärkein' ja 'oletpa pinnallinen' heitot, joita ilmeisesti heittävät nimenomaan ihmiset, jotka eivät ole visuaalisesti orientoituneita.

Lopputulos: Jos sitä fyysistä viehätysvoimaa ei ole, mikään määrä henkistä yhteensopivuutta ei auta: En kykene kiihottumaan tai haluamaan seksiä 'väärän' näköisen miehen kanssa. Jos ryhtyisin tällaisen miehen kanssa suhteeseen, joutuisin oikeasti tekemään tuon viestin ekassa lauseessa esittämäni mielestäni sangen epärehelliset teon, joka kerta kun pitäisi harrastaa seksiä.

Onko teistä rakkaudellinen teko rakastella yhden ihmisen kanssa ajatellen samalla toista ihmistä? Minusta ei. Jos noudattaisin tässä ketjussakin annettuja 'sisäinen kauneus on tärkeintä' ohjeita, joutuisi tasan siihen tilanteeseen. Minulla on asiasta muutamiakin kokemuksia, jotka osoittavat että kyseinen ohje ei päde kaikkiin ihmisiin sellaisenaan.

Omalla kohdallani asia menee näin:
Ensin on oltava se fyysinen mielenkiinto, muuten mikään määrä henkistä yhteensopivuutta ei silti innosta seksiin.
Sitten on löydyttävä henkistä yhteensopivuutta / sisäistä kauneutta tms. jotta syntyisi varsinainen parisuhde joka  miellyttää molempia, mutta se yksin ei mahdollista mitään muuta kuin täysin seksittömän suhteen.

Voisitteko hyvät sisäistä  kauneutta hehkuttavat ihmiset muistaa, että ihmisyksilöt ovat eri tavoin orientoituneita aistien suhteen: Toiset ovat visuaalisia, esim minä. Sitten on niitä, joille tärkeä on vaikkapa ääni tai tuoksu. Ja sitten on ilmeisesti - tämän ketjun perusteella - niitä, jotka joko eivät havainnoi ollenkaan mikä aisti heille on tärkein ja sen vuoksi kiinnittävät  huomiota vain henkisiin ominaisuuksiin, tai todella vain ovat kiinnostuneita siitä luonteesta/sisäisestä kauneudesta.

Näiden ihmisten neuvot eivät sovi muille, kuin niille jotka ovat samanlaisia kuin he itse tässä asiassa.

Jos visuaalisesti orientoituneet ihmiset, kuten vaikkapa minä, noudattavat näitä 'sisäinen kauneus on tärkeintä' ohjeita, he saattavat joutua tilanteeseen, jossa ovat parisuhteessa ihmisen kanssa joka on kyllä mukava, ihana ja sisäisen kauneuden läpitunkema, mutta ei herätä heissä mitään kiinnostusta seksiin.

Sisäinen kauneus on kyllä tärkein siinä suhteessa, että ilman sitä pysyvä suhde ei varmaan ole kovin innostava tai hyvä, mutta osa ihmisistä on niin visuaalisesti orientoituneita seksi suhteen, että se ihan ensimmäinen kriteeri on kuitenkin 'sopiva' ulkonäkö. Ja se ei tarkoita mitään kaunista mallipojua, olen itsekin ihastunut miehiin jotka eivät ole tavanomaisen hyvännäköisiä, mutta heissä on silti 'se jokin' Ja täytyy olla 'se  jokin' ellei halua joko seksitöntä suhdetta tai epärehellistä seksiä ajatellen jotakuta muuta kuin omaa kumppania.

