Astrologisesti katsottuna..
: olemus
1. huone : oman karismansa esille tuomisen tapa
desc : tapa olla kontaktissa toisten kanssa
: myöskin tapa, jolla ihmisten kanssa on tekemisissä, sekä tapa, jolla omaa naisellisuuttaan tuo esille, miten viettelee
11. huone : miten käyttäytyy ihmisryhmissä
: julkinen esiintymistapa, maine ja imago
: kuinka on tunneperäisessä kontaktissa toisten kanssa
unohtamatta
a, karisman äitiä ja ilmenemismuotoa
No niin, jos minäkin noiden kautta katson asiaa.. no,
on Kauriissa, eli oman energian/karisman esille tuominen ainakin ensi kertaa tavattaessa on aika hillittyä, asiallista, pidättynyttä ja vaatimatonta, joskus jopa torjuvaa, eli en nyt mikään ihmismagneetti ainakaan ole. Ehkä jos positiivisesti miettii niin jotain viileää tyylikkyyttä tai vastaavaa voisi olla kuitenkin? DC on Rapu ja siinä ihan vieressä myös
, mutta nämä piirteet näkyvät vasta vähän läheisemmissä/tosi läheisissä ihmissuhteissa (no jaa ja Ravusta en nyt tiedä muutenkaan hmm...).
sen sijaan on Kaksosissa, ja olen huomannut olevani aika eloisa, kiusoitteleva, arvaamaton ja helposti kyllästyvä, mitä "viettelyyn" ja miehiin tulee. Tykkään pitää hauskaa ja heittää läppää, mitään liian sitovaa tai vakavaa en kauhean hyvällä katsele ainakaan ennen kuin on tutustunut kunnolla. Ja kommunikoinnin pitää toimia! Tylsiä tai tuppisuita en kauan jaksa. Naisellisuutta en mitenkään korosta, päin vastoin, aika helposti ilmaisen että haluan olla vapaa, enkä anna tunteiden velloa.
ja
tietysti tuo omat hankaluutensa myös...
11. huoneessa on
ja
mutta en osaa ihmisryhmistä pahemmin sanoa, viihdyn paremmin pienissä porukoissa ja otan helposti aika syrjäänvetäytyvän roolin, koska en jaksa taistella siitä että saan ääneni kuuluville. Ihmisryhmissä on kyllä se hyvä puoli, että voi ajatella omiaan ja antaa muiden hoitaa puhuminen, jos ei kiinnosta osallistua keskusteluun. Ja usein mulla on niin omanlaisia mielipiteitä etten halua lausua niitä julki, kun kukaan ei kuitenkaan ymmärtäisi
Kympissä on
ja
... tuosta on aika vaikea tarkemmin sanoa, eikös ne ole ennemminkin muiden mielikuvat jotka tässä yhteydessä vaikuttaa, ei omat?
eli tunneperäiset kontaktit, taas
, eli pyrin pitämään tunnepuolen aika piilossa ja mieluummin puhumaan asioista. Melko viileästi suhtaudun toisten tunteenpurkauksiin.
Sitten vielä
joka on Ravussa ja 5. huoneen komerossa.. viitosessa Aurinko on kotonaan, että jonkinlaista piilevää karismaa minussakin taitaa olla, toivottavasti tulee esim. esiintymistilanteissa esiin. Niin, ja koska mun
tekee kolmiota Plutoon, Skorpionivaikutus (=karisma) näkyy jonkin verran. Tekeehän
muitakin aspekteja, mutta tuo Pluto on ehkä tässä yhteydessä tärkein.
//
Sitten se, mikä saa minussa herättämään mielenkiinnon johonkin ihmiseen, on juuri tuo karisma, ja tässä ketjussa on käynyt selväksi, ettei siihen kuulu pelkkä ulkonäkö, vaan kaikki: olemus, tapa liikkua, pukeutuminen, kommunikointi, älykkyys, haju, persoonallisuus, elämäntapa... varmaan on vielä kaikkea muutakin mitä ihminen havaitsee tiedostamattaan, joka vaikuttaa siihen pitääkö jostain tyypistä vai ei, ja paremmin tutustuttaessa tietysti kaikki arvot ja muut tuommoiset vaikuttaa. On totta, että vasta kasvotusten tavattaessa osaa kunnolla sanoa, onko kemiaa vai ei, ja joissain tapauksissa ei heti ensi kerralla tiedä, millainen kemia on tarkalleen ottaen kyseessä, mutta osaan ainakin heti sanoa, jos EN pidä jostain ihmisestä, varsinkin miehestä siinä mielessä. Ja tietysti iän myötä olen oppinut, millaiset ihmiset ei ainakaan ole mun tyyppiä, koska ei sekään aina ihan niin selvää ole ollut. Eklektikon kanssa olen siinä samoilla linjoilla, että jos ei fyysinen kemia toimi esim. parin tapaamiskerran jälkeen, se tuskin siitä myöhemminkään syttyy. Toinen ehdoton toimiva must on kommunikointi, se on "väärin" mennessään mulla melkeinpä enemmän turn off kuin ulkoinen olemus.
Minuun vaikuttaa myönteisesti ihmisessä ainakin älykkyys, huumorintaju (
,
), kaikenlainen luovuus/taiteellisuus/lahjakkuus ja Pluto-Kauris-mainen karisma. Myös omintakeisuus, anarkistisuus ja riippumattomuus (
) ihmisessä kiehtoo, sekä jonkinlainen aktiivisuus ja käytännöllisyys, ettei ainakaan mikään full time sohvaperuna-nörtti ole kyseessä. Mutta nämä on aika pintapuolisesti kerrottuja juttuja.
Noin niin kuin yleisesti, mielestäni on 2 asiaa, jotka rakastumiseen vaikuttaa: fyysinen kemia, joka on itse asiassa aivoissa tapahtuvia kemiallisia reaktioita, jotka evoluutio ja geenit määräävät (immuunipuolustusten yhteensopivuus tai jotain vastaavaa). Näihin ei itse pysty vaikuttamaan, ja näillä jutuilla on merkitystä vain ja ainoastaan jälkeläisten tuotannossa. On tutkittu, että tuommoinen biologinen "rakastuminen" kestää korkeintaan 3 vuotta. Mutta jos on myös yhteiset arvot, kiinnostuksenkohteet ja muuta joka yhdistää, suhde voi kestää hyvänä paljon enemmän kuin tuon 3 vuotta, miksei koko eliniän. Siinä sitten vaikuttaa nuo henkiset ja tunne-elämän jutut myös siihen fyysiseen toimivuuteen. Mutta aikamoista tuurin kauppaa on, löytääkö tuollaisen henkilön, ja sitä paitsi ihmiset muuttuvat, että ei ole mitenkään sanottua, että kaikki kasvaisivat "samaan suuntaan" vuosien varrella vaikka ovatkin parisuhteessa.