Minä teen muille kuten haluan itselleni tehtävän ja juuri sen vuoksi en ryhdy suhteisiin, joissa seksi kumppanin kanssa ei kiinnosta pätkääkään.

hyvä sinä, minulla on juuri tätä ja kun en ole itse mikään kaunotar niin ulkonäkö ei ole minulle tärkeää. vaan se karisma joka miehestä huokuu ja ihon tuoksu sekä se helppous millä tällaisen ihmisen syliin on painautua. seksikään ei ole niin oleellista vaikkakin oikean miehen kanssa ihanaa mutta jos fyysinen kemia ei pelaa ei siitä henkisestäkään tule mitään sellaisesta syntyy vain kaveruutta. minä olen sen huomannut vasta nyt kun tapasin sellaisen ihmisen. kaikki asiat muodostaa kokonaisuuden; olemus,henkisyys,ihon tuoksu lähelle menemisen helppous eli vaikka olisi kuin ihana ja lempeä luonne niin jos sellainen karisma puuttuu joka vie jalat alta niin silloin en voi tehdä lähempää tuttavuutta vaan jään kaveri tai ystävä-asteelle. minun mieheni on sellainen joka tulee ovesta täpötäyteen huoneeseen ja näen vain hänet vaikka huoneessa olisi kymmenittäin miehiä (komeitakin) ja vaikka en olisi koskaan häntä nähnyt on kuin olisimme tunteneet koko ikämme ja paljon muuta vastaavaa. ja näistä "peräkammarin" pojista puuttuu se karisma joka saa jalat alta. ja jos sitten vielä henkinen puoli toimii niin VAU
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 30.07.2012 13:58:30 »

Se, mikä tässä kuviossa on mielenkiintoista on, että 'sopiva ulkonäkö' ei ole ollenkaan sama kuin kauneus, komeus jne. Olen useaan kertaan elämäni aikana kuullut, että 'tykkäätpä oudon näköisistä miehistä' tai 'tykkäätpä rumista miehistä.' Eli mistään klassisesta kauneudesta/komeudesta ei ole kyse, vaan siitä että ulkonäkö on tietynlainen, että on sitä fyysistä kemiaa hommassa mukana. Tämä onkin se juttu, mikä on saanut minut pohtimaan siitä, onko kyse nimenomaan niistä sielujen keskenään sopimista tunnistusmerkeistä. Jos kyse olisi vain ulkonäkönirsoilusta, niin silloin se kiinnostava olisi komea/kaunis, mutta niin se ei tunnu minun kohdallani kuitenkaan olevan.

Minä haluan erakkotaipumukseni vuoksi parisuhteen, jossa ei hankita lapsia eikä asuta yhdessä, vaan molemmilla on oma kämppä jotta saadaan myös sitä tarvittua yksinoloa. Näinollen seksi, romantiikka ja fyysinen läheisyys ovat aika olennainen osa parisuhdetta minulle, minkä vuoksi pelkkä sielujen sympatia ei motivoi muuhun kuin ystävyyteen. Tilanne on varmaan aika erilainen, jos kaipaa lapsia ja yhdessä asumista, tai edes yhdessä asumista ilman niitä lapsia. Silloin nousevat ehkä tärkeimpään osaan ihan toisenlaiset ominaisuudet mahdollisessa kumppaniehdokkaassa.

Merjaperhana, kuvasit juurikin sitä sielunsopimuksen sielujen toistensa tunnistamisen hetkeä tässä tekstissäsi:
Lainaus
minun mieheni on sellainen joka tulee ovesta täpötäyteen huoneeseen ja näen vain hänet vaikka huoneessa olisi kymmenittäin miehiä (komeitakin) ja vaikka en olisi koskaan häntä nähnyt on kuin olisimme tunteneet koko ikämme ja paljon muuta vastaavaa.

Viehätysvoima on katsojan silmässä (tai kuulijan korvissa, haistajan nenässä, mikä kullekin on tärkeää), joten ihminen joka ei minusta ole ollenkaan viehätysvoimainen, on  erittäin viehätysvoimainen jonkun toisen mielestä. Minusta on lohdullista, että makuja ja tapoja kokea toinen ihminen on niin monia. Viehätysvoimaa ei voi siis määritelläkään muuten kuin subjektiivisesti. Yleismaailmallisesti haluttuja ominaisuuksia kumppanissa fyysisellä puolella taitavat olla lähinnä 'terveen näköinen' ja 'hyvä hygienia.' Jälkimmäinen noista osoittaa aika hyvin mielenterveyden tasoa, esimerkiksi masentunut ei juurikaan jaksa hoitaa itseään ja ihminen joka ei tykkää itsestään ei sen vuoksi usein hoida itseään hyvin. Niinpä ne yleismaailmalliset ulkonäköjutut ovat ehkä karkeasti ajatellen 'ruumiiltaan ja mieleltään terve' ja kaikki muut ulkonäköjutut ovat henkilökohtaisia mieltymyksiä jotka ovat jokaisella omanlaisensa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 30.07.2012 14:11:48 »

"Eileithyia:
Fyysinen viehätysvoima on oikeasti henkistä kemiaa, joka johtaa fyysiseen aktiin. Ei siinä sen kummempaa. Näin ainakin minulla. Ulkonäöllä ei ole siinä mitään tekemistä. Jos on kemiaa niin haluaa toista ulkonäöstä riippumatta. Piste. Maailma on pullollaan hyvännäköisiä tyyppejä, mutta minulla se tarvii paljon enemmän. Varsinkin sellainen ihminen jolla on hyvä olla itsensä kanssa on puoleensa vetävä."

Just näin. Tätä mä hain, mutta Eileithyia osas sen sanoo paljon paremmin.
Käsitin nimittäin että MP - Mä en muuten tykkää sun nikistä, mun mielestä se osoittaa hirveesti negafiiliksiä sua kohtaan joka kerta kun sitä käyttää, ja voi olla että ei ole ollut tarkoitus, mutta ehkä tästäkin johtuin sitten käsitin sut niin että sulla ei ole hyvä olla itses kanssa -tosiaan ei pidä itsestään sellaisena kuin on, ja se on ensiarvoisen tärkeää voidakseen olla todella viehättävä, eikä vain jotain muuta, jonkun toisen silmissä. En usko, että kukaan pitää hehkuvan karismaattisena ja hyvännäköisenä ihmistä, joka ei pidä itse itsestään.

tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #38 : 30.07.2012 23:59:44 »

Kaikissa meissä on valtavasti viehätysvoimaa. On eri juttu, kuka sen näkee tai minkä verran elämää vierellä kulkee. Jokainen kohtaaminen on arvokas kestosta huolimatta. On turha sanoa, ettei ulkonäkö merkitse. Tottakai se merkitsee, kaikilla on niin erilaiset mieltymykset ja aina löytyy lisää mielipiteitä. En voi sanoa, etten viehättyisi myös ulkonäöstä. Ilman muuta. Mutta se henkilö, jota itse pidän viehättävänä ja hyvännäköisenä, ei välttämättä jonkun muun mielestä ole kumpaakaan.

Viehättävien ihmisten kohtaaminen on joka kerta yhtä kummallista ja jaksan ihmetellä sitä, miten maailma heittää näitä eteen. Ei auta kun olla kiitollinen!
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #39 : 12.08.2012 12:13:34 »

Astrologisesti katsottuna..

askendentti : olemus
1. huone : oman karismansa esille tuomisen tapa

desc : tapa olla kontaktissa toisten kanssa

venus : myöskin tapa, jolla ihmisten kanssa on tekemisissä, sekä tapa, jolla omaa naisellisuuttaan tuo esille, miten viettelee

11. huone : miten käyttäytyy ihmisryhmissä

keskitaivas : julkinen esiintymistapa, maine ja imago

kuu : kuinka on tunneperäisessä kontaktissa toisten kanssa

unohtamatta  aurinko a, karisman äitiä ja ilmenemismuotoa

No niin, jos minäkin noiden kautta katson asiaa.. no,  askendentti on Kauriissa, eli oman energian/karisman esille tuominen ainakin ensi kertaa tavattaessa on aika hillittyä, asiallista, pidättynyttä ja vaatimatonta, joskus jopa torjuvaa, eli en nyt mikään ihmismagneetti ainakaan ole. Ehkä jos positiivisesti miettii niin jotain viileää tyylikkyyttä tai vastaavaa voisi olla kuitenkin? DC on Rapu ja siinä ihan vieressä myös  mars, mutta nämä piirteet näkyvät vasta vähän läheisemmissä/tosi läheisissä ihmissuhteissa (no jaa ja Ravusta en nyt tiedä muutenkaan hmm...).

venus sen sijaan on Kaksosissa, ja olen huomannut olevani aika eloisa, kiusoitteleva, arvaamaton ja helposti kyllästyvä, mitä "viettelyyn" ja miehiin tulee. Tykkään pitää hauskaa ja heittää läppää, mitään liian sitovaa tai vakavaa en kauhean hyvällä katsele ainakaan ennen kuin on tutustunut kunnolla. Ja kommunikoinnin pitää toimia! Tylsiä tai tuppisuita en kauan jaksa. Naisellisuutta en mitenkään korosta, päin vastoin, aika helposti ilmaisen että haluan olla vapaa, enkä anna tunteiden velloa.  venus aspect_opp saturnus ja  uranus tietysti tuo omat hankaluutensa myös...

11. huoneessa on  jousimies ja  uranus mutta en osaa ihmisryhmistä pahemmin sanoa, viihdyn paremmin pienissä porukoissa ja otan helposti aika syrjäänvetäytyvän roolin, koska en jaksa taistella siitä että saan ääneni kuuluville. Ihmisryhmissä on kyllä se hyvä puoli, että voi ajatella omiaan ja antaa muiden hoitaa puhuminen, jos ei kiinnosta osallistua keskusteluun. Ja usein mulla on niin omanlaisia mielipiteitä etten halua lausua niitä julki, kun kukaan ei kuitenkaan ymmärtäisi  Grin

Kympissä on  jousimies ja  saturnus... tuosta on aika vaikea tarkemmin sanoa, eikös ne ole ennemminkin muiden mielikuvat jotka tässä yhteydessä vaikuttaa, ei omat?

kuu eli tunneperäiset kontaktit, taas  kaksoset, eli pyrin pitämään tunnepuolen aika piilossa ja mieluummin puhumaan asioista. Melko viileästi suhtaudun toisten tunteenpurkauksiin.

Sitten vielä  aurinko joka on Ravussa ja 5. huoneen komerossa.. viitosessa Aurinko on kotonaan, että jonkinlaista piilevää karismaa minussakin taitaa olla, toivottavasti tulee esim. esiintymistilanteissa esiin. Niin, ja koska mun   aurinko tekee kolmiota Plutoon, Skorpionivaikutus (=karisma) näkyy jonkin verran. Tekeehän  aurinko muitakin aspekteja, mutta tuo Pluto on ehkä tässä yhteydessä tärkein.

//

Sitten se, mikä saa minussa herättämään mielenkiinnon johonkin ihmiseen, on juuri tuo karisma, ja tässä ketjussa on käynyt selväksi, ettei siihen kuulu pelkkä ulkonäkö, vaan kaikki: olemus, tapa liikkua, pukeutuminen, kommunikointi, älykkyys, haju, persoonallisuus, elämäntapa... varmaan on vielä kaikkea muutakin mitä ihminen havaitsee tiedostamattaan, joka vaikuttaa siihen pitääkö jostain tyypistä vai ei, ja paremmin tutustuttaessa tietysti kaikki arvot ja muut tuommoiset vaikuttaa. On totta, että vasta kasvotusten tavattaessa osaa kunnolla sanoa, onko kemiaa vai ei, ja joissain tapauksissa ei heti ensi kerralla tiedä, millainen kemia on tarkalleen ottaen kyseessä, mutta osaan ainakin heti sanoa, jos EN pidä jostain ihmisestä, varsinkin miehestä siinä mielessä. Ja tietysti iän myötä olen oppinut, millaiset ihmiset ei ainakaan ole mun tyyppiä, koska ei sekään aina ihan niin selvää ole ollut. Eklektikon kanssa olen siinä samoilla linjoilla, että jos ei fyysinen kemia toimi esim. parin tapaamiskerran jälkeen, se tuskin siitä myöhemminkään syttyy. Toinen ehdoton toimiva must on kommunikointi, se on "väärin" mennessään mulla melkeinpä enemmän turn off kuin ulkoinen olemus.

Minuun vaikuttaa myönteisesti ihmisessä ainakin älykkyys, huumorintaju ( vesimies,  merkurius), kaikenlainen luovuus/taiteellisuus/lahjakkuus ja Pluto-Kauris-mainen karisma. Myös omintakeisuus, anarkistisuus ja riippumattomuus ( uranus) ihmisessä kiehtoo, sekä jonkinlainen aktiivisuus ja käytännöllisyys, ettei ainakaan mikään full time sohvaperuna-nörtti ole kyseessä. Mutta nämä on aika pintapuolisesti kerrottuja juttuja.

Noin niin kuin yleisesti, mielestäni on 2 asiaa, jotka rakastumiseen vaikuttaa: fyysinen kemia, joka on itse asiassa aivoissa tapahtuvia kemiallisia reaktioita, jotka evoluutio ja geenit määräävät (immuunipuolustusten yhteensopivuus tai jotain vastaavaa). Näihin ei itse pysty vaikuttamaan, ja näillä jutuilla on merkitystä vain ja ainoastaan jälkeläisten tuotannossa. On tutkittu, että tuommoinen biologinen "rakastuminen" kestää korkeintaan 3 vuotta. Mutta jos on myös yhteiset arvot, kiinnostuksenkohteet ja muuta joka yhdistää, suhde voi kestää hyvänä paljon enemmän kuin tuon 3 vuotta, miksei koko eliniän. Siinä sitten vaikuttaa nuo henkiset ja tunne-elämän jutut myös siihen fyysiseen toimivuuteen. Mutta aikamoista tuurin kauppaa on, löytääkö tuollaisen henkilön, ja sitä paitsi ihmiset muuttuvat, että ei ole mitenkään sanottua, että kaikki kasvaisivat "samaan suuntaan" vuosien varrella vaikka ovatkin parisuhteessa.
« Viimeksi muokattu: 12.08.2012 12:41:12 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Ave^^
Vieras
« Vastaus #40 : 12.08.2012 18:27:31 »

Oz nosti tuolla toisessa ketjussa esille asiaa, johon tykkäsin jotakin sanoa, mutta ehkä tämä ketju on parempi paikka tästä asiasta kommentoida, täällä kun on sen suuntasta ehkä puhuttu? Vaikka ehkä kommentti onkin hieman tarkoitetun vierestä heitetty Ebenian vanhaan viestiin, itse asiaan tykkäsin heittää oman lusikkani soppaan.  :Smiley

Vaadin kumppaneiltani todella paljon ja se vaatii todella paljon, että voin olla tyytyväinen suhteessa... mutta kuitenkaan juuri kukaan ei kelpaa minulle.

Aika paradoksiaalista etten sanoisi, osaatko itse listata mitä kaikkea vaadit? Seuraava kohta onkin tästä syystä mielenkiintoinen.

Välillä olen todella omituisesti livennyt tästä ja ryhtynytkin seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei millään tasolla vastaa kuvaani ihannemiehestäni.  idiot2

Ehkä sulla on joku sellainen mies ihanne, josta et ole itsekään tietoinen ja se ajaa sut ihastumaan näihin "vääriin" miehiin. Tai jos asiaa ajattelee karman kannalta, niin näillä ihmisillä selkeesti on jotain tosi tärkeää opetettavaa sulle. Tai sitten vaan kyllästyt niin paljon vaatimuksiisi, että lopetat kaiken nirsoilun hetkeksi, asioilla on taipumus muuttua vastakohdakseen kun ollaan ääripäissä, koska tasapaino.

Pelkään suuresti, että koko elämäni saan etsiä sitä suurta rakkautta, sitä ikinä löytämättä. Sad

Kannattaa hylätä moiset fantasiat sovinnolla ja pitää jalat maassa, epärealistiset odotukset on suurin este onnen tiellä, varsinkaan kun harva osaa oikeesti edes määritellä mitä on "suuri rakkaus". Mää olen harvinaisen tyytyväinen, koska tiedän mitä asioita toisessa osa puolessa arvostan eniten, enkä edes kuvittele löytäväni mitään sielunkumppania, joka olisi kaikkea sitä mistä mää olen aina haaveillut.

Saatan olla kyllä aika dominoiva ihmissuhteissa ja vaadin niiltä paljon, mutta myös annan paljon - ja harvoin saan sitä mitä annan itse takaisin.

Jokainen ihminen varmasti ajattelee antavansa todella paljon ja näkee oman panoksensa mihin tahansa asiaan jotenkin poikkeuksellisen tärkeänä, mutta harvoin pysähtyy miettimään mitä oikeesti antaa ja vaatii. Jos ihan realisteja ollaan, niin en usko, että kukaan ihminen antaa oikeesti enemmän kuin vaatii.

Vedän myös magneetin tavoin puoleeni aivan uskomattomia sosiaalisesti kehittymättömiä massamurhaaja-tapauksia!  Minulla on  pluto  skorpioni 7.huoneessa ja  venus vesimies 12.huoneessa.

7 huone näyttää sen minkälaisen kumppanin tarvitset, ei sitä minkälaisen kumppanin haluat, ihmiset vetäjät 7 huoneensa kärjen merkin kaltaisia ihmisiä puoleensa juuri tästä syystä. Nimimerkillä DC  kauris ja kaikilla entisillä ja nykyisellä on kartalla vahva saturnus tai 10 huone ja muuta sellasta. Yleensä pluto ihmiset antaa itsestään pahemman kuvan kuin oikeesti ovat.

Minulle on ollut suurta opettelua se, että annan muiden ihmisten elää omaa elämäänsä, koska minun on todella helppo puuttua muiden elämään ja yrittää neuvoa ja "auttaa heitä", antamatta heidän kokea pettymyksiä ja asioita itse... Vaadin myös tooodella paljon vapautta, minua ei saa myöskään parisuhteissa mitenkään kahlita millään tasolla, ahdistun siitä ihan samantien ja lähden lätkimään todella nopeasti.  

Haluut siis itse puuttua muiden tekemiseen, mutta et salli muiden tekevän sitä itsellesi. Ei ihmisiä auteta, jos ne ei apua pyydä, väkinäinen "auttaminen" on kuvottavaa ja ei paranna kenenkään tilannetta. Ihminen joka ei apua halua, ei yleensä edes tajua sitä tarvitsevansa, jolloin hän on lähtökohtaisesti avun antoa vastaan, apua tarvitsevienkin auttaminen on tarpeeks haastavaa.

Voivoi, onpas rakkauselämäni tuhoontuomittua.

Irrationaaliset uskomukset muuttuvat ajan kanssa itseään toteuttaviksi ennustuksiksi, vain jotta ihminen pääsisi varmuuteen omien odotuksiensa ja ajatuksiensa paikkansa pitävyydestä, tai jotenkin noin Lazarus (psykologi) asian ilmaisi.  

Nimittäin sen keskitien löytäminen. Kyllä itseään pitää myös kunnioittaa sen verran, että vaatii mieheltä niitä asioita mitä pitää tärkeänä. Kyllä sitä monet tyytyvät mihin tahansa vain koska eivät halua olla yksin, vaikka vain vaatimalla saisi sitä mitä ansaitsee. Kaikkea ei tarvitse hyväksyä. Nirsoillakin saa niin kauan kuin se on oma valinta haluta mielummin olla yksin jos ei löydä sitä mitä haluaa.

Mutta valitettavasti moni samaan aikaan sekä valittaa kuinka ei löydä miestä, että odottaa sitä joka ensi silmäyksellä vie jalat alta ja on kaikkien unelmien täyttymys. Suuremmassa tai lievemmässä määrin. Monesti nämä jalat alta ensi silmäyksellä vievät tyypit kun ovat vielä niitä, joiden kanssa tasapainoista, rauhallista ja vakavaa suhdetta ei edes saa aikaiseksi, vaikka tuon miehen sattuisikin saamaan. Jos tuo tasapainoinen suhde siis on se mitä haluaa, jota monet tällaiset ihmiset ainakin sanovat haluavansa. Toinen asia voi olla, että jos ei kelpuuta ketään, voikin lopulta olla ettei todellisuudessa halua sitä kestävää suhdetta tällä hetkellä, uskottelee niin vain itselleen koska "niin kuuluu haluta" yms, ja siksi kärsii tilanteestaan.

Jos jokin tilanne ei vain tunnu sujuvan millään niin kuin haluaa, silloin on aina uudelleenarvioinnin paikka. Onko varma siitä mitä haluaa, ovatko omat asenteet oikeat jotta voi ylipäänsä saavuttaa haluamansa, onko jossain kohdin ennakkoluuloinen, onko ymmärtänyt jonkin asian väärin, tavoitteleeko asiaa ihan väärältä puolelta, pitääkö jostain vain yksinkertaisesti luopua jotta saisi jotain muuta jne. Turha sitä on mukautumatta hakata päätään samaan seinään jatkuvasti. Kaikkea ei voi saada, mutta elämä on valintoja täynnä. Ja sen sanon omasta kokemuksesta, että kannattaa kokeilla sellaisiakin, mitä ei omaan "kriteeristöönsä" kuuluisikaan, sillä sieltä ihan totta löytää ainakin mahtavia uusia kokemuksia jos ei muuta.  Smiley

muok. Monesti ongelmana voi olla juuri se, minkä tyyppisistä miehistä viehättyy, ja se pitäisi heittää täysin päälaelleen, jotta voisi saavuttaa jotain tasapainoista. Karmako vaiko mikä se sitten on, joka ajaa niihin samoihin ongelmiin uudestaan ja uudestaan, eikä siitä oikeasti voi syyttää kuin itseään. Pitäisi kokeilla jotain ihan radikaalisti erilaista. Ihan vaikka vain katsoakseen mitä siitä syntyy, jos muutoin ei tunnu onnistuvan millään.
« Viimeksi muokattu: 12.08.2012 18:33:55 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #41 : 12.08.2012 18:50:56 »

Mulla ehkä on helppo persoona miehen löytämisen kannalta siinä, että näen jotain mielenkiintoista, viehättävää ja kaunista monissa ihmisissä. On kohtuullisen pieni prosentti ne ääripäätapaukset, jotka eivät ulkomuotonsa takia sytytä ollenkaan. Niitähän aina on, olisi kyllä tekopyhä jos väittäisi ettei olisi. Mutta keskenään täysin erilaiset tapaukset voivat olla omina itsinään hyvinkin viehättäviä. Uusia kokemuksia on avautunut sitä kautta kun on tarttunut tilaisuuteen sellaisissakin tapauksissa, jotka eivät itselle olisi tavanomaisia. Itse asiassa sitä kautta on oppinut löytämään sen mitä lopulta miehestä haluaa, millä asioilla on se suurin merkitys, mitkä asiat ratkaisevat ja mitkä asiat taas ovat tosi kivoja juttuja kyllä, mutta eivät riitä jos noita ratkaisevia asioita ei löydy. Sillä täydellistä ihmistä ei täältä koskaan voi löytää, vaikka tuntuukin että sovitaan tuon miehen kanssa niin mahdottoman hyvin yhteen. Mutta siksihän me sovitaan, että kumpikaan ei olla täydellisiä, vaan hyväksytään toistemme virheet, ne ei ole niitä ratkaisevia tekijöitä.
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #42 : 04.11.2012 20:45:35 »

Pakko päästä pätemään tähänkin topikkiin, itsellänihän on lähinnä negatiivista viehätysvoimaa ja se karkoittaa niin naiset kuin miehet. Se herättää ihmisissä lähinnä myötähäpeää, vihaa, kateutta, surua ja ivaa. Onneksi olen itse aivan vitun tyhmä ja en tajua tilannetta ollenkaan vaan muut ymmärtävät sen minua paremmin ja toivottavat minua suohon ja muutenkin luuseriksi. Onneksi minulla on vahva tunne että tilanne muuttuu vielä joskus minun voitokseni ja sitten kyllä siemailen viiniä ja naureskelen muille auringon loisteessa. Onneksi on teitä joilla riittää karismaa älyä ja viehätysvoimaa ja ties mitä ihanaa te pidätte huolen toisistanne kaikilla katalilla tavoilla niin meille "lowlifeille" jää riemua iloita aivan itsekseen omasta suuresta pienestä mielestämme ja kivoista verhojen väreistä sekä muusta sellaisesta joita ihmiset pitävät lähinnä "tavallisina" asioina.

ps.. olen myös vitun hullu - sekopää - kaappihomo - ja aivan vastenmielinen ihminen - olen myös erittäin ruma mutta pidän itseäni kauniina.
pss. Jos luit koko tämän postauksen sinussa täytyy olla jotain vikaa, koska 90% ihmisistä skippaa tämän viestin ensimmäisen lauseen jälkeen.
psss. axella lisää mitätahansa viehätysvoimaa!
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #43 : 04.11.2012 22:32:02 »

Pakko päästä pätemään tähänkin topikkiin, itsellänihän on lähinnä negatiivista viehätysvoimaa ja se karkoittaa niin naiset kuin miehet. Se herättää ihmisissä lähinnä myötähäpeää, vihaa, kateutta, surua ja ivaa. Onneksi olen itse aivan vitun tyhmä ja en tajua tilannetta ollenkaan vaan muut ymmärtävät sen minua paremmin ja toivottavat minua suohon ja muutenkin luuseriksi. Onneksi minulla on vahva tunne että tilanne muuttuu vielä joskus minun voitokseni ja sitten kyllä siemailen viiniä ja naureskelen muille auringon loisteessa. Onneksi on teitä joilla riittää karismaa älyä ja viehätysvoimaa ja ties mitä ihanaa te pidätte huolen toisistanne kaikilla katalilla tavoilla niin meille "lowlifeille" jää riemua iloita aivan itsekseen omasta suuresta pienestä mielestämme ja kivoista verhojen väreistä sekä muusta sellaisesta joita ihmiset pitävät lähinnä "tavallisina" asioina.

ps.. olen myös vitun hullu - sekopää - kaappihomo - ja aivan vastenmielinen ihminen - olen myös erittäin ruma mutta pidän itseäni kauniina.
pss. Jos luit koko tämän postauksen sinussa täytyy olla jotain vikaa, koska 90% ihmisistä skippaa tämän viestin ensimmäisen lauseen jälkeen.
psss. axella lisää mitätahansa viehätysvoimaa!

Minussa siis täytyy olla jotain vikaa, koska luin postauksen loppuun  crazy2
Ei haittaa.

Olosi hepottuisi, jos tulisit kaapista ulos. Hyväksymällä ja rakastamalla itseään vetää puoleensa rakkautta. Tiedän, se ei aina ole helppoa. Mutta aloita ihan pienistä asioista. Esim. lopeta itsesi vähättely ja haukkuminen tällä foorumilla -  aloita kertomalla hyvistä puolistasi.

ps. axe haisee kamalalle...  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 04.11.2012 22:39:23 »

Joo!
Mäkin haluan kuulla sun hyvistä puolista?
Aloita kertomalla edes yksi  smitten

Ja Axe tosiaan haisee pahalle  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: